Voor ons eigen administratiekantoor zijn we op zoek naar een boekhouder voor verschillende werkzaamheden.
De verwerking van de administraties is goed geregeld, maar de adhoc klussen /alle overige werkzaamheden zouden sneller verwerkt moeten worden. Het gaat om alle werkzaamheden die er zijn behalve het inkloppen van de administratie. De werkzaamheden bestaan o.a. uit het verzorgen van de belastingaangifte en het verzorgen van de tussentijdse cijfers.
Ik zoek iemand die een kei is met Snelstart en Primaccount. De boekhouder zal 1 of 2 dagen in de week in Hillegom kan komen werken.
Het gaat niet om een loondienstfunctie maar om een zelfstandige boekhouder
die nog tijd over heeft.
Het gaat om onbepaalde tijd
Boekhouder nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »