Toelichting op de werkzaamheden:
Zelf werk ik bij een niet westerse ambassade in Den Haag en wij zoeken een nieuwe boekhouder om de zaken te regelen voor de mensen die hier onder contract werken.
Het gaat dan om alle werkzaamheden voor deze medewerkers die een lokaal contact hebben: salarisadminstratie, heffingen et cetera.
Zo worden problemen met de belasting voorkomen en kunnen de werkzaamheden uit handen genomen worden van het ambassadepersoneel.
Wij zoeken dus iemand die naast boekhouden ook alles weet van verzekeringen, pensioenen en alle regelgeving hier in Nederland.
Over de aanvrager
Rechtsvorm: buitenlandse rechtspersoon
Aantal medewerkers: 15
Aantal inkomende en uitgaande facturen: tussen 100 en 250 per jaar
Is de administratie up-to-date?
Nee
Over welke periode hebben de werkzaamheden betrekking?
Langdurige samenwerking gewenst.
Bedrijfsomschrijving
Ambassade personeel
Boekhouder nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »