Mijn situatie is als volgt, ik heb een eenmanszaak en daarnaast ben ik een deel van het jaar 2015
in loondienst getreden. Nu ben ik op zoek naar iemand die voor mij de aangifte omzetbelasting en inkomstenbelasting kan doen.
Het stelt niet veel voor, geen uitgebreide administratie en weinig kosten. Concreet gaat het om het volgende wat (digitaal) aangeleverd zal worden:
- 9 verstuurde facturen
- 4 loonstroken (dit zijn vooraf ingevulde gegevens, dienen enkel gecontroleerd te worden)
- De uitgegeven kosten, netjes in een excel document (totaalprijs en betaalde btw in aparte tabellen,het gaat om +/- 25 bonnen, met name tankbonnen.)
- Alle benodigde inloggegevens
Als het goed bevalt zou ik dit graag jaarlijks bij hetzelfde kantoor en/of bij dezelfde persoon neerleggen. Mijn voorkeur gaat uit naar iemand die meedenkt en advies en/of tips geeft wanneer ergens belastingvoordeel uitgehaald kan worden, zelf heb ik er namelijk weinig kijk op.
Graag hoor ik ook wanneer de opdracht uitgevoerd kan worden. Ik zie je offerte graag verschijnen, alvast bedankt.