Belastingadviseur in Utrecht nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Boot & Partners is een administratie- en belastingadvieskantoor met vestigingen in Zoetermeer en Veenendaal. Al 17 jaar verzorgen wij de administraties en belastingen van onze particuliere klanten en onze klanten in het MKB.
Bij Boot & Partners geloven wij in een persoonlijke kijk naar cijfers. Cijfers vertellen hoe de zaken er voor staan en dat is wat iedere ondernemer wilt weten. Want wie direct actie kan ondernemen, kan onmiddellijk bijsturen en zijn bedrijf effectief managen. Wij nemen daarom ruim de tijd om met u de cijfers te bespreken en om uw vragen te beantwoorden. Op die manier weet u altijd precies waar u aan toe bent.
Toch hebben cijfers één nadeel. Ze hebben betrekking op het verleden en zijn snel verouderd.
Daarom denken wij met u mee over de toekomst en kunnen wij u bijvoorbeeld adviseren over hoe u belastingen kunt besparen of verbeteringen kunt aanbrengen aan uw administratie.
De diensten die...
Mooring Groep
Mooring Fiscale en Administratieve dienstverlening is onderdeel van de Mooring Groep. Wij streven ernaar om u zoveel mogelijk werk uit handen te nemen, zodat u zich kunt richten op de echt belangrijke dingen in het zakendoen.
Wij richten ons op de kleine en middelgrote ondernemingen en stellen daarbij de klant centraal. Door korte lijnen en persoonlijk contact kan onze dienstverlening exact naar uw wensen worden ingevuld Geen bureaucraten met technische verhalen, maar concrete adviezen waar u direct iets aan heeft: dat is onze meerwaarde.
Dagelijks geven wij hieraan invulling met onze zeven speerpunten:
1. Persoonlijke aandacht
Uw dossier is bij MOORING altijd in handen van een vaste medewerker. Deze heeft bovendien een vaste plaatsvervanger. Daardoor heeft u altijd contact met dezelfde persoon die uw situatie precies kent en direct kan inspelen op uw behoeften.
2. Begrijpelijke taal
De eigenaar, Joh...
Administratiekantoor Geregeld Everdingen verzorgd voor particulieren, ondernemers en kleine bv's de volledige administratie waaronder de BTW-aangifte, jaarrekening en de IB-aangifte. Daarnaast begeleid ik particulieren met de administratie.
Jouw inkoopfacturen en bankmutaties mail je 1x per maand naar mij toe en de verkoopfacturen maak je of zelf of deze maak je in het online boekhoudpakket van Gere-geld. Jij hebt 24/7 inzicht in jouw administratie dus in jouw klanten, leveranciers en liquiditeit.
Maak een foto van je declaratiebonnetje en via de app Telegram zit deze in je administratie, de bon heb je niet meer nodig.
Btw aangifte, jaarrekening en inkomstenbelasting aangifte tegen een vooraf afgesproken vast tarief per maand, dus geen verrassingen achteraf. Je kunt ervoor kiezen om alles zelf te doen maar je kan je administratie ook aan mij geven.
Vanaf € 62,50 wordt jouw administratie volledig voor je verzorgd, BTW-...
MULTIM Business Services werkt graag voor zelfstandigen, vrije beroepsbeoefenaren en kleine ondernemingen.
Eerste uitgangspunt in een samenwerking tussen ons is of er een vertrouwd gevoel bij u bestaat om (een deel van) uw financiële zaken in handen van MULTIM Business Services te leggen. Onze organisatie is niet groot en blijft dat want MULTIM Business Services wil dicht en direct bij u als klant blijven staan.
Hoe kan MULTIM Business Services u helpen ?
Bij het voeren van uw administratie leggen wij de nadruk op het inzichtelijk maken van uw cijfers, zodat u op ieder moment weet waar u financieel staat.
Tegen een zeer aantrekkelijk (uur) tarief of vast maandbedrag ( door middel van een maandelijks abonnementsbedrag) doen wij uw complete boekhouding en leveren daaruit alle benodigde en gewenste rapportages.
Gemak en kwaliteit in een persoonlijk jasje. MULTIM Business Services werkt met vaste, vooraf overeengekomen p...
U wilt de bedrijfsvoering van uw organisatie waar mogelijk verbeteren en uw bedrijfsresultaten opvoeren
U wordt naar behoefte en op maat secretarieel en administratief ondersteund; uw back-office wordt gestroomlijnd, uw boekhouding is altijd op orde en uw belastingdruk wordt voor u geoptimaliseerd
De Branchejurist levert boekhouders voor alle organisaties:
Een persoonlijke boekhouder voor al uw aangiftes en vragen waarmee u altijd contact kunt zoeken
Uw boekhouder verzorgt en controleert uw administratie en verzorgt ieder kwartaal uw btw-aangifte
Uw boekhouder stelt de jaarrekening op en doet de aangifte inkomstenbelasting
Onze boekhouders werken voor alle ondernemers in Nederland vanuit diverse locaties door geheel Nederland.
Bekijk inkomsten en uitgaven, verstuur facturen en offertes en bewaar belangrijke documenten met onze sterke online tool
Alles inzichtelijk en op orde in uw account
Verstuur facturen en offertes de...
Administratiekantoor ZEN brengt rust in uw administratie en bedrijfsvoering.
Als ondernemer zit u niet te wachten op onaangename verrassingen, zeker niet in de huidige economische tijden. Bij administratiekantoor ZEN kiezen we voor duidelijkheid voor onze klanten. Wij communiceren helder onze all-in prijzen, zelfs op onze website. U weet dit precies wat u betaald en wat u hiervoor van ons mag verwachten. Onze bedrijfsvoering bewijst dat kwaliteit en een zeer scherpe all-in prijs uitstekend kunnen samengaan. Zo kunnen wij voor een ZZP ondernemer de volledige administratie incl. OB en IB aangiftes doen voor slechts 400,00 euro op jaarbasis. Uiteraard hebben wij ook voor de andere ondernemingsvormen scherpe prijzen.
Door slimme bedrijfsvoering, samenwerking met de juiste partners en door datgene te doen waar u als klant daadwerkelijk behoefte aan heeft, kunnen wij zeer scherpe prijzen bieden. Maar kwaliteit staat voorop, al onze med...
Administratiekantoor Ghair is vakbekwaam en heeft al ruim 10 jaar kennis en ervaring op het gebied van boekhouding en administratieve dienstverlening. Wij zijn in staat om zowel de ondernemer in het klein - en middenbedrijf als de particulier volledig te begeleiden, hoe klein of groot de werkzaamheden ook mogen zijn. Doordat we gespecialiseerd zijn in ons vakgebied, zijn we in staat onze klanten de juiste oplossing te bieden zodat de bedrijfsvoering optimaal uitgevoerd kan worden.
Het leveren van kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en het opbouwen van een langdurige vertrouwensrelatie met klanten hebben wij hoog in het vaandel staan. Een persoonlijke benadering en aandacht voor al uw wensen staan bij ons centraal, wat resulteert in een prettige en langdurige samenwerking.
Ons administratiekantoor staat voor duidelijkheid, nakomen van afspraken en een open en eerlijke wijze van samenwerken. Middels rapportages zullen wij u re...
Regio Adviseurs is een landelijk samenwerkingsverband tussen meerdere advieskantoren. De betrokken kantoren hebben jarenlange ervaring en eigen specialisaties in het vakgebied. Daarmee kunnen we u iedere specialisatie bieden die u zoekt.
Mario van Elck is de bedenker en eigenaar. Carolien Broekhof is mede-eigenaar.
Samen hebben Mario en Carolien eigen kantoren in Castricum en Utrecht.
In de huidige markt is er steeds meer behoefte aan ervaren MKB adviseurs die meer kunnen bieden dan boekhoudingen en jaarrekeningen. Deze blijven uiteraard nodig, maar zijn een logisch gevolg van het verwerken van gegevens. Bij ons ligt de nadruk op advies, gebaseerd op daadwerkelijk inzicht in de onderneming van onze klanten.
Dankzij onze samenwerking bent u verzekerd van de juiste expertise, hanteren we korte communicatielijnen en bieden we u continuïteit in dienstverlening.
Ons motto “sterk door te delen” heeft dan ook zeker ...
Beace is een volledig online werkend full service administratie- en belastingadvieskantoor. We maken het doen van de administratie en belastingzaken voor ondernemers zo eenvoudig en helder mogelijk.
Bij Beace hoeven ondernemers alleen nog maar hun administratie te uploaden, wij doen de rest. Klanten hebben altijd toegang tot hun eigen online kantoor, krijgen snel inzicht in de stand van zaken van hun bedrijf en kunnen 24/7 een adviseur spreken. Bijkomend voordeel: we werken met vaste prijzen en abonnementen, zo weet je als ondernemer dus altijd van te voren wat je betaalt.
Door online samen te werken met klanten en leveranciers kunnen we snel en eenvoudig kennis delen en vergaren. Daarnaast bekijken we bij Beace elke dag opnieuw hoe we onze interne en externe processen nog efficiënter kunnen maken. Hierdoor kunnen we goed inspelen op nieuwe ontwikkelingen en behoeftes om zo onze dienstverlening nog beter aan te laten sluiten ...
. Financiële Administratie:
Bij Duurzaam Administratie en Advies verzorgen we uw financiële administratie met oog voor duurzaamheid en efficiëntie. Onze aanpak is gericht op het opbouwen van een lange termijn relatie en het maximaliseren van uw financiële processen. We streven naar transparantie in al onze diensten en bieden persoonlijke begeleiding om ervoor te zorgen dat uw administratie soepel verloopt en voldoet aan uw behoeften en doelstellingen.
2. Belastingaangiftes:
Kies voor Duurzaam Administratie en Advies voor transparante en nauwkeurige belastingaangiftes. Wij nemen de zorgen uit handen door uw belastingaangiftes efficiënt en tijdig af te handelen, zodat u zich kunt richten op uw bedrijf. Onze deskundigheid in belastingzaken en persoonlijke begeleiding zorgen ervoor dat u vol vertrouwen kunt voldoen aan uw fiscale verplichtingen.
3. Advies:
Bij Duurzaam Administratie en Advies bieden we niet...
Je bent ondernemer, maar ben je ook boekhouder?
Je bent zzp’er met vakmanschap hoog in het vaandel. Het liefst doe jij de hele dag waar je goed in bent. Als stukadoor, nagelstyliste, masseuse, schilder, stratenmaker, keukenmaker, wedding planner en hovenier volg jij je passie.
Maar ben je ook als boekhouder in de wieg gelegd? Heb je je bedrijfsadministratie en belastingzaken op orde? Kun je de Belastingdienst en eventuele financiers snel inzicht geven in je bedrijfsresultaten en prognoses?
Hét administratiekantoor voor de ZZP’er
Veel ondernemers en vakmensen krijgen stress van wettelijke verplichtingen zoals het bijhouden van de boekhouding en het tijdig doen van de aangiftes omzetbelasting. Ondernemers die willen groeien, moeten financiers inzicht geven in bedrijfsresultaten en prognoses. Als dat niet kan, smelten de ambities en groeikansen weg als sneeuw voor de zon. Laat het niet zover komen. Schakel mij in...
Liqide Adviseurs is een allround advieskantoor voor belasting- en bedrijfsadviezen en het voeren van (complexe) boekhoudingen en personeelsadministraties. Daarnaast zijn wij specialisten op het gebied van controlling, inrichting en koppeling van online administraties en optimalisaties.
Liqide gelooft in synergie en biedt om die reden diensten op de volgende 3 gebieden: administratie, advies en strategie.
Innovatief, proactief, professioneel en persoonlijk; dat zijn de kernwaarden van Liqide. De combinatie tussen onze expertise en deze kernwaarden maakt dat we de ideale partner zijn om jou en je bedrijf van perfect passend advies en een gestroomlijnde boekhouding te voorzien.
?Bij Liqide begrijpen we wat ondernemers drijft; dat je heus wel weet dat administratie en fiscaliteiten belangrijk zijn, maar dat ruimte voor ondernemen het belangrijkste is. We attenderen je daarom graag op fiscale voordelen, groeimogelijkheden en op valku...
Focus je op je bedrijf, wetende dat je administratie altijd up-to-date is.
Wij zijn meer dan alleen een administratiekantoor.
Ruijs & Istesso is een laagdrempelig kantoor voor administratie en consultancy dat werkt vanuit een kantoor in Amersfoort-Noord (Vathorst).
Bij ons zal je geen 3-delig pak tegen komen maar gewone mensen zoals jij en ik.
Omdat wij een goed en prettig contact met jou als klant belangrijk vinden staat de deur altijd open om, onder het genot van een bakje koffie, je vragen te beantwoorden. Belangrijk hierbij is dat wij een duidelijk beeld hebben van jou als ondernemer en waar je naar toe wilt in de toekomst. Maar minstens zo belangrijk is hoe en wat je met je bedrijf wilt bereiken. Hierop kunnen we je administratie inrichten en jou helpen je doel te bereiken.
Voor een groot aantal klanten werken wij dagelijks de boekhouding bij, Dat doen wij dmv je bijvoorbeeld je eigen Dropbox. Onze klanten scannen dagel...
VDGC richt zich met haar dienstverlening met name op het midden- en kleinbedrijf, alhoewel wij ook een aantal grotere bedrijven tot onze opdrachtgevers mogen rekenen.
Een kleinere groep cliënten komt uit de particuliere hoek.
Binnen onze dienstverlening onderscheiden we vier disciplines: accountancy, fiscaliteit, administratie en Salarisverwerking (Salaris Online). Voor meer informatie verwijzen wij naar het hoofdstuk Salaris Online.
Elke discipline kent weer een breed scala aan financiële diensten, waarvan wij onderstaand een uitgebreide selectie geven.
Accountancy
Controle-opdrachten
Samenstellingsopdrachten
Beoordelingsopdrachten
Bijzondere opdrachten
Opzetten en beoordelen van administratieve organisatie en interne beheersing
Verzorgen van subsidie-aanvragen
Opstellen van tussentijdse financiële verslagen
Begeleiden bij het opstellen van ondernemingsplannen
Opstellen van diverse soorten be...
FINSZ: Financiële grip op uw zaak
Natuurlijk kan elk administratiekantoor orde aanbrengen in uw administratie. Maar weten ze ook welke keuzes u elke dag moet maken, voor welke uitdagingen u staat en welke vragen u heeft?
Finsz gelooft in de kracht van een persoonlijke benadering. Net als het feit dat wij graag een stapje verder gaan dan de uitvoering. Natuurlijk mag u een snelle, betrouwbare en secure dienstverlening verwachten. Maar bij ons profiteert u daarnaast van het feit dat we ook adviseren. Op accountantsniveau. We hebben namelijk dezelfde kennis en papieren in huis, maar rekenen geen hoge tarieven.
Het motto van FINSZ is: financiële grip op uw zaak. Klantgericht, efficiënt, deskundig, betrouwbaar en flexibel. Tevreden klanten, daar draait het bij ons om. Cijfers zijn voor FINSZ niet zomaar cijfers. Dat wat voor u rompslomp is, is onze passie. Wat bij u misschien haastwerk is, heeft bij ons de hoog...
Kara Advies is voor haar cliënten een sparringpartner, waarbij wederzijds vertrouwen een grote rol speelt. Het luisteren naar, signaleren van- alsmede het aandragen van oplossingen, is de kracht van onze dienstverlening en vormt de toegevoegde waarde voor onze cliënten.
Door goede communicatieve en intensieve samenwerking tussen cliënt en adviseur, trachten wij onze doelstelling te realiseren, namelijk de verwachtingen van onze cliënten overtreffen.
Wij onderscheiden ons door onze zeer directe communicatie en wederzijdse opbouwende kritiek. Indien wij kritiek ontvangen van cliënten, dan nemen wij dat zeer ter harte. Niemand is onfeilbaar.
Kenmerkend voor onze organisatie is de informele werksfeer en de laagdrempeligheid voor onze cliënten.
Daarnaast aarzelen wij echter niet om ook u, als cliënt, van opbouwende kritiek te voorzien, indien blijkt dat uw administratie voor verbetering vatbaar ...
Mijnstamrecht is voor haar cliënten een sparringpartner, waarbij wederzijds vertrouwen een grote rol speelt. Het luisteren naar, signaleren van- alsmede het aandragen van oplossingen, is de kracht van onze dienstverlening en vormt de toegevoegde waarde voor onze cliënten.
Door goede communicatieve en intensieve samenwerking tussen cliënt en adviseur, trachten wij onze doelstelling te realiseren, namelijk de verwachtingen van onze cliënten overtreffen.
Wij onderscheiden ons door onze zeer directe communicatie en wederzijdse opbouwende kritiek. Indien wij kritiek ontvangen van cliënten, dan nemen wij dat zeer ter harte. Niemand is onfeilbaar.
Kenmerkend voor onze organisatie is de informele werksfeer en de laagdrempeligheid voor onze cliënten.
Daarnaast aarzelen wij echter niet om ook u, als cliënt, van opbouwende kritiek te voorzien, indien blijkt dat uw administratie voor verbetering vatbaa...
méér dan alleen een administratiekantoor!
Ben je startende ondernemer of juist al jaren actief? ZZP'er, heb je samen een VOF of ben je DGA van één of meerdere BV's?
Daily Services verzorgt de volledige boekhouding, het jaarwerk, alle fiscale aangiften en helpt bij het inrichten en verbeteren van het administratieve proces. De administratie richten we samen zo efficiënt mogelijk in met automatische koppelingen zoals bijvoorbeeld de bankkoppeling waardoor je zelf vervolgens alleen nog de facturen hoeft aan te leveren. Dit kan eenvoudig en volledig digitaal via mail, door facturen direct te uploaden in een beveiligde omgeving of via de speciale app voor je smartphone. Dit bespaart niet alleen tijd, maar ook geld. Wij zorgen dan voor de tijdige verwerking van je administratie, stellen alle fiscale aangiften voor je op en voorzien je waar mogelijk van advies en tips & trucs. We blijven innova...
In-Summa zet niet bepaald een vernieuwende dienst, of een verassend product op de markt. Nee, er bestaan al vele bedrijven die dezelfde diensten leveren. Na 26 jaar ervaring met financiële dienstverleners kwam de conclusie: het ontbreken van passie voor het vak, mensen die nét een stapje harder lopen als het nodig is voor een klant, de klant met raad en daad bijstaan, mensen die hun klanten niet zien als bron van inkomsten of als nummer.
We willen een persoonlijke benadering en behandeling van uw zaken geven.
In-Summa is betrokken bij uw bedrijf want u bent het belangrijkste referentiekader. Samen met u bekijken hoe de financiële administratie in uw bedrijf het best kan worden georganiseerd.
Indien u uw administratie volledig uit handen geeft aan In-Summa dan verrichten wij alle administratieve handelingen en houden u op de hoogte van de stand van zaken door middel van kant en klare bedrijfsresultaatgerichte manage...
Fiscaal en Administratief Adviesburo S.J. van Dijen
Ik ben een zelfstandig boekhoudkantoor voor het klein- en middenbedrijf, met een jarenlange werkervaring bij de Belastingdienst.
Ik verzorg de administraties van zowel eenmanszaken als besloten vennootschappen.
Uw administratie kan door mij vanaf het begin tot en met de jaarrekening, inclusief uw aangiften,Inkomstenbelasting,Vennootschapsbelasting,Omzet-belasting en Loonbelasting, worden verzorgd tegen een zeer redelijk tarief.
Ook een vaste prijs behoort tot de mogelijkheden.
U kunt zelf bepalen wat u aan uw administratie doet en wat eventueel door mij moet worden gedaan.
Een bijkomende service is dat ik zelf bij de klanten langs kom.
Mijn eerste bezoek is altijd gratis.
Ik hoop dat ik uw belangstelling heb gewekt en zie uit naar een eerste ontmoetin...
Focus on Work is een bedrijf dat al 17 jaar op het gebied van boekhouding, belastingen, juridisch, advies en begeleiding bezig is.
Onze succesvolle ideologie is dat de klant geen "geldbron" is maar iemand die help, expertise en begeleiding nodig heeft.
In al die jaren, hebben wij zonder te adverteren, een klantenbestand van meer dan 200 opgebouwd en met succes bediend.
Voorts is Focus On Work zeer succesvol in de juridische zaken. Deurwaarders, afkoop van de schulden en dagvaardingen evenals het uitvoeren van de financiële en belasting rechtszaken als zijnde "gemachtigde". Bij de uitgevoerde 47 rechtszaken, is 44 zaken zijn gewonnen. Een succes factor van 95,7%.
Onze werk is niet gebaseerd op " geld verdienen" maar juist op "meedenken", "meevoelen" en "oplossen". Flexibiliteit, transparantie en mooie tarieven zijn tools dat we inzetten voor een duurzame en mooie...
Clearview Finance is een jong en klein bedrijf in de regio Veenendaal die uw administratieve en fiscale zaken volledig uit handen kan nemen. Door onze jarenlange ervaring in de financiële wereld kunnen wij u op een breed gebied een deskundig advies geven en u helpen de juiste richting te bepalen. Doordat wij onze werkzaamheden vanuit huis verrichten, hebben wij geen dure kantoorkosten die wij door berekenen aan onze klant. Hierdoor kunnen wij onze diensten scherp aanbieden.
De basis voor een goede samenwerking is persoonlijk contact. Elke klant krijgt daarom een vast contactpersoon die volledig op de hoogte is van uw specifieke situatie. Of u nu ondernemer, particulier of verenigingsbestuurder bent: dankzij persoonlijk contact is maximale betrokkenheid en directe communicatie gegarandeerd.
Uit ervaring weten wij dat het belangrijk is om goed op de hoogte te zijn van de gang van zaken in uw onderneming. Zodoende is het mogel...
Solowski Consultancy is specialist in Fiscaal Juridisch Advies met nadruk op de Nederlandse fiscale wetgeving in Internationaal perspectief. We functioneren met name tussen Polen en Nederland. Solowski Consultancy voert ook bedrijfsadministraties voor ondernemers uit Polen, Nederland en diverse andere landen die in Nederland bedrijfsactiviteiten ondernemen. Naast het voeren van bedrijfsadministraties, verzorgen we de loonadministratie (payrolling) en de opmaak van de jaarrekeningen. Wij kunnen voor ondernemers evenals particulieren de inkomstenbelasting aangiften verzorgen, en u kunt bij ons terecht voor fiscale procedure voering, bezwaar en beroepsschriften en diverse andere fiscaal juridische en accountancy activiteiten.
Solowski Consultancy is ontstaan als organisatieadviesbureau in organisatieontwerp en ontwikkeling in Polen en Nederland. Onze ondersteuning was voornamelijk gericht op het bereiken van vernieuwende en blijvende ve...
The Audit Generation is een innovatief accountantskantoor.
Wij zijn de nieuwe generatie accountants die de ‘standaard’ manier van controleren ‘challengen’ door innovatieve technieken toe te passen, data te analyseren en ook talenten te binden die niet alleen opgeleid zijn als accountant.
De resultaten van ons beleid en innovatieve technieken leiden tot een hoogwaardige accountantscontrole, korte doorlooptijd en nieuwe inzichten voor u als ondernemer.
Ons proces functioneert omdat de standaard werkzaamheden van de accountant zijn geautomatiseerd. Hierdoor worden er minder uren besteed door jonge accountants en meer uren door ervaren experts, dit levert u toegevoegde waarde en een efficiëntere controle. Aanvullend benchmarken wij uw administratieve processen met de markt en geven onze mening over de soft controls (oftewel uw cultuur) binnen de organisatie. Onze ambitie is om de belasting voor uw ad...
Mobiel direct: 06 38 92 80 45 | uwzakengoedgeregeld.nl | Ik ben Peter Adriaansen en ik ben (geregistreerd) belastingadviseur en jurist. Met mijn kennis en ervaring ondersteun ik, vanuit mijn administratiekantoor in Rhenen, ondernemers en particulieren met hun administratie, benevens hun juridische en fiscale aangelegenheden. Zo zorg ik ervoor dat je profiteert van alle fiscale voordelen waar je recht op hebt. Ik begeleid MKB-bedrijven, ZZP’ers, advocaten en starters op heel eigen en innovatieve wijze. Bovendien help ik particulieren, bijvoorbeeld met hun jaarlijkse belastingaangifte. Ik werk niet alleen vóór jou, maar vooral mét jou. Zo besparen we samen kosten en bied ik je up-to-date inzichten in je cijfers en bedrijfsvoering tegen een vast maandtarief. Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek? Het is beslist de moeite waard om even te bellen of whatsappen via 06 38 92 80 45 | uwzakengoedgeregeld.nl | in...