Toelichting op de werkzaamheden:
Ik heb recent mijn eigen onderneming opgericht. Deze bestaat uit een tweetal BVs: een holding met daar onder een werkmaatschappij. De bedoeling is dat ik mijzelf vanuit de werkmaatschappij ga verhuren als interim manager en consultant.
Momenteel ben ik bezig de boekhouding voor mijn onderneming vorm te geven. Uiteraard wil ik dat enerzijds goed maar aan de andere kant ook tegen zo laag mogelijke kosten doen.
Het aantal facturen dat de werkmaatschappij gaat versturen schat ik op MAXIMAAL 5 per maand. Aan de kosten kant zal er zeer beperkt aantal posten zijn (wat kantoorartikelen, een factuur voor een domeinnaam/website/email).
De holding zal naar verwachting 1 factuur per jaar sturen aan de werkmaatschappij (de management fee). Verder zullen er aan de kosten kant wat boekingen zijn (telefoon, computer, etc.). Zeker geen heel schokkende hoeveelheden.
Mijn idee is om mbv bv e-boekhouden of fellow zelf alle mutaties in te voeren in een systeem. Waar ik behoefte aan heb is ondersteuning van iemand die:
- op verzoek even meekijkt bij bv BTW aangifte (per kwartaal)
- die op verzoek beschikbaar is om ff te sparren over zaken
- die jaarrekening opmaakt
Type aanvraag:
Zakelijk
Rechtsvorm:
BV
Deadline:
Graag zo spoedig mogelijk
Boekhouder nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »