Web Power streeft ernaar een belangrijke internationale speler te zijn op het gebied van geïndividualiseerde marketing. Wij geven de wereld meer Web Power, door klanten in staat te stellen om op een persoonlijke manier te communiceren met hun relaties, zegt Nick Samar, marketing manager van Web Power. Wij gaan verder dan eenzijdig contact. We zorgen ervoor dat klanten een echte relatie met hun doelgroep opbouwen.
De roots
In 1999 is Web Power gestart als tweemansbedrijfje. Vanaf een zolderkamer in Barneveld werkten oprichters Jacco Bouw en Niek Kerkemeijer aan een formule die de nieuwe wereld van internet- en e-mailmarketing zou verreiken. Oude bekende, Arjan Haverkamp kwam er in 2001 bij als softwarespecialist, waarna de groei van het bedrijf (inmiddels in een kantoor in Barneveld gevestigd) een vlucht nam. Het CMS-systeem Phoundry werd gebouwd en niet veel later werd het e-mailmarketingpakket DMdelivery ontwikkeld.
Wereldwijd
In 2006 ging Web Power de grens over. Internationale klanten werden gestrikt en in China, Zweden en Duitsland werden kantoren geopend. Het aanboren van de Chinese markt bleek, na een stroeve start, een gouden zet. Web Power is nu marktleider op het gebied van e-mailmarketing in China en staat op het punt haar derde vestiging te openen in het reusachtige Aziatische land. Daarnaast is Web Power adviseur voor de Chinese overheid op het gebied van anti-spam wetgeving en regulering van e-mailmarketing in China. Wereldwijd heeft Web Power nu meer dan 100 werknemers en meer dan 2.500 gebruikers, die dagelijks het gemak en de kracht van de Web Power oplossingen ervaren.
Op zoek naar een goede en betaalbare webdeveloper?