Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten in Den Bosch

Typist in Den Bosch nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Vraag nu gratis offertes aan »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Rosmalen (Noord-Brabant)
Sneller en beter resultaat op de Duitse markt? Dat bereikt u met taccit aan uw zijde. Ik adviseer en ondersteun bedrijven die zaken doen met Duitsland. Taal en cultuur In Duitsland gelden andere regels voor de omgang met zakenpartners dan in Nederland. Dat hebt u misschien al ondervonden. taccit is zeer vertrouwd met de taal en cultuur van beide landen. Uw contacten met Duitse organisaties verlopen beter, wanneer u mijn ruime ervaring als secretaresse inschakelt. taccit als bruggenbouwer taccit overbrugt op professionele wijze de cultuurverschillen met uw Duitse klanten en zakenpartners. Hoe? Zakelijke correspondentie en vertalingen Nuttige kledingtips Handige contactadressen Organisatie van zakenreizen en klantbezoeken Ontvangst op beurzen En meer! Benut uw kansen in Duitsland taccit heeft de ingangen en secretariële expertise die uw bedrijf helpen om kansen in Duitsland beter te benutten. Bespaar tijd en...

Rosmalen (Noord-Brabant)
Na jarenlang bij een wereldwijd opererende handelsonderneming als directiesecretaresse werkzaam te zijn geweest, heb ik het roer omgegooid en ben ik aan de slag gegaan als virtueel professional. Ik heb mijn certificering behaald bij de Academie voor Virtueel Professionals. Ik bied secretariële en/of administratieve ondersteuning aan. Dit kan virtueel, maar indien gewenst, ook op locatie. Mijn aanbod bestaat uit diverse pakketten, maar ik ben uiteraard vanaf een paar uur per week of maand inzetbaar. Een combinatie van pakketten of werken op projectbasis behoort eveneens tot de mogelijkheden. Als je opdrachten of werkzaamheden hebt, die niet in één van de pakketten zijn omschreven, vraag het mij dan even. Wellicht is daar een mouw aan te passen. Ook voor het uitwerken van uw transcripties of het notuleren van uw vergaderingen kunt u mij inschakelen. Als virtueel professional, heb ik veel mogelijkheden om u te ond...

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Als Coach en Professional Organizer breng ik orde aan in huis én hoofd. Ik ga uit van de kracht van de persoon zelf. Door de juiste vragen te stellen en dit duidelijk terug te koppelen kan ik iemand inzicht geven in zijn/haar leven. Samen werken we aan het persoonlijke proces wat iemand weer in de goede richting brengt. Ook thuis of op het werk kan de structuur kwijt zijn waardoor je geen overzicht meer hebt. Dit geeft onrust en onvrede. Samen beginnen we aan de klus om orde op zaken te stellen. Ik geef je de juiste motivatie en tips om vervolgens zelf stappen te zetten en overzicht te houden. Je kunt mij inschakelen bij: Opruimen huis/werkplek Archiveren administratie Organisatorische begeleiding bij scheiding, ziekte, burn-out, verhuizing, solliciteren, rouwverwerking (life-change-events) Doorbreken van patronen Motiveren en stimuleren om het beste uit jezelf te halen

Rosmalen (Noord-Brabant)
Als zelfstandig ondernemer ben ik beschikbaar voor bedrijven, instellingen en iedereen die voor korte of langere tijd de hulp van een kundige, hardwerkende secretaresse nodig heeft. Ik heb minimale inwerktijd nodig en zorg voor maximale kwaliteit. Ik ben goed in organiseren, het oppakken van projecten, agendabeheer, notuleren, uitzoekwerk, corrigeren en/of opstellen van teksten. Alle voorkomende secretaressewerkzaamheden pak ik vlot op en de knelpunten die er zijn worden snel opgelost. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring in de volgende functies; secretaresse Human Resources, directiesecretaresse en afdelingssecretaresse. Ook ben ik flexibel in mijn werkzame uren per week en ik ben beschikbaar voor zowel korte als langere projecten.

Rosmalen (Noord-Brabant)
Ik bied mij aan als freelance (directie) secretaresse. Ik kan dus gehuurd worden voor allerlei secretariële werkzaamheden. Voorbeelden hiervan zijn: Agendabeheer Telefoonverkeer Presentaties maken Uitwerken audiobestand / transcriptie Organiseren zakenreizen Adresbestanden beheren Organiseren evenementen Tekst correctie / herschrijving Vergader- en notuleerservice Opzetten archief Boeken vergaderzalen Vervanging van een directiesecretaresse/personal assistant Een tijdelijke vacature invullen om zaken op orde te brengen en de nieuwe medewerker werven/inwerken Hulp bij startende onderneming, opzetten back-office Spoedklussen, evenementen, tijdelijke projecten etc.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Tijdelijke management en office ondersteuning als Virtual Assistant (VA). Meer dan 30 jaar ervaring bij (inter)nationale bedrijven in verschillende secretariële functies (van commercieel secretaresse tot directiesecretaresse en project assistente). Naast secretariële werkzaamheden zoals agenda beheer, e-mail en het boeken van reizen, heb ik tevens ervaring in het opzetten van (internationale) projecten binnen (commerciële) organisaties. Secretariële werkzaamheden en/of projectmatige activiteiten kun je met een gerust hart aan mij overlaten! Opleidingen: Dir secr en Europees secretaresse (Schoevers). Taalkennis: Duits, Engels en Frans.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Op 1 september 2000 ben ik als freelance secretaresse gestart en heb in de afgelopen 10 jaar verschillende werkzaamheden verricht op het gebied van secretariele en administratieve ondersteuning. Sinds 2009 ben ik aangesloten bij Clip & Klaar waardoor ik grotere opdrachten kan aannemen en continuiteit gewaarborgd is. Sinds 2010 organiseer ik samen met Els Roest een UNIEKE Training Vergadertechniek met Notuleerservice, tijdens het eigen reguliere overleg. De tarieven wisselen door de verschillende werkzaamheden.

Rosmalen (Noord-Brabant)
Heijmans Kantoorservice is een allround ondersteuning en werkt voor u. Hoofdactiviteit is secretarieel/administratief. Daarnaast hebben wij een bestand met beschikbare freelancers die wij kunnen matchen met uw werkzaamheden, zodat ook de andere werkzaamheden op kantoor niet blijven liggen! Hebben we niet direct de juiste persoon voor u beschikbaar dan gaan wij graag voor u op zoek!

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
AspertSupport staat voor dienstverlenend, open communicatie, representatief en ambitieus. Het spreekt voor zich dat AspertSupport rekening houdt met uw bedrijfscultuur, werkwijze en discreet en vertrouwelijk met de opdrachten omgaat. U kunt rekenen op een betrokken, betrouwbare en zorgvuldige hulp. Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn website: www.aspertsupport.nl

Rosmalen (Noord-Brabant)
Sinds 2000 ben ik werkzaam voor de diverse Verenigingen waarvoor ik de ledenadministratie onderhoud, correspondentie verzorg, notuleerservice verleen, conferentie en andere bijeenkomsten organiseer (zowel landelijk als regionaal). Daarnaast detacheer ik mezelf naar een Stichting en daaraan gerelateerd bestuur waarvoor ik soortgelijke werkzaamheden verricht.

Rosmalen (Noord-Brabant)
Ik werk op freelance-basis en doe voornamelijk administratieve werkzaamheden. Hieronder versta ik het verzorgen van de complete boekhouding, inclusief de aangifte omzetbelasting. Of het nu om een incidentele, een weekelijkse of een maandelijkse opdracht gaat, ik sta u graag bij.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Ik ben zangdocente, maar voordat ik me ging toeleggen op zingen heb ik Schoevers Officemanagement gedaan en 5 jaar als secretaresse bij verschillende bedrijven gewerkt. De laatste 2 jaar als junior-adviseur.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Ik ben op zoek naar een 1 op 1 functie en ik heb jarenlang ervaring als personal assistant. Voor meer informatie kan ik u mijn CV toesturen

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Secretariële en administratieve ondersteuning, tevens professional organizing. Ruim 20 jaar ervaring als directiesecretaresse.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
secretaressebureau, notuleren, algemene secretaresse werkzaamheden, administratieve ondersteuning en receptie vervanging

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Freelance opdrachten als secretaresse of tekstverwerker. Engelse tekstverwerking kan ook.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049
Bank: Triodos Bank
IBAN: NL54 TRIO 0198 3084 85
BTW-nr: NL8226.06.148.B01

© Offerti 2009-2018