Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten in Haarlemmermeer

Typist in Haarlemmermeer nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Lijnden (Noord-Holland)
Zakelijke dienstverlening voor organisaties, stichtingen, (branche)verenigingen en bedrijven. SSB legt zich toe op een complete secretariaatsvoering voor organisaties, (branche)verenigingen en stichtingen, op detachering van topsecretaresses en een uitgebreide zakelijke dienstverlening. Onafhankelijkheid, integriteit, loyaliteit, kwaliteit en dienstbaarheid staan in ons doen en laten voorop. De goed opgeleide medewerkers van SSB zijn allen betrokken, accuraat en uitermate klantgericht. Zoveel als mogelijk is, hebben onze opdrachtgevers met één en dezelfde medewerker van SSB te doen, gewoon omdat dat voor beide partijen prettig werkt. Het schept een basis van vertrouwen, temeer daar de SSB-medewerker gewoon is actief te participeren in het besturen van de organisatie. Voor veel van onze opdrachtgevers werken wij al jaren. Terwijl bestuursleden komen en gaan, is het secretariaat de stabiele factor waar altijd op te...

Nieuw Vennep (Noord-Holland)
Na ruim 10 jaar ervaring op te hebben gedaan in binnen- en buitenland in o.m. de arbeidsbemiddeling, marketing en sales en administratieve functies ben ik nu als zelfstandig ondernemer actief vanauit huis. Ik kan u ondersteunen op - administratief gebied ( uitwerken van presentaties, offertes, documenten, rapporten etc) - telefonische werkzaamheden (aannemen van telefoon, tijdelijke hulp bij bereikbaarheid etc), - marketing en communicatie werkzaamheden w.o. contentmanagement van de website, maken van presentaties in powerpoint en het opstellen teksten), - Boekhoudkundige werkzaamheden, - HRM werkzaamheden w.o. recruitment, advies bij personeelsvragen. Ik beschik uiteraard over de modernste apparatuur w.o. laptop, mobiele en vaste telefoon, internetaansluiting, scanner en fax

Hoofddorp (Noord-Holland)
OfficeAssistance.nl is een bureau voor Virtual Assistance. Ik help ondernemers door hun secretarieel en organisatorisch werk uit handen te nemen zodat ze zich volledig kunnen bezighouden met hun eigen specialiteit. Ik doe dat vanuit mijn eigen kantoor en ben flexibel inzetbaar. U kunt dus altijd van mijn tijd gebruik maken en bent niet gebonden aan een vast dagdeel per week. Ik ben betrouwbaar en communiceer helder, zodat u altijd weet waar u aan toe bent. Door middel van moderne communicatiemiddelen als Skype en gedeelde online werkruimten is het mogelijk om bijna alle werkzaamheden virtueel uit te laten voeren. OfficeAssistance.nl, voor alle kantoorwerkzaamheden waar u zelf niet aan toekomt!

Hoofddorp (Noord-Holland)
Met ruim 25 jaar ervaring als directiesecretaresse en office manager ken ik het klappen van de zweep. Ik leen mezelf nu o.a. uit als interim secretaresse aan bedrijven waar een werkplek tijdelijk moet worden opgevuld door bijv. zwangerschapsverlof, ziekte of een openstaande vacature. Inzetbaar voor tijdelijke functies (ook voor langere tijd) als Office Manager, Bureau Manager, Management Assistente, Directie Secretaresse, Persoonlijk Assistente, Project Assistent e.d.. Beschikbaar tot 40 uur per week. Zelfstandig en tevens een enthousiaste teamplayer. Betrouwbaar en kan goed met vertrouwelijke zaken omgaan. Taalvaardig een kei. Energiek, jeugdig en nog steeds leergierig.

Hoofddorp (Noord-Holland)
Jij bent volop bezig met je onderneming en wil geen tijd en energie steken in administratieve zaken als facturen versturen en je boekhouding bijhouden. Of je wilt workshops en trainingen geven maar ziet op tegen de organisatie daarvan. Ik heb er mijn werk van gemaakt om jou bij deze 'rompslomp' te helpen. Ik neem administratieve en organisatorische zaken uit handen zodat jij je volop op je eigen onderneming kunt concentreren. Jij volgt je passie en weet je verzekerd van een deskundige ondersteuning. Kortom, van het regelwerk ben je af.

Nieuw Vennep (Noord-Holland)
Tenerlisto (Spaans voor regelen, afhandelen en doen!) richt zich op de volgende zaken: 1) projecten opzetten, bewaken e.d. 2) het professionaliseren van secretariaten 2) secretarieel & administratief support 4) bedenken en uitvoeren van ideeën 3) foto's maken, bewerken en digitale foto-albums maken. Voorbeelden pr boek voor bedrijven, herinneringsboeken e.d. Ik ben zeer ervaren en sterk in het op orde brengen van vestigingen, afdelingen, processen en projecten.

Hoofddorp (Noord-Holland)
Ik heb ruim 18 jaar ervaring, opgedaan bij drie bedrijven, in drie verschillende branches (machinebouw/ projectontwikkeling/gezondheids- en welzijnzorg) en in verschillende functies (secretaresse/directie-secretaresse/office manager). Ik heb gewerkt op diverse afdelingen zoals Personeelszaken, Management Development, Financieel-economische Zaken, Juridische Dienst, Concern Accountantsdienst en Fiscale Zaken. Hierdoor is mijn ruime ervaring ook breed georiënteerd.

Hoofddorp (Noord-Holland)
Ruim 25 jaar werkzaam als secretaresse/notulist. Zeer ruime ervaring in het notuleren van diverse vergaderingen, zoals afdelingsoverleggen, vergaderingen bij de vakbond, verenigingen van eigenaren, directie overleggen, bouwoverleggen, bredeschool overleggen, workshops en brainstormsessies. Als secretaresse ervaring met het beheren van secretariaten voor diverse besturen, onder andere theater en cliëntenraad.

Hoofddorp (Noord-Holland)
High Quality is een middelgroot detacheringsbureau en is al 11 jaar gespecialiseerd in de detachering van tijdelijk financieel personeel en secretarieel personeel. In voorkomende gevallen verzorgen wij ook de werving en selectie van vast personeel. Op dit moment werken er meer dan 60 interim professionals voor ons op MBO en HBO niveau in Noord Holland, Zuid Holland, Utrecht, Brabant en Zeeland.

Vijfhuizen (Noord-Holland)
Spirit Support bestaat sinds 1999 en houdt zich bezig met tekstverwerking en secretariële ondersteuning. Met name de grotere typewerkzaamheden zijn voor mij de uitdaging. Veel ervaring op het gebied van transcriptie van geluidsfragmenten, te weten: interviews, aandeelhoudersvergaderingen. Werkervaring op het gebied van: advocatuur, notariaat, schade- en taxatiebureau's.

Hoofddorp (Noord-Holland)
Spirituele bewustwording. Specialisatie: tarotkaarten leggen en duiden. Geen toekomstvoorspellen. Wel kansen en valkuilen aangeven. Kan erg goed luisteren en weet snel de vinger op zere plek te leggen. Kom snel in rustige sfeer tot een diepgaand gesprek waarin mensen meer inzicht in zichzelf en hun problemen krijgen.

Nieuw Vennep (Noord-Holland)
momenteel ben ik werkloos thuis en zie ik uit naar een (al dan niet tijdelijke) uitdaging. Ik heb gewerkt als administratief medewerkster in voornamelijk technische en bouw gerelateerde bedrijven waarbij notuleren, document beheer, maar ook werkvoorbereiding een onderdeel van het werk vormde.

Hoofddorp (Noord-Holland)
OSOM office support op maat verleent professionele ondersteuning voor: secretariaat/officemanagement administratie website telefoondienst notuleren tekstverwerking adressenbeheer Dit doen wij met een klein team van 5 personen, allen professioneel geschoolde medewerkers.

Weteringbrug (Noord-Holland)
Dit werk doe ik erbij als freelancer. Vier dagen in de week werk ik als secretaresse in het LUMC in Leiden. Mijn Nederlands is goed tot zeer goed. Ik ben gewend om een geschreven of ingesproken tekst tot een goede brief, c.q. verslag te maken.

Rijsenhout (Noord-Holland)
allround backoffice werkzaamheden, d.w.z. ondersteuning bij marketing campagnes, beantwoorden van e-mails, afhandelen van prijsvragen en het verzorgen van alle secretariële werkzaamheden.

Nieuw Vennep (Noord-Holland)
Voor al uw administratieve en secretariële werkzaamheden. U kunt mijn CV opvragen: anne@AnnePA.nl Ik ben een zeer ervaren management ondersteuner en ben momenteel direct beschikbaar

Hoofddorp (Noord-Holland)
Met ruim 20 jaar ervaring in secretariële, PA en administratieve functies is het mijn missie om ondernemers / bedrijven de support te geven die zij het hardst nodig hebben.

Badhoevedorp (Noord-Holland)
Ruime kennis, brede ervaring op gebied van ondersteuning, coaching & advies. Missie: mensen laten floreren!


Hoofddorp (Noord-Holland)


Zwanenburg (Noord-Holland)


Nieuw Vennep (Noord-Holland)

Nieuw Vennep (Noord-Holland)


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024