Toelichting:
In verband met de bouw van een nieuwe woning, hebben we hebben afgelopen jaar onze woning verkocht. We zitten nu tijdelijk in huur en krijgen binnenkort de sleutel van onze nieuwe woning. De rente op de nieuwe hypotheek (start medio 2016) hebben we nog niet afgetrokken. Zo ook nog niet de notariskosten, etc.
We zouden graag helder in zicht hebben welke kosten we hoe op moeten voeren. Voor de volledigheid, ik heb een eenmanszaak, maar voer daarin geen tot nauwelijks werkzaamheden uit. Ik draai verlies, omdat ik nog wel kosten heb. Uiteraard moet ik wel aangifte doen als ondernemer.
Daarnaast bekijken we de optie dat mijn vrouw minder gaat werken. Welke gevolgen heeft dat op bijvoorbeeld Kinderopvangtoeslag. We zijn een gezien met twee werkende ouders (eenmaal fulltime, eenmaal parttime) en twee kinderen (7 en 2).
Alvast bedankt
Type aanvraag: particulier
Boekhouder nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »