Werkzaamheden
- Opstellen jaarrekening
- Salarisadministratie
- IB-aangifte
- Advies voor het aannemen van personeel of niet
Toelichting op de werkzaamheden:
Heb een VOF omgezet in een eenmanszaak en heb in het huidige boekjaar de activiteiten overgenomen.
Ik wil de bovenstaande werkzaamheden laten uitvoeren.
De boekhouding houden we zelf bij, de BTW aangiftes ook, maar de werkelijke belastingaangiftes, zoals IB en het opmaken van een jaarrekening kunnen we niet zelf.
Graag uw hulp daarbij.
Daarnaast willen we advies en berekeningen uit laten voeren over het eventueel aannemen van 1 man personeel: voor 20 uur in de week.
Wat gaat dat ons kosten, kunnen wij ons dit veroorloven en hoeveel extra is de bijkomende kostenpost voor het voeren van de loonadministratie voor deze kracht?
Graag zouden wij ook offerte van u ontvangen, wanneer er geen sprake is van in te huren personeel.
Over de aanvrager
Rechtsvorm: eenmanszaak/ZZP
Aantal medewerkers: 1
Aantal inkomende en uitgaande facturen: minder dan 100 per jaar
Gebruikt boekhoudpakket: Queen
Is de administratie up-to-date?
Nee
Over welke periode hebben de werkzaamheden betrekking?
Het gaat om het huidige boekjaar.
Bedrijfsomschrijving
Paardenbranch, africhting en pension.
Boekhouder nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »