Typist in Zuid-Holland nodig? Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!
Graag wil ik in aanmerking komen voor het redigeren, corrigeren, uitwerken van artikelen, papers, aanvragen etc.
Mijn achtergrond: laatste 10 jaar werkzaam geweest als secretaresse/management assistent van 6 lectoren (onderzoeksdeel van HBO-opleiding). Daar had ik heel veel te maken met het redigeren en corrigeren van boekwerken, papers, lectoraatsaanvragen, projecten etc.
Mijn voorkeur gaat uit naar werken vanuit mijn thuiskantoor. Echter: op locatie is een optie.
Typeservice levert (medische) secretariële ondersteuning. Werk uitbesteden of een secretaresse op locatie is mogelijk.
Na jarenlang als medisch secretaresse in loondienst in een groot ziekenhuis te hebben gewerkt heb ik gekozen om als zelfstandige verder te gaan. Bij voorkeur als medisch secretaresse of medisch typiste!!
Typeservice heeft ook meerdere oproepkrachten ter beschikking.
Kijk op de website voor grote opdrachtgevers door de jaren heen!
Bent U opzoek naar een betrouwbare partij die op U korte termijn eenvoudige administratieve werkzaamheden uit handen kan nemen? Bent U opzoek naar een flexibele partij die ervoor zorgt dat U zich volledig kan richten op uw specialisatie? Bent U opzoek naar een partij die U voor een aantrekkelijke prijs verlost van een grote partij gegevens die op een correcte manier verwerkt moeten worden? Neemt U dan contact op met BentU! BentU tevreden? BentU tevreden!
How 2 B Organized helpt overzicht te krijgen en te houden in werk en privé met een praktische en doelgerichte inslag. Informatie (digitaal of fysiek) op orde, een overzichtelijke inbox, een agenda-planning die klopt, kortom grip op de 'waan van de dag'.
Op individuele basis, maar ook als team (met name secretariaten) valt er tijd te winnen door het werk goed te organiseren!
Ook voor interim-secretaresse opdrachten bent u hier aan het goede adres.
In mijn werk als (virtueel) personal assistent neem ik graag diverse taken uit handen van particulieren en bedrijven. Denk hierbij onder andere aan administratieve taken, boekhouding bijhouden van zzp-ers en particulieren, BTW-aangifte, secretariele taken als beheer van agenda, mail, telefoon of chat. Uitwerken notulen, correspondentie, factureren. Daarnaast ook copywriting, licht grafische werkzaamheden en plannen van evenementen, zakentrips enz.
De hoofdactiveit van mijn bedrijf speelt zich af in de zakelijke dienstverlening. Zoals schoonmaakonderhoud, glasbewassing, huismeesterdienst. Daarnaast zend ik mezelf (en een collega) regelmatig uit voor div. secretariele werkzaamheden. Ik heb ruime secreatariele ervaring opgedaan in sportclubs, businessclubs, de rotaryclub en voor mijn vroegere werkgever. Ik werk vanuit Wateringen (Westland) en beschik over mijn eigen kantoor en werkplekken.
Ik ben Anita van der Hulst, executive assistant en inmiddels ook alweer een tijdje afgestuurd als sociaal psycholoog. Vanuit mijn bedrijf houd ik mij bezig met drie activiteiten:
- het verlenen van executive support, transcriptie en tekst-opdrachten;
- het verzorgen van team-sessies, workshops en trainingen voor bedrijven;
- individuele coaching.
Zie voor meer informatie mijn website: www.anitavanderhulst.com of linkedin-profiel.
Ik ben bij een bekend reclamebureau begonnen als secretaresse. Bij toeval werd mijn schrijftalent ontdekt en mocht ik brochures, persberichten, folders schrijven en werkte ik als ghostwriter. De laatste tijd heb ik me vooral ingezet voor goede doel door divers schrijfwerk te verrichten, waaronder vertaalwerk. Ik ben zeer creatief en denk graag mee.Ik kan zeer goed redigeren. Mijn tarief is verrassend laag, want... schrijven maakt me blij.
PROvsPRO is de totaaloplossing voor managementondersteuning. Advies, coaching, bemiddeling en het uitvoeren van freelance opdrachten. Jarenlange ervaring in ondersteuning van het management en in het managen van diverse secretariaten (17 -70), maken dat PROvsPRO in elk opzicht met u mee kan denken. Bent u geïnteresseerd wat PROvsPRO voor u kan betekenen? Vraag een vrijblijvende offerte aan of stuur een e-mail naar Sylvia@provspro.nl
Comare staat voor communicatie, marketing & e-business. Een jong en dynamisch marketingbureau met als doel originele, vernieuwende maar doeltreffende communicatie, marketing of e-commerce projecten uit te voeren. Ook productontwikkeling en commerciële activiteiten worden projectmatig aangepakt en professioneel uitgevoerd. Voor naamsbekendheid bij het grotere publiek is promotie via offline en online marketing doeltreffend middel!
Professional Organizing is "De kunst van het creëren van orde in de chaos". Hoe breng je, en vooral, hoe houd je orde in de werkzaamheden? Het creëren van orde in de activiteiten geeft ruimte en rust in je hoofd en kan daardoor veel tijd, stress en geld schelen. Een organizer beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden, heeft organisatorisch inzicht, een oplossingsgerichte instelling en veel enthousiasme!
Hands On is gespecialiseerd in:
- management- en projectondersteuning
- ondersteuning bij en organisatie van evenementen
- notuleren
- procesoptimalisatie secretarieel
- begeleiding drukwerk en
- verder alle voorkomende secretariële taken.
Professionaliteit, ervaring en kwaliteit zijn begrippen die onlosmakelijk zijn verbonden aan mijn dienstverlening.
http://nl.linkedin.com/pub/ingrid-van-de-mortel/20/bb/780
Mobile Secretary biedt, op afstand of op locatie, alle secretariële dienstverlening die de klant nodig denkt te hebben. Mobile Secretary neemt de zorg die vast personeel met zich meebrengt weg bij de klant. Tevens hoeft de klant geen uitzendkrachten en/of stagiares meer in te werken. De tarieven van Mobile Secretary zijn zeer concurrerend en het werk wordt geleverd door professionals met meer dan 17 jaar werkervaring.
Administratieve dienst op afstand voor tijdrovende klussen en (medische)transcriptie (NL). Ik heb in Nederland jarenlang gewerkt als (medisch)secretaresse en ben in 2012 verhuisd naar Noorwegen. Sinds 11-2012 werk ik in de thuiszorg maar mis het werk als secretaresse/typiste nog steeds.
ExtraHands is gevestigd in Noorwegen en werkt dus alleen op afstand. Neem contact op via de mail voor telefoon- en adresgegevens.
Boek mij als:
NOTULIST- voor een helder, kernachtig en toch compleet verslag van uw overleg;
TEKSTSCHRIJVER - voor het aantrekkelijk en duidelijk overbrengen van uw boodschap;
MANAGEMENTASSISTENT- voor betrouwbare en professionele ondersteuning.
Ik heb ruime ervaring opgedaan binnen de overheid en het bedrijfsleven. Omdat ik geen eigen bedrijf heb, wordt mijn verloning gedaan door een payrollbedrijf.
Secretariele ondersteuning van balie tot personal assistant, hou van aanpakken en heb graag contact met mensen, ook boekhoudkundige ondersteuning, vind receptiewerk erg leuk om te doen.
Werkzaam bij diverse bedrijven, Versdirect.nl (concurrent Greenery), Bandimex B.V. (bandenbedrijf), Van Gemert therapie (dyslexie), Hoge School Rotterdam (interviews uiwerken), Bouqetnet (in/ompakbedrijf bloemen Aalsmeer).
Naast mijn baan als management assistente voer ik af en toe een freelance klusje uit. In de extreem drukke perioden van mijn baan werk ik niet op freelancebasis, in de iets rustiger perioden voer ik grote en kleine incidentele klussen uit.
Momenteel werk ik alleen transcripties uit. Ik ben in het bezit van een VAR ROW en ben voor de Belastingdienst geen ondernemer, waardoor er geen BTW wordt berekend.
VDVS is dé oplossing als uw organisatie secretariële ondersteuning nodig heeft op welk niveau dan ook. Bij bijvoorbeeld pieken in de werkzaamheden, bij taken waar u zelf niet aan toe komt, of bij ziekte, zwangerschapsverlof of vakantie van uw personal assistant/(directie)secretaresse. Ook kan ik u van dienst zijn bij een reorganisatie, bij het opzetten of herinrichten van uw secretariaat of uw archief.
Na jaren als directiesecretaresse gewerkt te hebben, ben ik bij een secretariaatsbureau gaan werken. Na een aantal jaar ben ik begonnen als zelfstandig secretaresse. Ik werk voor diverse zelfstandigen, grotere bedrijven, overheidsinstellingen en verenigingen. Hiervoor verzorg ik ofwel het gehele secretariaat, werk ik rapporten uit, tik transcripties, notuleer vergaderingen en werk de notulen uit.
Ik heb jarenlange ervaring op het bestuurs- en algemeen secretariaat van een bank waar mijn laatste functie personal assistant van de voorzitter van de raad van bestuur was. In die hoedanigheid heb ik de overige secretaresses van het algemeen secretariaat aangestuurd.
Momenteel werk ik overwegend vanuit huis; management ondersteuning van kortdurende projecten, notuleerwerk en transcripties.
Wij zijn een allround secretariaatservicebureau. Wij zetten onze expertise in om ook uw organisatie de meest optimale secretariële ondersteuning te bieden. In overleg kunnen op verzoek van de opdrachtgever ook andere taken worden overgenomen, dat wil zeggen alles wat u van een goede management assistente mag verwachten. Kortom, een "Manus van Alles" en rechterhand op HBO/WO- niveau.
Ruime ervaring in het voeren van administratieve/boekhoudkundige dienstverlening voor bedrijven in het midden- en kleinbedrijf.
Het periodiek voeren van de administratieve handelingen: faktureren, correspondentie, kas/bank/debiteuren- en crediteurenadministratie.
Alsmede ondersteuning bieden daar waar men zoveel mogelijk zelf wil verwerken maar hulp nodig heeft bij de opzet.
Na ruim 20 jaar ervaring te hebben opgedaan als administratief/secretarieel medewerker ben ik sinds kort freelance voor mezelf begonnen. Ik ben inzetbaar voor alle mogelijk secretariele en administratieve werkzaamheden.
Verder heb ik ervaring met congresorganisatie, complex agendabeheer, notuleren m.b.v. opname, transcripties etc. Kortom ik ben breed inzetbaar.
Shardy Notuleerservice, de naam zegt het al, houdt zich voornamelijk bezig met het notuleren van allerlei soorten vergaderingen zowel in de profit als non-profit sector. Daarnaast verzorgt Shardy voor een aantal bedrijven de (basis) boekhouding en BTW-aangiftes. Shardy kan ook parttime ingezet worden voor secretariele werkzaamheden.
BINNENKORT NIEUWE WEBSITE!
Vanaf 1 maart 2010 heb ik besloten freelance administratieve/secretariele handelingen te gaan verrichten.
Ik leg hierbij de nadruk op tekst schrijven en verwerken. In mijn carriere is gebleken dat vooral op dit punt mijn kracht ligt.
Omdat ik met plezier notuleer, schrijf, verwerk en typ hebt u nu iemand voor u die u het werk goed en graag uit handen neemt!