Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten in Rotterdam

Typist in Rotterdam nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Rotterdam (Zuid-Holland)
Stop wat POWer in je.. bedrijf! Hoe georganiseerd is jouw bedrijf? Veel ondernemers worden - na een paar jaar van flinke groei - ingehaald door bureaucratische rompslomp en verliezen het totaaloverzicht. Heb jij alles nog op de rit, of ren je continu achter de feiten aan? Get a grip! Ik help je om de POWer terug te brengen in je bedrijf, met het structureren en (re)organiseren van je Processen, Organisatie en Workflow. Als organisatie adviseur help ik je met: • Het in kaart brengen, structureren en doorvoeren van (werk) Processen • Het (re)organiseren van je Organisatie • Het verbeteren van jullie Workflow Ik zorg dat je medewerkers weten wát ze moeten doen, wannéér en hóe. Zo efficiënt mogelijk. En jij kunt je weer focussen op waar je goed in bent: ondernemen! Geen ad hoc brandjes meer blussen, we zorgen gewoon dat jij je zaken op orde hebt. Ik doe niet wat je vraagt,...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Mijn naam is Dulce Gomes en ik ben de eigenaar van Gomes Management SUPPORT. Inmiddels heb ik vanuit Gomes Management SUPPORT wisselende ervaring opgedaan in een dynamische en boeiende werksfeer, zoals Boskalis dredging, Mentes Advisory een bedrijf in de energie-sector, Bastian Concultancy en VBMS. Momenteel ben ik bezig met de opleiding Projectmanagement aan de Open Universiteit. Hiervoor heb ik de opleidingen Management Assistent, Secretaresse, Administratie en Telefoniste/Receptioniste, gevolgd en succesvol afgerond met de diploma’s. Na een aantal jaren te hebben gewerkt als onder ander: Office Manager, Management Assistent, Secretaresse, Financieel/Administratief medewerkster en Secretarieel Medewerkster, heb ik besloten om deze leuke uitdaging aan te gaan en mijn droom waar te maken en in 2016 voor mezelf begonnen. Ik verheug mij erop om een leuke opdracht voor u te mogen uitvoeren en op een leuke en resultaat gerich...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Dienstverlening op maat Caryat beschikt over ruime kennis en ervaring op het gebied van managementondersteuning. Daarnaast doen we een beroep op deskundige krachten uit ons uitgebreide netwerk. We kunnen dan ook snel effectief aan de slag in uw organisatie. Natuurlijk stemmen we onze werkzaamheden altijd nauwkeurig af op uw vraag. Zo kunt u altijd rekenen op maatwerk. En dankzij een heldere kostenraming vooraf komt u nooit voor verrassingen te staan. Visie op managementondersteuning Managementondersteuning is méér dan zomaar het uitvoeren van secretariële taken en back office diensten. Natuurlijk doen we graag en goed wat een directeur of bestuurder vraagt, maar we hebben ook een eigen visie. We combineren uw en onze kwaliteiten en vertrouwen op elkaars talenten. Zo komen we tot een duurzaam resultaat. Onze missie Caryat Management Support wil meerwaarde leveren. Daar werken we aan vanuit onze ruime va...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Ik schep orde in uw chaos! | Virtual Assistent | Officemanager | Secretaresse | Reorganiseren | Zwangerschaps- en vakantievervanging Management Support: Het tijdelijk invullen van secretariële, administratieve en ondersteunende werkzaamheden zoals de functies (Directie)Secretaresse en Management Assistente bij zwangerschapsverlof, ziekte of vakantie, maar ook bij drukke perioden. De taken bestaan onder andere uit: Agendabeheer Correspondentie Archivering Organiseren vergaderingen Notuleren vergaderingen Ondersteunen van directie en managers Office Support: Het organiseren, opzetten en/of herstructureren van een secretariaat Opzetten en/of herstructureren van een archief Het maken van een (secretariaats)handboek Inwerken, begeleiden en trainen van (nieuwe) secretariaatsmedewerkers Beheren van de personeelsadministratie Beheren van de financiële administratie Regelen van de facilitaire zak...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Notuleerservice Nederland vindt het belangrijk dat de inhoud van waardevolle besprekingen behouden blijft en gedeeld kan worden. Een goed verslag is daarbij onontbeerlijk. Het maakt het besprokene zichtbaar en bevordert het zetten van concrete stappen. Vanuit dit inzicht verankert Notuleerservice Nederland kennisoverdracht, standpuntbepaling en/of besluitvorming in hoogwaardige verslaglegging. Wij verbinden ons met profit-, non-profit- en overheidsorganisaties die deze overtuiging delen en die zich bewust zijn van de waarde die hun vergaderingen vertegenwoordigen. Notuleren is een vak. Vakbekwame notulisten zijn professionals die zich de materie van een vergadering snel eigen maken en die de inhoud ervan zorgvuldig en scherp kunnen samenvatten. Zij zijn als onafhankelijk waarnemers in staat het besprokene volledig objectief weer te geven. Bovendien weten zij voor ieder verslag een toon en omvang te kiezen die past bij de vergaders...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Bent u op zoek naar secretariële en/of administratieve ondersteuning, tijdelijk of op oproepbasis? Ik heb een brede ervaring op het gebied van secretariële ondersteuning en office management. Mijn diensten bestaan o.a. uit notuleren uitwerken van verslagen en rapporten verzorgen van correspondentie (brieven, offertes) opstellen en verzorgen van mailings (digitaal én per post) relatiebeheer (klantcontacten; bijwerken relatiebestand) archiveren organisatie vergaderingen organisatie bijeenkomsten/evenementen, zoals symposia, beursdeelname of bedrijfsfeest, het bijhouden van de dagelijkse administratie, zoals boekhoudkundige taken (inboeken van debiteuren, krediteuren, bank en kasmutaties; het opstellen van de BTW aangiften m.b.v. boekhoudprogramma). Verzorgen van de facturatie. Doordat ik mijn diensten op freelance-basis aanbied, heeft u het voordeel van een grote mate van flexibiliteit van inzetbaarhe...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Lies Bras, email: l.bras5@kpnplanet.nl Vutter in krisistijd met zeer ruime ervaring als secretaresse/notuliste/stenografe. Opleiding HBS Schoevers stenografie Cursus projectmatig werken Arbeidsverleden Sinds september 2013 vaste notulist op freelance basis bij FOCWA Sassenheim (via Offerti) 2003 - 2012 Gemeente Rotterdam - deelgemeente Prins Alexander secretaresse afdeling beleid 1992 - 2003 Gemeente Rotterdam Dienst Gemeentewerken 2001 - 2003 secretaresse afdeling Milieubeleid: ondersteuning projectleider EU-project elektrische mobiliteit 1992 - 2001 secretaresse afdeling Projectmanagement secretariële ondersteuning grote bouwprojecten in Rotterdam 1981 - 1992 secretaresse Riagg Jeugdafdeling Rotterdam-Zuid 1976 - 1981 secretaresse Katholiek Centr. voor Welzijnsbehartiging 1968 - 1970 secretaresse kindergriffie Arrondissementsrech...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Secuur! Een eenmanszaak dat zich richt op particulieren en bedrijven die, in welke vorm dan ook, problemen ondervinden met het voeren van administratie. Daarnaast kunnen bedrijven ook op projectbasis gebruik maken van de secretariële, administratieve en boekhoudkundige diensten van Secuur! Zowel op locatie, als in mijn eigen kantoor kunnen de werkzaamheden worden uitgevoerd. Ik ondersteun particulieren in hun huishoudadministratie. ZZP-ers en andere kleine bedrijven die verplicht zijn een boekhouding te voeren zijn vaak niet geïnteresseerd in deze administratieve rompslomp en willen vooral doen waar ze goed in zijn. Ik neem de gehele administratie uit handen. Nog steeds zijn er Verenigingen van Eigenaren waarvan de administratie nauwelijks wordt gevoerd. Zowel administratief, als bouwkundig bied ik deze V.v.E.s de complete diensten.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Ruim 20 jaar heb ik in het bedrijfsleven (o.a. Unilever) gewerkt in leidinggevende functies. Sinds begin 2009 geef ik als zelfstandig ondernemer trainingen in het bedrijfsleven en coach ik mensen bij hun individuele ontwikkeling. Mijn kracht ligt met name in persoonlijke ontwikkeling, (verbindende) communicatie en effectief leiderschap. Waar het naar mijn idee om gaat is waar u behoefte aan heeft. Wilt u graag ondersteuning, duidelijkheid, contact, vertrouwen, eenheid en harmonie (in uw bedrijf)? Of heeft u behoefte aan inspiratie, helderheid, leren en groeien, authenticiteit, kennis, respect en verbinding? In dat geval kan ik u helpen die behoeften te vervullen. Wanneer u één of meerdere behoeften herkent wil ik graag met u in contact komen om te bespreken op welke wijze ik aan de invulling kan bijdragen.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Bent u op zoek naar tijdelijke professionele ondersteuning of bent u op zoek naar een organisatie talent, dan bent u bij kimcoomans aan het juiste adres. kimcoomans biedt op freelance basis voor u de oplossing. kimcoomans staat voor u klaar om projectmatig, in deeltijd en/of tijdelijk ondersteunende werkzaamheden van u over te nemen. kimcoomans stelt u in staat om u volledig te concentreren op uw eigen werk: de hoofdzaken, hoofdlijnen en inhoudelijke aspecten. Het uitvoerende werk, de afhandeling van gemaakte afspraken, de belangrijke details, zaken die eens goed uitgezocht moeten worden, regelwerk en overlopende secretariële taken kunt u uit handen geven aan kimcoomans.

Rotterdam (Zuid-Holland)
't Bijkantoor.nl is in 2005 opgericht, nadat ik 5 jaar werkzaam was geweest als freelance secretaresse en notulist. Daraan voorafgaand ben ik 25 jaar directiesecretaresse geweest. 't Bijkantoor.nl levert een professionele notulist, die het verslag tijdens de vergadering in de laptop zet en daarbij een eigen geluidsopname maakt. Het resultaat wordt binnen 3 dagen via de mail aangeleverd. De reiskosten worden berekend op basis van openbaar vervoer à 0,28 euro per km vv. De verslagen kunnen zowel beknopt op onderwerp, op spreker, uitgebreid op spreker en woordelijk worden opgesteld. Het format wordt met de opdrachtgever afgestemd.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Sinds 1986 gewerkt, eerst als typiste, daarna als secretaresse en projectassistent. Daarna gewerkt als manager in de reiswereld. Gestopt vanwege kinderen en weer begonnen, maar dan nu voor mijzelf. Ik beschik over een uitstekende typevaardigheid, goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal, goed gevoel voor lay-out. Verder beheers ik diverse computerprogramma's zoals Word, Excel en Trados. Ik heb in juli 2013 een opleiding Vertaler Engels aan de Hogeschool West-Nederland afgerond en ik werk dit moment voor 15 uur per week als vertaler bij een vertaalbureau in Rotterdam.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Ruime ervaring in het voeren van administratieve/boekhoudkundige dienstverlening voor bedrijven in het midden- en kleinbedrijf. Het periodiek voeren van de administratieve handelingen: faktureren, correspondentie, kas/bank/debiteuren- en crediteurenadministratie. Alsmede ondersteuning bieden daar waar men zoveel mogelijk zelf wil verwerken maar hulp nodig heeft bij de opzet.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Vanaf 1 maart 2010 heb ik besloten freelance administratieve/secretariele handelingen te gaan verrichten. Ik leg hierbij de nadruk op tekst schrijven en verwerken. In mijn carriere is gebleken dat vooral op dit punt mijn kracht ligt. Omdat ik met plezier notuleer, schrijf, verwerk en typ hebt u nu iemand voor u die u het werk goed en graag uit handen neemt!

Rotterdam (Zuid-Holland)
Tijdelijk, flexibel office management van hoge kwaliteit. Alleen op het moment dat hier binnen uw organisatie behoefte aan is. Voor extra ondersteuning op piekmomenten; voor interim opdrachten tijdens vakantie, verlof of vacatures. Het notuleren van vergaderingen, redigeren van tekst, versturen van mailings, organiseren bijeenkomsten en evenementen etc.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Ik heb veel administratief werk verricht in mijn arbeidsverleden. Ik heb criminologie gestudeerd in Amerika en heb 18 jaar in Nederland gewoond. Graag help ik u uit de nood. Ik kan goed en snel typen, werk graag deadline gericht en zorg altijd dat het werk af komt. Wilt u mij die kans geven, neem dan contact met mij op. Met vriendelijke groet, Amber

Rotterdam (Zuid-Holland)
Na het VWO heb ik de secretaresseopleiding gedaan en daarna meer dan 25 jaar ervaring opgedaan in internationale bedrijven in functies op executive niveau. Notuleren en transcripties maken kan ik heel goed. Ik vind het ook superleuk om te doen. Notuleren kan helaas alleen in de avonduren, transcripties elk uur van de dag.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Uitgetypt.nl is gespecialiseerd in het transcriberen van vastgelegde geluidsopnamen. Wij werken o.a. monologen, interviews en/of groepsgesprekken uit in een woordelijke, letterlijke en/of samenvattende transcript.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Alle voorkomende administratieve handelingen van behandelen van e-mails, bijhouden van agenda's, bijhouden en aanvullen van CRM gegevens, uitwerken van verslagen, maken van handleidingen, mailings enz,

Rotterdam (Zuid-Holland)
Ondersteuning voor Ondernemingsraden (ambtelijk secretaris), projecten of management. Tevens inzetbaar als (ad hoc) notuliste. Zie voor uitgebreide werkervaring mijn linkedin profiel.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Graag stuur ik u mijn volledige CV toe.

Rotterdam (Zuid-Holland)

Rotterdam (Zuid-Holland)


Rotterdam (Zuid-Holland)


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024