Toelichting
Ik ben sinds vorige week begonnen met werken voor een Deense werkgever, voor een contractperiode van 6 maanden, en krijg hier maandelijks voor betaald. In principe gewoon loondienst (lijkt mij), alleen moet ik zelf mijn belastingaangiften doen.
Nu ben ik niet helemaal zeker hoe ik dit het beste aan kan pakken. Ga ik dit afdragen als loonbelasting, of moet ik mijzelf inschrijven als ZZPer en omzetbelasting betalen?
Tenslotte gebruik ik een deel van mijn ''loon'' om te investeren in dingen die ik nodig heb om mijn werk uit te kunnen voeren, zoals software. Graag zou ik hier wat advies voor willen vragen, en afhankelijk daarvan zal ik hoogstwaarschijnlijk ook een boekhouder nodig hebben om de aangiften te regelen wanneer dit nodig is.
Boekhouder nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »