Toelichting op de werkzaamheden
Het gaat voornamelijk ondersteuning van de huidige boekhouder en de daaruit voortvloeiende werkzaamheden.
Invoeren mutaties, BTW-aangifte en administratieve werkzaamheden zoals filen et cetera.
Onze huidige boekhoudster gaat namelijk emigreren maar blijft bij ons werken vanuit het buitenland. Het plan is dat zij in een paar dagen in de week de boekhouding kan blijven bestieren vanuit het buitenland.
Nu zoeken we dus iemand die enerzijds ervaren is in boekhoudkundige werkzaamheden, maar in eerste instantie wat meer de ondersteuning zal uitvoeren bij ons op lokatie van de boekhoudster die in het buitenland zit.
Het plan is wel, en daarom zoeken we juist een boekhouder, dat deze nieuw aan te nemen persoon, al vrij snel ook echt boekhoudkundige taken zal gaan waarnemen die op kantoor langskomen. Zoals inboeken en andere boekhoudkundige taken.
Het takenpakket kan langzaam wat gaan verschuiven en er komen altijd onverwachte werkzaamheden langs.
Over de aanvrager
Rechtsvorm: BV
Aantal medewerkers: 30
Aantal inkomende en uitgaande facturen: meer dan 1000 per jaar, namelijk enkele honderden per maand
Gebruikt boekhoudpakket: Exact
Is de administratie up-to-date?
Nee
Over welke periode hebben de werkzaamheden betrekking?
Het gaat om de boekhouding en administratie van het huidige boekjaar 2013.
Bedrijfsomschrijving
Keten van afslankklinieken
Boekhouder nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »