Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten in Zuid-Holland

Typist in Zuid-Holland nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Gorinchem (Zuid-Holland)
CURRICULUM VITAE Persoonlijke gegevens Naam Agnes R. Coenradi-Verhoef Adres Prof. Mr. P.S. Gerbrandypad 4 Postcode en woonplaats 4207 NW Gorinchem Telefoon thuis / mobiel 0183-62 99 18 / 06 - 15 15 44 37 E-mail agnes.verhoef@ziggo.nl Nationaliteit Nederlandse Burg. Staat weduwe Geboortedatum en -plaats 30 oktober 1956, Utrecht Rijbewijs ja Opleidingen & cursussen 2016 (2e helft) Medisch Secretaresse 2014 Life coach 2006 Preventiemedewerker 2003 Personeelsmedewerker en administrateur 2003 Excel 2000 1997 HBO Maatschappelijk werk en dienstverlening 1986 Middenstandsopleiding 1976 HBO Schoevers, directiesecretaresse 1975 Havo diploma Werkervaring Sept. 2010 juni 2015 Advocatenkantoor (3 advocaten) Capelle aan den IJssel (3 dagen per week) Functie: juridisch secretaresse Beantwoorden va...

Zoetermeer (Zuid-Holland)
HCRM B.V. HCRM Group is een zelfstandig en onafhankelijk organisatieadviesbureau voor human resource management, financieel management, training & coaching, interim- & crisismanagement & werving en selectie. De HCRM Group bestaat uit HCRM Consultancy, PZ-Online, FA-Online, Secretariaat-Online. Online Online dienstverlening heeft de toekomst. Samen met uw accountant, financieel, salaris en of HRM-adviseur over dezelfde bedrijfsapplicaties en gegevens kunnen beschikken leidt tot een efficiënte samenwerking. De online informatiesystemen van de HCRM Group zijn altijd (7*24 uur) beschikbaar en overal (uw werk, thuis en onderweg. De HCRM Group stimuleert met haar online dienstverlening een nieuwe manier van efficiënt en doelmatig werken. Dat flexibiliseert uw onderneming door snelle toegankelijke gegevens en transparante ondersteuning. HCRM Group Consultancy Expertise Vanuit een jarenlange expertise adviseren, organise...

Waddinxveen (Zuid-Holland)
Werkervaring Directie assistent via Adecco uitzendbureau 12-2008 - heden ABN AMRO N.V., Gouda. (32 uur) Telefoon beantwoorden, in en uitgaande post verzorgen, correspondentie, klanten ontvangen, personeelsplanning beheren, notuleren, presentaties uitwerken, voorraadbeheer, auditcontrole, archiveren, organisatie van klantevenementen, nieuwjaarsreceptie e.d., administratieve ondersteuning van de senior accountmanagers, agendabeheer van de accountmanagers, kantoor en clusterdirecteur Office assistent 3/2008 12/2008 Boere Machinefabriek BV, Waddinxveen. (full-time) Telefoon beantwoorden (engels, duits en frans), contact onderhouden met internationale afnemers, facturatie, orders begeleiden en administratief verwerken, (internationale) transporten regelen, archiveren, ziek en betermeldingen, personeelsadvertenties maken, boeken van reizen, voorraadbeheer, correspondentie verzorgen (ook engels), offertes maken, in- en uitgaande...

Voorschoten (Zuid-Holland)
Management Ondersteuning & - advies; Projectondersteuning, PA, Office Management, Marketing & PR, Organsiatie van Evenementen. Werkervaring Juli 1998 -heden Uitvoeren van freelance management advies en ondersteunings opdrachten; marketing- en PR projecten en organisatie van evenementen bij profit en non-profitorganisaties alswel belangenorganisaties.. - Zware functie type Officemanagement en Personal Assistant (PA) functies - Management advies opdrachten - Management ondersteuning, project begeleiding en coördinatie - Coordinatie en uitvoering van Facilitair Management - Selectie en werving van personeel - Project-coordinator ( oa. van een Private Equity Fund) - Organisatie van evenementen - Marketing en PR projecten. - fotografie opdrachten (www.annemonikemustert.nl), Enkele voorbeelden van verrichtte opdrachten: - Vanuit de belangenorganisatie het organiseren van eerste deelname aan KvK startersdag van alle A...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Stop wat POWer in je.. bedrijf! Hoe georganiseerd is jouw bedrijf? Veel ondernemers worden - na een paar jaar van flinke groei - ingehaald door bureaucratische rompslomp en verliezen het totaaloverzicht. Heb jij alles nog op de rit, of ren je continu achter de feiten aan? Get a grip! Ik help je om de POWer terug te brengen in je bedrijf, met het structureren en (re)organiseren van je Processen, Organisatie en Workflow. Als organisatie adviseur help ik je met: • Het in kaart brengen, structureren en doorvoeren van (werk) Processen • Het (re)organiseren van je Organisatie • Het verbeteren van jullie Workflow Ik zorg dat je medewerkers weten wát ze moeten doen, wannéér en hóe. Zo efficiënt mogelijk. En jij kunt je weer focussen op waar je goed in bent: ondernemen! Geen ad hoc brandjes meer blussen, we zorgen gewoon dat jij je zaken op orde hebt. Ik doe niet wat je vraagt,...

Den Haag (Zuid-Holland)
Maasland Office Support neemt u organisatorische, secretariële én projectondersteunende taken uit handen. Op structurele of incidentele basis, voor korte of langere termijn, op uw locatie of in haar eigen kantoor: u zegt het maar! Wanneer moet u contact opnemen met Maasland Office Support? Maasland Office Support kan u van dienst zijn in uiteenlopende situaties. Meest voor de hand liggende is vervanging van uw vaste ondersteuner wanneer deze afwezig is vanwege vakantie, ziekte of zwangerschapsverlof, maar ik kan veel meer voor u betekenen! Wellicht heeft u tijdelijk (extra) ondersteuning nodig bij een bepaald project? Een vaste kracht in dienst nemen voor een tijdelijk project is vaak onvoordelig. U kunt mij flexibel inzetten op uurbasis. Wanneer het project eindigt, kunt u ook onze samenwerking beëindigen. Zo betaalt u alleen voor daadwerkelijk gewerkte uren. Ook kan het voorkomen dat uw bedrijf acht...

Alphen aan den Rijn (Zuid-Holland)
U herkent het vast - Het wordt drukker en prioriteiten stellen wordt steeds lastiger. - U ziet kansen om nieuwe projecten voor uw organisatie te werven, maar komt er achter dat u niet voldoende menskracht heeft. - Aangetrokken projecten hebben een goede begeleiding nodig om tot een goed eind gebracht te worden. Maar helaas, het ontbreekt u aan personeel. - U wordt geconfronteerd met stapels werk en komt er niet doorheen. U komt niet toe aan uw eigen werk, omdat andere afdelingen en werkzaamheden uw aandacht vergen. - Er komt een groot evenement aan of uw bedrijf gaat verhuizen. U weet niet hoe u dit moet aanpakken. - Een afdeling een keer goed doorlichten en reorganiseren, vergt veel tijd. Tijd die u niet heeft. - Zoals u ook geen tijd heeft om iemand tot in details in te werken in algemene werkprocessen. Dat wilt u graag overlaten aan een ander. Kortom u heeft behoefte aan een projectmanager om de zaken goed te stroomlijnen ...

Ridderkerk (Zuid-Holland)
Bent u op zoek naar iemand die uw dagelijkse werk eenvoudiger, minder stressvol, of gewoon efficiënter maakt, denk dan aan LOS. De kennis en expertise van LOS zijn breed en uiteenlopend. Het zwaartepunt ligt bij managementassistentie, met ervaring binnen het vastgoed, de markt van de arbeidsbemiddeling, het onderwijs en de kunst- en cultuursector. Ondernemend en met gevoel voor humor. Het zijn twee van mijn belangrijke kenmerken. Ik hou van het ondersteunende vak. Ik neem graag werk uit handen, ik kom de klus klaren en dan het liefst binnen een organisatie met korte lijnen, waar mensen direct en helder communiceren. De onderstaande activiteiten zijn een selectie van de werkzaamheden die ik voor u kan uitvoeren: Secretariële werkzaamheden zoals: - ondersteuning op het gebied van correspondentie, mailverkeer, agendabeheer, ontvangst bezoek. - voorbereiden, organiseren en notuleren van overleggen (MT, Raad van Bestuur, ...

Leerdam (Zuid-Holland)
JM Diensten & Werken is een jong bedrijfje (januari 2011), maar met een schat aan ervaring in het geven van ondersteuning op kantoor, vooral in de juridische en dienstverlenende sector. Het gaat hier dan om de functies van receptioniste/telefoniste, (juridisch) secretaresse, directiesecretaresse, managementassistente en office manager. Als secretaresse heb ik alle voorkomende werkzaamheden uitgevoerd die onder deze functie vallen, maar ook als managementassistente en office manager heb ik jarenlang gefunctioneerd. In de advocatuur ben ik nog steeds werkzaam als secretaresse, dus de juridische terminologieën zijn mij niet vreemd. In de functie van office manager heb ik ook de taken vervuld die horen bij personeelszaken, administratie en facilitaire diensten. Met andere woorden: een allround duizendpoot staat tot uw beschikking. Uw werkzaamheden kunnen door mij worden overgenomen voor een dag, enkele dagen per week o...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Mijn naam is Dulce Gomes en ik ben de eigenaar van Gomes Management SUPPORT. Inmiddels heb ik vanuit Gomes Management SUPPORT wisselende ervaring opgedaan in een dynamische en boeiende werksfeer, zoals Boskalis dredging, Mentes Advisory een bedrijf in de energie-sector, Bastian Concultancy en VBMS. Momenteel ben ik bezig met de opleiding Projectmanagement aan de Open Universiteit. Hiervoor heb ik de opleidingen Management Assistent, Secretaresse, Administratie en Telefoniste/Receptioniste, gevolgd en succesvol afgerond met de diploma’s. Na een aantal jaren te hebben gewerkt als onder ander: Office Manager, Management Assistent, Secretaresse, Financieel/Administratief medewerkster en Secretarieel Medewerkster, heb ik besloten om deze leuke uitdaging aan te gaan en mijn droom waar te maken en in 2016 voor mezelf begonnen. Ik verheug mij erop om een leuke opdracht voor u te mogen uitvoeren en op een leuke en resultaat gerich...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Dienstverlening op maat Caryat beschikt over ruime kennis en ervaring op het gebied van managementondersteuning. Daarnaast doen we een beroep op deskundige krachten uit ons uitgebreide netwerk. We kunnen dan ook snel effectief aan de slag in uw organisatie. Natuurlijk stemmen we onze werkzaamheden altijd nauwkeurig af op uw vraag. Zo kunt u altijd rekenen op maatwerk. En dankzij een heldere kostenraming vooraf komt u nooit voor verrassingen te staan. Visie op managementondersteuning Managementondersteuning is méér dan zomaar het uitvoeren van secretariële taken en back office diensten. Natuurlijk doen we graag en goed wat een directeur of bestuurder vraagt, maar we hebben ook een eigen visie. We combineren uw en onze kwaliteiten en vertrouwen op elkaars talenten. Zo komen we tot een duurzaam resultaat. Onze missie Caryat Management Support wil meerwaarde leveren. Daar werken we aan vanuit onze ruime va...

Den Haag (Zuid-Holland)
Curriculum Vitae van: Bea Boon-Wustenveld Karperdaal 32 2553 PH DEN HAAG Geboren: 02-05-1962 Nationaliteit: Nederlandse Gehuwd, 1 dochter Opleiding: Mavo / Havo / Bedrijfscorrespondentie en Steno NL van Schoevers Na ca 10 jaar in diverse secretaressefuncties te hebben gewerkt, ben ik in 1994 gestart als ZZP-er onder de naam BB Verslaglegging. De dienstverlening bestaat uit het verrichten van secretariële werkzaamheden waaronder notuleerwerkzaamheden. Enkele interessante wapenfeiten: Verslaglegging onderzoek (hoorzittingen) Bijlmerramp in 1999 voor het ministerie VWS Verslaglegging t.b.v. diverse ondersteuningsregelingen op het gebied van technologische ontwikkelingen voor SenterNovem, nu Agentschap NL Evaluatie functioneren Rathenau Instituut 2000 - 2005, opdrachtgever ministerie OCW, I.s.m. Mariska Warnars (SenterNovem) ondersteuning van de onderzoekscommissie. De werkzaamheden betroffen secretariële onde...

Den Haag (Zuid-Holland)
Met enthousiasme wil ik mij beschikbaar stellen voor alle functies in het vakgebied secretariële ondersteuning, zoals Officemanager, directiesecretaresse of managementassistent. Wie is PriOffice Allereerst stel ik mijzelf graag voor: mijn naam is Cansu Alkurt, 24 jaar - 5 jaar ervaring in verschillende vakgebieden. Qua persoon ben ik gedreven, leergierig, nauwkeurig en betrokken. Humor mag natuurlijk niet gemist worden! Na het afronden van MBO als directiesecretaresse/managementassistente heb ik 5 jaar ervaring in de loondienst in verschillende bedrijven. Al snel merkte ik dat ik een goed gevoel heb om zelfstandig te zijn. Ik ben zowel technisch als theoretisch gegroeid en als zelfstandige starten was altijd mijn doel voor ogen geweest. Dit wil ik dan ook waar maken! In mijn laatste functie werkte ik voornamelijk op afstand voor directeuren/partners. Tegenwoordig is dat het NIEUWE MANIER VAN WERKEN. Deze manier van werken wi...

Vlaardingen (Zuid-Holland)
Heeft u tijdelijk ondersteuning nodig op het gebied van administratie, organisatie en secretariaat? Ervaart u ook dat u door de bomen het bos niet meer ziet in de stapels papier op uw bureau? Heeft u een projectmatige klus, die u binnen uw huidige bezetting niet gerealiseerd krijgt? Of bent u nog niet toe aan een vaste secretariële kracht met oog voor organisatie en administratie? Het gevaar van bovenstaande vragen is dat bepaalde werkzaamheden vaak op de achtergrond verdwijnen, of vooruitgeschoven worden. De perfecte oplossing is het inhuren van: De Managementassistente! U weet dan zeker dat de werkzaamheden worden verricht. Emmie Verkerk (de oprichtster van De Managementassistente!) heeft meer dan 25 jaar ervaring als afdelingssecretaresse, managementassistente en bureaumanager. Doordat zij zo breed is georiënteerd is Emmie uw perfecte assistente om u te ondersteunen in verschillende werkzaamheden. Vanuit een grote ...

Gorinchem (Zuid-Holland)
Wie is excellentY? Pauline Grethe is de daadkrachtige vrouw achter excellentY. Ze supporteert, organiseert en optimaliseert. In de ruim 25 jaar dat zij in het bedrijfsleven werkzaam is, geeft ze aan verschillende functies met veel plezier en gedrevenheid invulling. Ze fungeert als rechterhand voor directeuren, bestuur, raad van commissarissen en managers. Haar onderscheidende vermogen ligt vooral in het denken en handelen -pragmatisch, slagvaardig en oplossingsgericht- en het bieden van maatwerkoplossingen. Ze geniet van de diversiteit aan mensen en organisaties waarmee ze in haar vakgebied te maken heeft. Professioneel valt ze op door de combinatie van menselijke betrokkenheid en oog voor de zakelijke belangen. Een welkome ondersteuning op het gebied van werkdruk en stress, werkplekorganisatie, timemanagement en efficiënt e-mailen. Dit kan zowel fulltime, parttime als incidenteel. Ze geeft invulling aan taken va...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Ik schep orde in uw chaos! | Virtual Assistent | Officemanager | Secretaresse | Reorganiseren | Zwangerschaps- en vakantievervanging Management Support: Het tijdelijk invullen van secretariële, administratieve en ondersteunende werkzaamheden zoals de functies (Directie)Secretaresse en Management Assistente bij zwangerschapsverlof, ziekte of vakantie, maar ook bij drukke perioden. De taken bestaan onder andere uit: Agendabeheer Correspondentie Archivering Organiseren vergaderingen Notuleren vergaderingen Ondersteunen van directie en managers Office Support: Het organiseren, opzetten en/of herstructureren van een secretariaat Opzetten en/of herstructureren van een archief Het maken van een (secretariaats)handboek Inwerken, begeleiden en trainen van (nieuwe) secretariaatsmedewerkers Beheren van de personeelsadministratie Beheren van de financiële administratie Regelen van de facilitaire zak...

Nootdorp (Zuid-Holland)
Notuleren is een vak en dat behelst meer dan aantekeningen maken tijdens een vergadering. Notuleren betekent hoofd- en bijzaken weten te onderscheiden en deze verwerken in een goed leesbaar en accuraat verslag. Daar kunt u bij Notuleerbureau Zuid-Holland van op aan. Notuleerbureau Zuid-Holland is opgericht door Dorine Verschoof. Ik houd kantoor in Nootdorp (centraal gelegen ten opzichte van Den Haag, Delft, Zoetermeer en Rotterdam) en heb een gedegen opleiding (Gymnasium B, kandidaats Rechten, Schoevers en de managementopleiding van KLM). Bij bedrijven in allerlei branches heb ik vanaf 1990 ervaring opgedaan in het notuleren van diverse soorten vergaderingen. Daardoor ben ik breed georienteerd en ben ik snel ingewerkt op het onderwerp. Dit komt de kwaliteit van het verslag ten goede. Notuleerbureau Zuid-Holland kunt u inschakelen voor het notuleren van uw managementvergadering, raad van bestuur, raad van toezicht, projectverg...

Gouda (Zuid-Holland)
Sinds 2003 ben ik mijn eigen bureau gestart en werkzaam als freelancer op het gebied van office management en communicatie. Ik heb ruime ervaring als directiesecretaresse, managementassistent, communicatiemedewerker, P&O-adviseur en organisator van evenementen. Daarnaast heb ik regelmatig adviezen geschreven ter verbetering van het functioneren van secretariaten. PROFIEL Organisatietalent en veranderaar. Positief ingesteld en goed relativeringsvermogen. Een doorzetter en harde werker en vooral een regelneef. Kernwoorden zijn: oprecht, efficiënt, pro actief, stressbestendig, loyaal, communicatief, plannen en organiseren, accuraat en gestructureerd. Durft beslissingen te nemen. U kunt mij o.a. benaderen voor: - vervanging bij ziekte en/of een andere vorm van afweizhgeid, - overbrugging van een vakantieperiode of een wervingsperiode, - bij onderbezetting of zeer drukke periodes, - het wegwerken van achterstand...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Notuleerservice Nederland vindt het belangrijk dat de inhoud van waardevolle besprekingen behouden blijft en gedeeld kan worden. Een goed verslag is daarbij onontbeerlijk. Het maakt het besprokene zichtbaar en bevordert het zetten van concrete stappen. Vanuit dit inzicht verankert Notuleerservice Nederland kennisoverdracht, standpuntbepaling en/of besluitvorming in hoogwaardige verslaglegging. Wij verbinden ons met profit-, non-profit- en overheidsorganisaties die deze overtuiging delen en die zich bewust zijn van de waarde die hun vergaderingen vertegenwoordigen. Notuleren is een vak. Vakbekwame notulisten zijn professionals die zich de materie van een vergadering snel eigen maken en die de inhoud ervan zorgvuldig en scherp kunnen samenvatten. Zij zijn als onafhankelijk waarnemers in staat het besprokene volledig objectief weer te geven. Bovendien weten zij voor ieder verslag een toon en omvang te kiezen die past bij de vergaders...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Bent u op zoek naar secretariële en/of administratieve ondersteuning, tijdelijk of op oproepbasis? Ik heb een brede ervaring op het gebied van secretariële ondersteuning en office management. Mijn diensten bestaan o.a. uit notuleren uitwerken van verslagen en rapporten verzorgen van correspondentie (brieven, offertes) opstellen en verzorgen van mailings (digitaal én per post) relatiebeheer (klantcontacten; bijwerken relatiebestand) archiveren organisatie vergaderingen organisatie bijeenkomsten/evenementen, zoals symposia, beursdeelname of bedrijfsfeest, het bijhouden van de dagelijkse administratie, zoals boekhoudkundige taken (inboeken van debiteuren, krediteuren, bank en kasmutaties; het opstellen van de BTW aangiften m.b.v. boekhoudprogramma). Verzorgen van de facturatie. Doordat ik mijn diensten op freelance-basis aanbied, heeft u het voordeel van een grote mate van flexibiliteit van inzetbaarhe...

Zoetermeer (Zuid-Holland)
EdgarField is hét coöperatieve netwerk dat zich volledig richt op het duurzaam verbinden van opdrachtgervers en freelancers. Met acht vestigingen en vertegenwoordiging van alle vakgebieden staan wij hiermee landelijk op de kaart. Voor freelancers Samenwerken met EdgarField betekent toegang tot een omvangrijk netwerk. Dit netwerk voorziet freelancers in opdrachten die aansluiten bij hun capaciteiten en kwaliteiten. EdgarField is ook dé organisatie waar freelancers optimaal van inkoopvoordelen genieten en zichzelf verder kunnen ontwikkelen. Voor bedrijven EdgarField voorziet in ervaren freelancers in alle vakgebieden. Voor organisaties houdt zij rekening met mogelijke risicos op dit gebied. Fiscale zaken zijn op orde en door onze werkwijze blijft de opgedane kennis aan het einde van de opdracht binnen het bedrijf. Voor alle vakgebieden één aanspreekpunt, wat zorgt voor efficiënte inkoop ...

Poeldijk (Zuid-Holland)
In 2012 heb ik besloten om zelfstandig ondernemer te worden en eenmanszaak SPS Secretary & Project Support op te richten. Ik bied ondersteuning op verschillende gebieden. Op het gebied van personeel en organisatie contract management. Op het gebied van management ondersteuning; PMO, secretaris, secretaresse, management assistente en notuleren. Op het gebied van financiën, de rol van medewerkster bedrijfsvoering. Op het gebied van ICT; Sharepointsites inrichten en het bouwen van CMS websites. Ik heb veel talent op het gebied van regelen en organiseren. Mijn hoofdactiviteit bestaat uit het vervullen van tijdelijke opdrachten. Mijn ervaringen heb ik opgedaan bij CCN Datacom, Unilease, KPN en Ictu (onderdeel MIin BZK) Mijn huidige opdracht sinds februari 2012 is bij het Ministerie RWS in de rol van Programma Ondersteuner / Secretaris bij het programma Kantoor Automatisering en Rekencentrum. Mijn motto is: u de relat...

Den Haag (Zuid-Holland)
Door mijn brede ervaring als projectondersteuner en mede door mijn ervaring met verschillende management methodieken (Prince2, P3O) en SharePoint, ben ik in staat om projecten en programma's optimaal te ondersteunen. Tevens heb ik een zeer brede ervaring als managementondersteuner (PA, Executive Assistant). Ondersteuning is mijn passie en het oplossen van problemen is mijn kracht. Mijn werktempo ligt zeer hoog en door de brede ervaring kan ik snel schakelen en is de inwerktijd minimaal. Ik ben accuraat maar geen perfectionist. Ik heb een pragmatische werkwijze en een analytisch denkvermogen. Ik ben zeer goed in staat om wensen en eisen om te zetten naar een opdracht of een verzoek. Met mijn helicopterview ben ik in staat om de grenzen en de status van een project goed te bewaken. Meer informatie over mij kunt u vinden op mijn linkedin profiel. Referenties kunt u vinden op mijn linkedin profiel en mijn CV. Daarnaast ben i...

Poeldijk (Zuid-Holland)
A-Netwerk neemt u graag wat werk uit handen op secretarieel of administratief gebied!! Wat doen we momenteel vooral: * verhuur vergaderruimte De Poortkamer * opzetten van een secretariaat * secretariaat van (ondernemers)verenigingen * notuleren van (bouw)vergaderingen * presentaties verzorgen * bijhouden van websites * bijhouden van leden- of klantenbestanden * redigeren van teksten * verzorgen van correspondentie en mailings Inmiddels zijn we al ruim twee jaar geleden verhuisd naar De Westlandse Poort in Poeldijk. Een prachtig nieuw kantoor waar we tevens een vergaderruimte hebben ingericht, compleet met Wifi, Smartboard, Beamer en Flip Over. Alle moderne voorzieningen zijn aanwezig, dus zeer geschikt voor vergadering, cursus of presentatie. Aangezien de Poortkamer naast eetcafé Westpoort is gelegen, is de catering prima geregeld. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken. Mijn werkz...

Wateringen (Zuid-Holland)
Alt-Tab Bedrijfsondersteuning levert sinds 2001 secretariële diensten, zowel vanuit eigen kantoor als op locatie. Alt-Tab Bedrijfsondersteuning is een klein en flexibel bedrijf. Wij staan in voor kenmerken als kwaliteit, klantgerichtheid, snelheid, discretie en punctualiteit. Extra hulp is vaak nodig door ziekte, verlof of piekperiodes. Het aantrekken van een tijdelijke medewerker is veel regelwerk. U kunt deze tijd verkorten door Alt-Tab in te schakelen voor werkzaamheden die niet kunnen blijven liggen. U betaalt een afgesproken bedrag per uur of per opdracht en de voortgang van het werk is gegarandeerd zonder dat u extra personeel hoeft aan te trekken. Het is ook mogelijk dat u niet direct een medewerker kunt aantrekken door het ontbreken van werkgarantie of het ontbreken van een geschikte werkplek. Wellicht heeft u een project waarvoor u niemand op korte termijn kunt vrijmaken. Alt-Tab levert precies het aantal werkuren w...


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024