Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten in Zuid-Holland

Typist in Zuid-Holland nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Den Haag (Zuid-Holland)
Star Assistant verleent op freelance basis secretariële ondersteuning aan bedrijven en instellingen voor directie of senior managers, maar ook organiseert zij geheel of gedeeltelijk uw zakelijke evenement of incentive. Werkzaamheden kunnen op locatie of vanuit het thuiskantoor plaatsvinden. Star Assistant is opgericht door Iris van den Heuvel. De afgelopen 20 jaar heb ik mijn kennis en vaardigheden als directiesecretaresse, projectsecretaresse, supervisor secretariaat en evenementorganisator opgedaan bij gerenomeerde organisaties. Mijn kracht ligt bij een projectmatige aanpak van de werkzaamheden. U kunt Star Assistant inschakelen als u op zoek bent naar een tijdelijke directiesecretaresse, personal assistant, officemanager of notulist, maar ook kan zij u assisteren bij het opzetten of herstructureren van uw secretariaat. Of heeft u hulp nodig bij het organiseren van uw zakelijk evenement of incentive. Ook dan kan Star Assist...

Den Haag (Zuid-Holland)
Maasland Office Support biedt een allround pakket van secretariële, administratieve en organisatorische diensten. U kunt daarbij denken aan projectondersteuning, secretariële ondersteuning op directiesecretaresseniveau, advisering over en opzetten van een secretariaat, notuleerservice en ondersteuning bij werving en selectie. Op mijn website www.maasland-office-support.nl staan deze diensten verder uitgewerkt, maar die voorbeelden zijn uiteraard niet bindend. Neem gerust contact op om te horen wat Maasland Office Support voor úw organisatie kan betekenen. Het gezicht achter Maasland Office Support ben ik, Hilde Maasland. Ik heb HBO Office Management gestudeerd en heb jarenlange werkervaring in diverse sectoren in functies als projectondersteuner, directiesecretaresse, secretaresse Raad van Bestuur en office manager. Omdat je volgens mij nooit bent uitgeleerd, heb ik naast mijn werk diverse workshops en cursussen gev...

Katwijk (Zuid-Holland)
GoldFinger Office & Account Management bestaat sinds 2009 en is opgericht door Brigitte van Rijn. GoldFinger is gespecialiseerd in secretariële dienstverlening. GoldFinger richt zich op kleine zelfstandigen en MKB. Voor beide doelgroepen hebben wij een "dienstenpakket". Zo kunt u als kleine zelfstandige gebruik maken van onze secretaresse op afstand. Op ons kantoor verzorgen wij voor u o.a. uw administratie, correspondentie, facturatie, agendabeheer e.d. - Office Management/Secretaresse: het op orde brengen van uw administratieve zaken, het adviseren hierin, het uitwerken van contracten & correspondentie: aan GoldFinger kunt u al uw secretariële zaken overlaten. - Notuleerservice: het notuleren van vergaderingen of het uitwerken van uw dictaten. - Account Management: het aanvullen van uw CRM systeem met uw contacten en het benaderen van potentiële klanten, verzenden van mailings e.d. Wij hopen dat u ...

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Smith Training Support en Events is opgericht op 1 februari 2007 en is ook nu nog volop actief als ZZP op de arbeidsmarkt. De Trainingen zijn gericht op het geven van handige truukjes tijdens het werk bij de programma's Word, Excel en Powerpoint aan met met name secretaressen. Ook prima geschikt voor en een ieder die meer wil weten van deze programma's en het zich eigen willen maken. Op het gebied van support ben ik in te huren voor alle en meest voorkomende secretariële ondersteuning. Met mijn kennis en ervaring ben ik direct inzetbaar en maak mij in enkele dagen de materie eigen. Evenementen organiseren is mijn passie. Evenementen van 1 dag tot meerdere dagen. Daarnaast is mijn eigen evenement, het organiseren van verkoopexposities voor (startende) professionele kunstenaars. De drie aspecten kunnen zowel los van elkaar als in één project gedaan worden. Heeft u een geschikte opdracht voor mij...

Rijswijk (Zuid-Holland)
Enthousiast werkzaam als personal assistant en secretaresse voor verschillende ZZP-ers. Ik beschik over uitstekende referenties die ik u op aanvraag kan toesturen. Ik beschik over twee diploma's (WO en HBO). Afgeronde opleidingen: 1. HBO Office Management (Hogeschool Schoevers) Extra behaalde diplomas bij Hogeschool Schoevers: directiesecretaresse, managementassistent, Europees secretaresse, Europees certificaat presenteren, typediploma. 2.WO Bestuurskunde (Universiteit Leiden) # achterstallige administratie wegwerken # opzetten van een archief # opzetten / bijhouden klantenbestand # beantwoorden van de telefoon # schriftelijke communicatie (e-mails, brieven etc.) # sociale media onderhouden en/of accounts aanmaken # schrijven van een draaiboek # assisteren bij een beurs of cursusdag # notuleren # powerpoint presentatie maken # bijhouden van uw website # uitjes organiseren # attenties verzorgen voor uw klan...

Dordrecht (Zuid-Holland)
Wat? De naam zegt het al: Office Es-sistant is dé secretaresse ondersteuning die u zoekt. Op freelance basis, dus zonder langdurige personeelsverplichtingen. Office Es-sistant werkt alleen die uren die u nodig heeft. Of het nu om een paar uur of paar dagen per week gaat: dankzij Office Es-sistant kunt u vertrouwen op een professionele office assistent aan uw zijde. Zo neemt Office Es-sistant u snel en direct een hoop secretariële werkzaamheden uit handen. U kunt uw tijd immers wel beter besteden. Bent u geïnteresseerd in flexibele secretariële ondersteuning, neem dan contact met mij op. Specialties: Office Es-sistant is inzetbaar op flexibele werkuren/werkdagen; U hoeft geen medewerker in dienst te nemen en te zorgen voor de afdracht van sociale lasten, dat regelt Office Es-sistant; U bepaalt wanneer u (extra) ondersteuning nodig heeft; u betaalt alleen de daadwerkelijk gewerkte uren; Office Es-sis...

Barendrecht (Zuid-Holland)
ISA Office Support ondersteunt haar relaties niet uitsluitend op het secretariële vlak, doch ook op het gebied van personeelszaken, inclusief werving en selectie. ISA Office Support verzorgt uw werkzaamheden op secretarieel gebied in de meest ruime zin van het woord. Daarnaast coördineert zij gaarne uw opleidingen en is zij in staat - door haar goede contacten met opleiders - deze trainingen voor concurrerende tarieven te organiseren. Ook indien uw website in een nieuw jasje gestoken dient te worden, bent u bij ISA Office Support aan het juiste adres. ISA Office Support staat niet alleen voor kwaliteit, maar zeker voor Integriteit, Servicegerichtheid en Accuratesse. Heeft deze informatie uw interesse gewekt, dan nodig ik u gaarne uit voor aanvullende informatie mijn website te bezoeken. Uiteraard kunt u ook contact met mij opnemen voor een persoonlijke kennismaking. Ik hoop spoedig met u te mogen kennismake...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Lies Bras, email: l.bras5@kpnplanet.nl Vutter in krisistijd met zeer ruime ervaring als secretaresse/notuliste/stenografe. Opleiding HBS Schoevers stenografie Cursus projectmatig werken Arbeidsverleden Sinds september 2013 vaste notulist op freelance basis bij FOCWA Sassenheim (via Offerti) 2003 - 2012 Gemeente Rotterdam - deelgemeente Prins Alexander secretaresse afdeling beleid 1992 - 2003 Gemeente Rotterdam Dienst Gemeentewerken 2001 - 2003 secretaresse afdeling Milieubeleid: ondersteuning projectleider EU-project elektrische mobiliteit 1992 - 2001 secretaresse afdeling Projectmanagement secretariële ondersteuning grote bouwprojecten in Rotterdam 1981 - 1992 secretaresse Riagg Jeugdafdeling Rotterdam-Zuid 1976 - 1981 secretaresse Katholiek Centr. voor Welzijnsbehartiging 1968 - 1970 secretaresse kindergriffie Arrondissementsrech...

Berkel en Rodenrijs (Zuid-Holland)
Goed notuleren is een vak. In de verslagen van een vergadering of een overleg worden alle belangrijke zaken en afspraken vastgelegd. Ze zijn dan ook uitermate geschikt als naslagwerk om de gemaakte afspraken in de gaten te houden. Het maken van zulke verslagen is een secuur werk en kost veel tijd. Tijd die niet altijd in een organisatie vrijgemaakt kan worden. Onze ervaren notulisten werken door het gehele land. Zij zijn in staat om zich snel te kunnen verplaatsen in uw bedrijf, hierdoor hoeft u niet bang te zijn dat belangrijke punten tijdens een vergadering worden gemist. Wanneer zij het verslag afhebben, wordt het nogmaals gecontroleerd door een van onze correctoren. Zo bent u ervan verzekerd dat u een foutloos verslag ontvangt. De notulisten kunnen uw bijeenkomst of vergadering op verschillende manieren uitwerken. Wij kunnen de vergaderingen zowel op locatie als digitaal bijwonen en zorgen vervolgens voor een uitstekend versla...

Den Haag (Zuid-Holland)
SterKâ Interim is gespecialiseerd in secretariële ondersteuning, marketing en communicatie. Persoonlijk profiel: Een gedreven, enthousiaste en positieve teamspeler met succes, samenspel en resultaat als uitgangswaarden. Onafhankelijk, accuraat, analytisch en snel schakelend tussen diverse niveaus. Vanuit verantwoordelijkheid, doelen en gelijkwaardigheid, optimaal presteren. Met oog voor de maatschappij tot de beste resultaten voor de interne en externe klant te komen. Communicatief zeer vaardig en professioneel contact met de gehele DMU/stakeholders. Persoonlijke doelstellingen: Het verder ontwikkelen van mijn vaardigheden op het gebied van alle mogelijke soorten van communicatie en een duidelijke bijdrage leveren aan de organisatie doelen. Daarnaast vind ik het belangrijk om bij de mensen om mij heen, bij de organisatie en bij mijzelf groei te realiseren vanuit kracht, gedrevenheid en resultaten.

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Na ruim 20 jaar met veel plezier en toewijding als juridisch secretaresse werkzaam te zijn geweest binnen de advocatuur ben ik in 2012 mijn eigen onderneming gestart, De AdvocatenSecretaresse, gericht op het verlenen van ondersteunende freelance secretariële diensten aan de advocatuur. Mijn werkzaamheden verricht ik op locatie alsmede vanuit mijn thuiskantoor te Zoetermeer. Mijn specifieke kennis en ervaring op juridisch gebied hebben geleid tot de keuze mijn dienstverlening met name te richten op de advocatuur. Ik ben tijdelijk inzetbaar bij bijvoorbeeld ziekte, zwangerschap, vakantie van een secretaresse, of versterking van het secretariaat tijdens een drukke periode. Bent u een eenmanskantoor gestart en u wilt geen vast personeel in dienst, dan is een freelance secretaresse wellicht voor u de oplossing. Alleen de gewerkte uren worden in rekening gebracht.

Den Haag (Zuid-Holland)
SJ Office Support is de secretariele en administratieve ondersteuner voor iedere MKBer en ZZPer. SJ Office Support biedt u verschillende diensten welke zowel op afstand als op uw werklokatie kunnen worden verricht. Zijn er werkzaamheden welke u definitief uit wilt besteden, is er sprake van piekbelasting, onderbezetting, (langdurig)ziekteverzuim of zwangerschapsverlof binnen uw secretariaat? Misschien heeft u geen secretariaat of ander administratief personeel in dienst? SJ Office Support heeft voor u de juiste oplossing! Het inhuren van SJ Office Support biedt u grote voordelen: - geen loonkosten - u betaalt enkel de gewerkte uren - geen werkgeversrisico (bijv. doorbetaling bij ziekte) - geen extra kosten voor weekend-, avond- of spoed opdrachten - u hoeft geen werkplek te faciliteren - door uitbesteding kunt u zich richten op uw core business

Den Haag (Zuid-Holland)
Secretariaat Service Haaglanden houdt zich bezig met allerlei werkzaamheden in de diverse branches. De werkzaamheden zijn heel divers en uiteenlopend. Elke uit te voeren activiteit wordt zorgvuldig afgestemd op uw specifieke situatie. Om enig inzicht te geven in de mogelijkheden volgt hieronder een overzicht van onze dienstverlening. verzorgen van correspondentie (offertes/facturen/mailings) uitwerken van diverse overzichten (schema’s) samenstellen van een adressenbestand invoeren en beheren van adressenbestanden opstellen en verzenden van agenda’s en vergaderstukken notuleren van diverse overlegvormen beheren van een besluiten- en actielijst postbehandeling en archivering voorbereiden, organiseren en coördineren van projectmatige activiteiten inrichten en opzetten van een secretariaat reorganisatie van een secretariaat

Hellevoetsluis (Zuid-Holland)
Virtual Office Support Diverse ondersteunende taken op afstand, op secretarieel en administratief gebied, maar ook assistentie bij (s)CRM, projecten, uitwerken van offertes en contracten, Wordpress websitebeheer, eBooks, nieuwsbrieven, online research, klanttevredenheidsenquêtes, evenementenorganisatie, uitwerken van presentaties, etc. Webinar Support Allround support bij organisatie webinars, waaronder aanmaken paginas, webinar marketing support, planning en coördinatie, moderatorfunctie, opnemen en basisbewerking webinar, follow-up, etc. eLearning Support Diverse ondersteunende taken, zoals conceptteksten en online trainingsomgeving uitwerken, Social Media Marketing Support, Product Launch Support, organisatie van & ondersteuning bij pitchwebinars & online trainingen, vragen van deelnemers beantwoorden tijdens hun studie, etc.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Secuur! Een eenmanszaak dat zich richt op particulieren en bedrijven die, in welke vorm dan ook, problemen ondervinden met het voeren van administratie. Daarnaast kunnen bedrijven ook op projectbasis gebruik maken van de secretariële, administratieve en boekhoudkundige diensten van Secuur! Zowel op locatie, als in mijn eigen kantoor kunnen de werkzaamheden worden uitgevoerd. Ik ondersteun particulieren in hun huishoudadministratie. ZZP-ers en andere kleine bedrijven die verplicht zijn een boekhouding te voeren zijn vaak niet geïnteresseerd in deze administratieve rompslomp en willen vooral doen waar ze goed in zijn. Ik neem de gehele administratie uit handen. Nog steeds zijn er Verenigingen van Eigenaren waarvan de administratie nauwelijks wordt gevoerd. Zowel administratief, als bouwkundig bied ik deze V.v.E.s de complete diensten.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Ruim 20 jaar heb ik in het bedrijfsleven (o.a. Unilever) gewerkt in leidinggevende functies. Sinds begin 2009 geef ik als zelfstandig ondernemer trainingen in het bedrijfsleven en coach ik mensen bij hun individuele ontwikkeling. Mijn kracht ligt met name in persoonlijke ontwikkeling, (verbindende) communicatie en effectief leiderschap. Waar het naar mijn idee om gaat is waar u behoefte aan heeft. Wilt u graag ondersteuning, duidelijkheid, contact, vertrouwen, eenheid en harmonie (in uw bedrijf)? Of heeft u behoefte aan inspiratie, helderheid, leren en groeien, authenticiteit, kennis, respect en verbinding? In dat geval kan ik u helpen die behoeften te vervullen. Wanneer u één of meerdere behoeften herkent wil ik graag met u in contact komen om te bespreken op welke wijze ik aan de invulling kan bijdragen.

Leiden (Zuid-Holland)
Fait Accompli opent op professionele én persoonlijke wijze een brug tussen de Nederlandse en Franse markt. Fait Accompli wordt geleid door een native-speaker Frans die reeds 34 jaar levens- en werkervaring heeft opgedaan binnen de Nederlandse samenleving. Haar Franse achtergrond biedt een meerwaarde voor een optimale communicatie en werkrelatie tussen Franse en Nederlandse bedrijven. Fait Accompli biedt de volgende diensten aan: - Tekst- en brievenvertaling en/of correcties (NL-FR en v.v., EN-FR en v.v., EN-NL en v.v.) - Logistieke ondersteuning van congressen en evenementen - Contactbemiddeling tussen Franse en Nederlandse bedrijven (correspondentie, telefoon en e-mail) - Advies betreffende culturele verschillen en handelsrelaties tussen Nederland en Frankrijk - Begeleiding van internationale delegaties.

Nieuwerkerk aan den IJssel (Zuid-Holland)
Ik houd van tekst. Van taal. Van lezen en van schrijven. Van typen en van tekstcorrectie. Van transcriberen en van notuleren. Van teksten die nog niet helemaal lekker lopen maken we iets moois, en als er nog helemaal niets op papier staat help ik je graag een tekst op maat te maken. Mijn notulen zijn prettig leesbaar en het belangrijkste is misschien nog wel: ik vind het leuk om ze te maken! ***** Wat anderen zeggen: Tijdens mijn afstudeerscriptie heb ik gebruik mogen maken van de transcriptie expertise van Marilyn Raven. Door tijdnood was het mij niet gelukt en daarmee heeft ze mij uit de brand geholpen met ook nog eens een perfect resultaat in een relatief korte tijd. Een echte aanrader! Belangrijkste kwaliteiten: Geweldige resultaten, Waar voor uw geld, Op tijd! Dees Nijpels

Zuid-Beijerland (Zuid-Holland)
Welkom op dit bericht, Als freelance, professionele hostess met 14 jaar ervaring op de meeste uiteenlopende evenementen kan ik u assisteren bij diverse werkzaamheden. Denk aan standwerkzaamheden op beurzen, congresregistratie, kortdurende receptie- en telefonische werkzaamheden, promotiewerk etc. Als eigenaresse van een allround evenementenbureau kan ik u helpen aan diverse aspecten binnen de evenementen- en hostess branche. Als freelancer, ingeschreven bij KvK en Belastingplichtige kan ik u zeer voordelig factureren. Desgwenst kan ik zorgen voor meerdere professionele hostess dames. Mocht u vragen hebben, een vrijvlijvende optie wensen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Met feestelijke en gastvrije groet, Ilse Spruit info@funenpartymatch.nl

Oud-Beijerland (Zuid-Holland)
Boeser Bedrijven is een professioneel en sociaal bedrijf dat zich richt op redigeren en transcriberen. De eigenaar, Anne Boeser, is hier inmiddels zo'n 5 jaar op hoog niveau actief in. In 2017 heeft zij besloten om deze taken onder de vlag van haar bedrijf Boeser Bedrijven uit te voeren. Alle correcties en verwerkingen worden op zeer hoog niveau, lees universitair Nederlands en Engels, uitgevoerd. Tevens kunnen er correcties in het Frans en Duits op hoog niveau worden aangeboden. Boeser Bedrijven biedt u als klant altijd revisie aan, waardoor u achteraf eventuele aanpassingen nog kan laten verrichten, uiteraard zonder meerkosten. Tevens biedt Boeser Bedrijven de "niet goed, geld terug" garantie, waardoor u zeker bent van een veilig en vlekkenloos traject.

Delft (Zuid-Holland)
Mijn naam is Linda Bitzberger-Kloppers en ik heb LJAdvantage opgericht in juni 2010. Ik ben een allround (directie) secretaresse en werk sinds kort als ZZP'er. Mijn uitdaging en drijfveer ligt in het aannemen van korte opdrachten. Mijn doel is om iets goeds neer te zetten in een relatief kort tijdsbestek. Ik ga er voor de volle 100% voor en door mijn ervaring, enthousiasme, positieve instelling en vakkennis kan ik een opdracht tot een succes maken en afronden. Ik kan zelfstandig, maar ook als teamplayer goed functioneren. Verder ben ik pragmatisch ingesteld, analytisch sterk, doelgericht en nieuwsgierig. Tevens is de Engelse en Franse taal geen enkel probleem. Beide talen spreek ik vloeiend. Kortom: LJAdvantage is uw voordeel in zakelijke dienstverlening!

Haastrecht (Zuid-Holland)
Sinds 1998 verricht ik werkzaamheden op allerlei secretarieel gebied. De laatste jaren heb ik mij meer toegelegd op het typen van wiskundige formules en het verzorgen van de layout. Het betreft (veelal technische) rapporten, verslagen en cursussen die in de huisstijl van de klant gezet moeten worden. Sinds 2009 ben ik gecertificeerd schrijftolk. Een schrijftolk is een doventolk voor dove/slechthorende mensen die geen gebarentaal kennen. Met behulp van een veyboard kan op spreeksnelheid getypt worden. De dove/slechthorende klant kan dan op de aangesloten laptop meelezen wat er gezegd wordt. Deze werkwijze kan uiteraard ook gebruikt worden bij het typen van interviews/transcripties. Met vriendelijke groet, Marja Timmermans

Den Haag (Zuid-Holland)
Invite Office en Event Support biedt ondersteuning aan bedrijven op het gebied van secretariaat, office management, projecten en evenementen. Heeft u ondersteuning nodig voor een project of heeft u bij extreme drukte of ter overbrugging van een vakantie of zwangerschapsverlof extra assistentie nodig, dan kan Invite Office en Event Support een oplossing voor u bieden. Op deze manier maakt u gebruik van een extra kracht, echter zit u niet voor een vaste periode gebonden aan extra personeel. De dienstverlening van Invite beperkt zich niet tot het tijdelijk overnemen van de werkzaamheden op het secretariaat, maar kan ook worden gebruikt voor het opzetten van een secretariaat of structuur aanbrengen op een bestaand secretariaat.

Voorschoten (Zuid-Holland)
Bent u op zoek naar iemand die uw administratieve en/of secretariële werkzaamheden uit handen kan nemen? Dan bent u bij mij aan het juiste adres! Houkes Business Services (HBS) verleent sinds 2007 professionele ondersteuning aan tal van bedrijven en organisaties. HBS biedt een grote mate van flexibiliteit t.a.v. de invulling van uren en de duur van de overeenkomst. HBS kan werkzaamheden verrichten op locatie, maar ook vanuit kantoor HBS. Voor meer informatie kunt u mij bereiken op telefoonnummer 06 22 44 70 02, via e-mail tanja@houkesbs.nl of kijk op www.houkesbs.nl. Houkes Business Services kan uw partner zijn of worden voor vervanging bij ziekte, piektijden, tijdelijke vacatures, projecten, etc.

Barendrecht (Zuid-Holland)
Dutycalls biedt zakelijkedienstverling op gebied van o.a. Business office services & support, coaching & advies en Business events. 14 jaar ervaring in office support in zowel zakelijke diensteverlening als non- profit organinsaties, breed inzetbaar voor diverse administratieve en management ondersteunende opdrachten. Tevens Biedt Duty Calls coaching & advies in diverse disciplines op gebied van bv. persoonlijke effectiviteit, multiculturele & maatschappelijk gerelateerde aspecten, jongeren coaching en intituieve coaching in de talen Nederlands , Engels, Spaans, Papiaments en Italiaans. De sessies worden gegeven via Skype! dus veilig thuis in uw eigen omgeving. Bel of mail voor een afspraak!


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024