EEN MERK IS MEER DAN EEN LOGO
Laten we eerlijk zijn, merken zijn overal. Een merk is hoe we producten, diensten, mensen en plaatsen identificeren. Het vertegenwoordigt de persoonlijkheid en het gedrag van het bedrijf, product of dienst. Het kan vertrouwen symboliseren, passie, het behoren, of een set van unieke waarden.
Een merk is een ervaring en net zo belangrijk voor uw bedrijf als uw product zelf. Het creëren van een positieve emotionele associatie is de sleutel.
Wat doe ik?
Brand Strategy - Workshop / Sessie: Waarom? Hoe? Wat? van het merk (Golden Circle principe)
Visuele Identiteit - Het vertalen van de merkstrategie in twee visual design concepten (kleur/logo/fotografie/tone-off-voice/typografie)
Implementatie - Het vertalen van de visuele identiteit in diverse communicatiemiddelen zoals; correspondentieset, website, brochures, magzine, verslagen, interieur ontwerp, signage, fotografie concepten, social media strategie, Apps - Smart Devices ect.
o.a. gewerkt voor: BAM Techniek, ING Real Estate, Adformatie (Marcom13), Spaarndammerbuurt (City of Amsterdam), Risk & Governance, Savvy - online strategy & concepting, Everris International, LivingFacility, De Key Amsterdam, GroenWest, Woonbron Rotterdam, Koninklijk Kentalis, OsiraGroep, Hago en Hago Zorg, Mexx, Twynstra Gudde, SaraLee, Douwe Egberts, Heineken e.a.
17 jaar ervaring op het gebied van Design & Productie
Op zoek naar een goede en betaalbare grafisch ontwerper?