Toelichting op de werkzaamheden:
Ik ben dit jaar met het bedrijfje begonnen en heb 18 facturen verstuurd. Ik heb ook zakelijke kosten gemaakt (totaal iets van 40 betalingen) en ik heb 2 laptops aangeschaft (die dus afgeschreven moeten worden).
Ik heb mijn BTW aangifte zelf gedaan, en heb voorheen ook zelf de inkomstenbelasting gedaan, maar dit keer kom ik er niet helemaal uit. Ik heb het wel écht geprobeerd, dus heb overzichtjes in Excel van alle inkomsten, kosten, privé opnames (10), privé stortingen (3), kilometer registratie en een poging tot een balans en winst-verliesrekening. Ik kom alleen op een verschil tussen de fiscale winstberekening en de winst op de winst-verliesrekening, dus heb alleen wat hulp nodig om het compleet te maken (en netjes vorm te geven?).
Ik heb echter wel wat dingen betaald met de zakelijke rekening die toch bij privé uitgaven horen en ook andersom (privé betaald voor zakelijke kosten), en dat heb ik allemaal netjes gesorteerd en opgeteld, maar dat maakt het hele verhaal (voor mij in ieder geval) ietsje lastiger. Ik maak niet heel veel winst, dus vindt de kosten voor administratie al snel 'veel'. Als iemand even zou willen meekijken zou ik dat graag hebben.
Over de aanvrager:
Rechtsvorm: eenmanszaak/ZZP
Aantal medewerkers: 1
Aantal inkomende en uitgaande facturen: minder dan 100 per jaar
Is de administratie up-to-date?
Redelijk
Over welke periode hebben de werkzaamheden betrekking?
2013
Bedrijfsomschrijving:
Ik maak websites voor een vaste prijs en wordt ook als freelancer ingehuurd bij andere webbedrijfjes waar ik een factuur stuur voor het aantal gewerkte uren.
Boekhouder nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »