Typist in Tilburg nodig? Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!
Een secretaresse levert een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit van het werk van u als opdrachtgever. Daarvoor is zij dienstverlenend en klantgericht ingesteld en stelt u en uw werk centraal. Zij is stressbestendig, alert en schakelt moeiteloos over van de ene klus naar de andere. Als alles anders loopt dan verwacht dan komt haar improvisatietalent goed van pas.
Het vak van secretaresse is en blijft sterk in ontwikkeling, hiermee natuurlijk ook de dienstverlening. Hieronder een beknopte weergave van de mogelijke diensten:
secretariële diensten
bijeenkomsten organiseren, documenten opmaken (cursusmateriaal, brieven, offertes), e-mailbeheer, mailing verzorgen, mailing nabellen, powerpointpresentatie maken, planningen maken, uitwerken van dictaten en interviews, database opschonen
administratieve ondersteuning
crediteurenbeheer, debiteurenbeheer, facturen inboeken
Staan uw werkzaamheden er niet bij, laat het weten. ...
Een aantal voorbeelden van de diensten van Backing Business:
- vervanging van uw secretaresse tijdens ziekte, vakantie, zwangerschapsverlof
- extra ondersteuning tijdens drukke perioden
- notuleren van uw vergaderingen
- voorbereiding en uitwerking van uw presentaties
- organisatie van bedrijfsuitjes, congressen of andere bijeenkomsten
- begeleiding van verhuizingen
- opstarten van een onderneming
- inrichten en verbeteren van bedrijfsprocessen
- begeleiding en/of ondersteuning van projecten
- opzetten en inrichten van facilitaire processen
- begeleiding van communicatie uitingen
- onderzoeken van (juridische) vraagstukken
- sparringpartner voor al uw ideeën
- gegevensbestanden samenstellen en bijhouden
HS Management Support biedt een compleet pakket professionele interim ondersteuning op het gebied van officemanagement en is inzetbaar bij :
- Ondercapaciteit
- Organisatie van secretariaten (analyseren werkprocessen en/of coaching)
- Scholing in secretariële vaardigheden (workshop)
- Tijdelijke projecten en/of invulling bij ziekteverlof
- (Her)inrichting van secretariaten
- Korte en lange termijn projecten
- Organisatie van evenementen
- E-assistant (ondersteuning op afstand)
- Notuleerservice
Specialisaties
- (Directie) secretaresse
- Projectsecretaresse
- Management Assistente
- Secretaresse P&O
- Bestuurssecretariaat
- Organisatie van grote en kleine evenementen
- Officemanager
- Notulist
Tijdens hectische periodes, zwangerschapsverlof, vakantieperiodes of groei is het ideaal om mijn assistentie op freelancebasis in te schakelen. Dit kan op projectbasis of ad hoc.
De werkzaamheden worden, in overleg met u, aangepast aan uw specifieke wensen en/of eisen.
Waar u aan kunt denken:
- Het plannen, organiseren, bijwonen, notuleren en nazorg van vergaderingen.
- (Uitvoerende) Marketing & Communictie werkzaamheden
- Agendabeheer (eventueel op afstand)
- Relatiebeheer
- Postverweking en archivering
- Financiele administratie
- Organiseren van zakenreisen
- Organiseren van beurzen en evenementen
VOOR ENKELE UREN... OF VELE JAREN!
Kiest u voor Sepa Secretarieel, dan kiest u voor continuïteit, flexibiliteit en kwaliteit. Ik werk op afstand, maar opvallend dichtbij de klanten.
Heeft uw vereniging of stichting een wisselend bestuur en heeft u behoefte aan een vast secretariaat? Ook dan ben ik de oplossing waar u naar zoekt.
Correspondentie
Uitwerken offertes
Debiteurenbeheer
Versturen informatie pakketten
Klantcontact onderhouden
Mailings verzorgen en nabellen
Nieuwsbrieven
Planning
Secretariaat verenigingen
Tekstverwerking
Redigeren van teksten
Ik ben al sinds 1972 werkzaam en ben begonnen op een inkoopafdeling van een groothandel in linnengoed en breigarens. In 1990 ben ik overgestapt naar een journalistenkantoor en heb daar de boekhouding gedaan en teksten uitgewerkt voor de journalist. Sinds 2000 ben ik een eigen bedrijfje begonnen om te helpen bij administraties, boekhouding en vertaalwerk van en naar het Engels en Duits.
Prano Group kent een aantal divisies.
Naast het organiseren van Kennislezingen (zie Prano.nl) is er de divisie 'Corporate Support' binnen PRANO GROUP. Vanuit deze laatste divisie verzorgen we een divers pallet aan ondersteuningsdiensten. Zo kunnen we ondersteunen in:
-- Notuleren (in het Engels €600,- of Nederlands € 700,- ex btw, ex reiskosten per vergadering).
Ik verleen managementondesteunende dienste in de brede zin des woords. Dit kan variëren van inspringen bij bijvoorbeeld notuleren als uw vaste secretariaat overbelast is, vervangen van secretariële medewerkers die ziek, op reis of met zwangerschapsverlof zijn tot het mee opzetten van een administratieve omgeving voor een opstartend bedrijf.
* opzetten en uitvoeren van secretariaten
* management- en projectondersteuning
* notuleerservice
* transcriptieservice
* notuleertraining
* schrijven van teksten en persberichten
* redactiewerk