Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Boekhouders in Noord-Holland

Boekhouder in Noord-Holland nodig?
Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Amsterdam (Noord-Holland)
Jan-Willem Reinders; Boekhouder Amsterdam Boekhouder Amsterdam is de zzp-boekhouder in Amsterdam. Uw Boekhouder-Amsterdam biedt service, kwaliteit, ervaring en persoonlijk contact tegen een betaalbare prijs. Doelgroep is de ZZPer en MKBer. Voordeel voor de ZZPer en MKBer: Boekhouding Amsterdam is ook na 17.00 uur en in het weekend bereikbaar. Afspraak op kantoor, bij u thuis of ergens dichtbij Amsterdam. Boekhouder Amsterdam voor ZZPer Ik heb ruim 30jaar ervaring op administratie gebied. Ik neem u alle zorgen van het voeren van een administratie uit handen, zodat u zich kunt richten op datgene waar u geld mee verdient: uw eigen onderneming. Het is vaak gunstiger om uw administratie aan freelance Boekhouder Amsterdam uit te besteden. Sterker: u bespaart zelfs kosten door uw administratie uit te besteden. Boekhouder Amsterdam is door zijn jarenlange ervaring ook snel in het doorzien van situaties en relatief goedk...

Heemstede (Noord-Holland)
& Schotsman & Heesen Administratie en Advies Onze dienstverlening Ondernemers dienen een boekhouding bij te houden. Een complete en strakke boekhouding geeft op de eerste plaats inzicht over hoe een onderneming er financieel voorstaat. Daarnaast is de boekhouding de basis voor de verschillende belastingaangiftes. Daarom stelt onze Belastingdienst wettelijke eisen aan een deugdelijke administratie. Bij een financieringsbehoefte kunnen ook banken eisen stellen aan de wijze waarop een boekhouding gevoerd wordt. Wij willen u graag ondersteunen met de verzorging van uw administratie, dit met een groot pallet aan verschillende diensten, deze vindt u hieronder. Op financieel gebied zullen we u gevraagd, maar ook ongevraagd adviseren. Wij als zelfstandig ondernemers weten maar al te goed welke vragen er zo maar kunnen oppoppen. Wij zijn voor u uw sparringpartner, wanneer we het antwoord niet weten raadplegen we één of meerder...

Amsterdam (Noord-Holland)
Wij zijn een administratiekantoor met meerdere locaties. We zijn een professionele organisatie , die wordt gedreven door meerdere medewerkers met allen hun eigen specialisatie op het gebied van administratie. Zo kunt u met al uw vragen bij ons terecht, zowel particulier als ondernemer. Wij stellen u als klant centraal en passen onze diensten aan de wensen van de klanten aan. Dit geldt niet alleen voor de mate waarin wij u kunnen ondersteunen met onze werkzaamheden, maar met name met onze bereikbaarheid. Zo kunt u met ons afspraken maken buitenkantoortijden om en zelfs in het weekend staan wij voor u klaar. Dit lijkt ons de juiste insteek. Als u meer onderdelen zelf kunt doen, dan hoeft u minder uit te besteden. Na een korte cursus kunt u via ons Online boekhoudsysteem zelf ook een deel van de werkzaamheden overnemen, zodat wij u alleen hoeve te begeleiden bij die onderdelen die echt noodzakelijk zijn. Bijkomend voordeel is dat u 2...

Amsterdam-Zuidoost (Noord-Holland)
Crowe Horwath Foederer is een accountants- en advieskantoor. Wat wij doen? Wij doen er alles aan om u te helpen om úw plannen te realiseren. Gaat u investeren? Voor nieuwbouw, nieuwe vestigingen, een overname? Wij helpen u bij uw financieringsaanvraag. En we gaan, als u dat wilt, zelfs mee naar de bank of naar private investeerders. Bent u bezig met bedrijfsopvolging? Management buy-in? Wij beschikken over een handig stappenplan, rekenen voor u door en kijken of het financieel haalbaar is. Nog steeds is de verbondenheid tussen Accountancy en Belastingadvies het startpunt voor onze dienstverlening. Een totaalaanpak die tot goede resultaten leidt. Vanzelfsprekend verzorgen we ook alle gangbare werkzaamheden. Controles, jaarrekeningen, alles wat u van een professionele accountant mag verwachten. Het is zelfs mogelijk om uw complete administratie bij ons onder te brengen. Onze 300 medewerkers, verspreid over tien kantoren in Nederl...

Amsterdam-Zuidoost (Noord-Holland)
Algemeen Yak & Co is een administratiekantoor dat werkzaam is binnen de gehele MKB en is gevestigd in Amsterdam. Wij bieden een brede scala diensten aan dat bestaat uit advisering, begeleiding, administratie tot het verzorgen van de complete administratie. Ook voor fiscale aangelegenheden en loonadministratie kunt u bij ons uw oplossingen vinden. Doordat wij elke maand uw boekhouding actualiseren en u dus elke maand een balans en winst- en verliesrekening , weet u exact hoe uw bedrijf er financieel voor staat en kunt u, indien nodig, tijdig actie ondernemen. Wij zijn werkzaam binnen de zakelijke- en de particuliere markt en werkzaam voor opdrachtgevers in diverse regio's van Nederland, waaronder Noord, Midden en Zuid-Holland. Zowel de startende als de ervaren ondernemer kan bij ons terecht. Particulieren bedienen wij onder andere op het gebied van belastingadvies en - aangifte. Door onze kennis en jarenlange ervaring is uw...

Assendelft (Noord-Holland)
Administratiekantoor Maritax is een kleinschalig, zelfstandig administratiekantoor voor het MKB en particulieren, gespecialiseerd in omzetbelasting. Ik ben een laagdrempelig administratiekantoor waar persoonlijk contact met mijn cliënten hoog in het vaandel staat. Overdag maar ook s avonds sta ik klaar voor mijn cliënten. Ik maak tijd wanneer u tijd heeft, flexibel dus, zoals u dat ook voor uw opdrachtgevers zult zijn. Als administratiekantoor lever ik u een volledig pakket aan administratieve en financiële dienstverlening. Daar waar nodig wordt externe expertise aangetrokken door middel van samenwerking met diverse specialisten op hun vakgebied. Zakelijke dienstverlening: Mijn financiële dienstverlening omvat de volgende diensten: Aangiften Omzetbelasting Verzorgen van uw bezwaarschriften Verzorgen van uw debiteurenadministratie Particuliere dienstverlening: Voor een ieder die behoeft...

Huizen (Noord-Holland)
Van harte welkom bij EVI FINANCIËLE & ADMINISTRATIEVE DIENSTVERLENING. De werkdruk bij de mens ligt hoger dan voorheen. Zowel op het werk als in het privéleven verwachten we steeds meer van onszelf en van de anderen om ons heen. De balans kan dan ver te zoeken zijn. We hebben dan steeds meer moeite om prioriteiten te stellen en wat is nu belangrijker dan wat? Ook qua werk is het zo belangrijk om bezig te zijn met het vak zelf, zodat het bedrijf succesvol kan zijn en kan groeien of blijven bestaan. De administratie moet echter ook gedaan worden. De werkdruk zorgt er vaak voor dat we geen prioriteiten kunnen stellen en dan is een achterstand gauw realiteit. Burn-out, overspannenheid, depressie en andere lichamelijke klachten zijn in deze maatschappij een veelvoorkomend verschijnsel door deze hoge werkdruk. Om mensen en bedrijven hierin te helpen is EVI Financiële & Admininstratieve Dienstverlening in het ...

Amsterdam (Noord-Holland)
T&H Groep is een snelgroeiende accountancy- en adviesorganisatie, opererend binnen het MKB. In ruim 30 jaar is er een netwerk opgebouwd van financiële, juridische en fiscale professionals, alsmede andere specialisten. T&H Groep onderscheidt zich door haar brede dienstverlening en haar klantgerichte oplossingen. Voor alle ondernemingen van MKB tot aan particulieren, opererend op nationaal als internationaal niveau biedt T&H Groep de ondersteuning die bij hen past. T&H Groep weet niet alleen wat uw financiële positie is, maar biedt u ook het advies om strategische vervolg stappen te kunnen maken. T&H Groep ondersteunt haar klanten op het gebied van samenstellen van jaarrekeningen, vrijwillige controles, fiscale advisering, pensioenadvisering, salarisadministratie, administratieve automatiseringsvraagstukken en overige administratieve dienstverlening. Wij kiezen voor een persoonlijke relatie met onze klanten. Proactief h...

Heemskerk (Noord-Holland)
Financiële en fiscale informatie vertalen in duidelijke taal voor de ondernemer. Deze informatie op informele wijze aan de ondernemer overbrengen. Dat zijn kenmerken die onze werkzaamheden goed beschrijven. DS-Finance heeft zich gespecialiseerd in het MKB. Tegen een vast tarief staan wij de ondernemer bij in zijn financiële en fiscale zaken, maar ook met bijvoorbeeld de salarisadministratie en jaarrekening. Elke ondernemer is voor DS-Finance een ondernemer. Klein of groot, lokaal of nationaal, alle ondernemers hebben te maken met de belastingdienst en boekhouding. Wie ben ik? Ik ben Sander. Ik ben nu 36 jaar oud, getrouwd, heb een pracht van dochter (13 maanden). In mijn vrije tijd geniet ik er van om uit eten te gaan, naar de bioscoop te gaan, een goed boek (fictie) te lezen, op vakantie te gaan, een goed spel te spelen en uiteraard mijn dochter. Wat doe ik? Sinds maart 2009 ben ik een administratie-advies kanto...

Haarlem (Noord-Holland)
Biznalyse is een full service financiële dienstverlener gericht op het MKB. Onze diensten bestaan uit: 1 Het uitvoeren van de administratie 2 Belastingzaken 3 Personeelszaken 4 Bedrijfsovername. 5 Full service dienstverlening. (hier verder uitgelegd, aanrader om te lezen!) Biznalyse is ontstaan uit de hoge vraag naar ervaren financiële professionals voor een lage prijs. Als ondernemers begrijpen wij dat u als MKB'er kwaliteit nodig heeft om zonder zorgen u puur te richten op de bedrijfsvoering. Helaas zijn de prijzen voor kwaliteit al snel te hoog voor de gemiddelde MKB'er om dan nog maar niet te spreken over de ZZP'er. Dit is waar wij aan bod komen. Of u nu startend bent of een groot bedrijf heeft, bij ons wordt u altijd behandelt als prioriteit tegen de dezelfde lage prijs. Ook hebben wij begrip voor het continu veranderende ondernemerschap. Wij bieden u daarom flexibiliteit aan. Ten alle tijden zullen ...

Hoofddorp (Noord-Holland)
JDL Financial Services bestaat sinds maart 2010 en biedt een aantal diensten aan voor verschillende doelgroepen. Sinds medio 2013 wordt dit niet alleen meer gedaan vanuit Hoofddorp, maar ook vanuit Vlaardingen zodat we ook deze regio goed kunnen bedienen. Het adres in Vlaardingen is: Hoge Werf 2, 3131 BZ Vlaardingen. Ik onderscheid me van vele collegas door service op maat te bieden, tegen een zeer redelijk tarief. Ik ben namelijk van mening dat niet ieder klein bedrijf zijn volledige bedrijfsvoering wil en hoeft aan te passen om aan de algemene standaarden te voldoen. Ook voor de grotere bedrijven, of de kleine bedrijven met wat meer activiteiten, heb ik een perfecte oplossing. Een complete administratieve productiestraat. Dus een scan er herken oplossing voor uw administratie. Dit dan dus wel gecombineerd met een volledige rapportage, belasting aangiften en niet te vergeten het advies. Voor de kleinere klanten bied ik desnood...

Amsterdam (Noord-Holland)
Beste ondernemer, Waarom blijf je bij een boekhouder en waarom zoek je een andere boekhouder: Belangrijkste argumenten hiervoor: Persoonlijke klik met je boekhouder. U wilt tijdig inzichten in uw financiële situatie en toekomstige plannen Niet het uurprijs, maar vaste prijs afspraak (geen nacalculatie) Tijd is geld. Met bovengenoemde punten kunt u zich als ondernemer volledig focussen op uw kernactiviteiten. Wat is het online boekhouden: - Handig en snel een factuur maken met laptop,tablet of smartphone. Thuis, onderweg of op locatie. - Inzicht van uw bedrijf 24/7.Zoals zijn er onbetaalde facturen, maandelijkse resultaten, financieel dashboard. - Bonnetjes of facturen uploaden. Foto maken en uploaden in jouw online administratie. Indien u wenst verzorgen wij het gehele administratie in een online systeem. - aangifte omzetbelasting - aanvullende boekingen zoals het boeken van de afschrijvingen,memoriaalboekingen v...

Nieuw Vennep (Noord-Holland)
AdminiFisca is het administratie- en belastingadvieskantoor van Iwan Koning. ‘Na ruim 7 jaar in de accountancy te hebben gewerkt heb ik in 2008 AdminiFisca opgericht. Ik wilde me speciaal richten op startende ondernemers, zzp’ers en kleine mkb-bedrijven. In de praktijk heb ik vaak gezien dat deze ondernemers heel bevlogen zijn om een succes te maken van hun bedrijf. Echter, tijd voor de financiële zaken ontbreekt vaak. Zij kunnen hun financiële administratie, salarisadministratie en de belastingaangiften bij mij uitbesteden. Voor kleine mkb-bedrijven ben ik ook op tijdelijke basis inzetbaar, bijvoorbeeld een keer per week of maand, zodat zij zich geen zorgen hoeven te maken over de administratie en belastingen. Zo kan ik met heel gericht advies al snel resultaat voor hen behalen. Dat geeft mij veel voldoening. Mijn betrokkenheid bij anderen heeft in mijn beroep beslist voordelen. Ik houd van mijn werk en v...

Purmerend (Noord-Holland)
H&W Accountants & Adviseurs zet zich in voor heldere en deskundige financiële dienstverlening. Of dit nu voor accountancy diensten, financiële administratie boekhouding, belastingadvies, salaris administratie, outsourcing, werving & selectie, project management of interim management is. U kunt altijd rekenen op het beste advies, afgestemd op uw persoonlijke wensen. Daarom trachten wij om inzicht te krijgen wat u werkelijk nastreeft (life-planning i.c.m. uw zakelijke doelstellingen). Daarbij is het vanzelfsprekend dat u betrouwbaarheid, vakkennis en ervaring eist. Onze organisatie streeft een hoog serviceniveau na. Persoonlijk contact met onze relaties staat voorop. H&W Accountants & Adviseurs is thuis in de wereld van de ondernemer en weet ook de particuliere cliënt op een adequate wijze bij te staan. De betrokkenheid bij de relaties is door onze aanpak groot en wij kunnen u op een eerlijke en onafhankelijke man...

Amsterdam (Noord-Holland)
Quanteros Financial Services is het belastingadvies- en administratiekantoor binnen Quanteros Group Europe BV. Quanteros Group Europe heeft zijn oorsprong in de VS. Door slimme acquisities in Nederland is Quanteros Financial Services BV inmiddels bekend om zijn unieke service. De missie van Quanteros Financial Services is het aanbieden van de meest hoogwaardige en complete financiële dienstverlening waarbij de klant centraal staat. Wij doen dit door een slimme bundeling van expertise in een sublieme werkomgeving waardoor onze medewerkers exeleren. De dienstverlening van Quanteros Financial Services bestaat uit het aanbieden van administratieve ondersteuning zoals het samenstellen van jaarrekeningen, belastingaangiften (BTW, LB, IB,VPB) en ondersteuning van uw administrateur(s). Wij hebben controllers, accountants, belastingadviseurs en juristen in dienst die u op alle vakgebieden kunnen ondersteunen. Onze visie over auto...

Amstelveen (Noord-Holland)
VAN AALST Management provides effective financial management helping NGOs build long-term funder relationships the basis for sustainable funding and financial security. Effective financial management of an NGO and its projects brings clear benefits to staff, members and organisational efficiency. Funders feel reassured. Impact is increased. Progress is assured. My role is to help European civil society organisations achieve effective financial management. I work as an external support or a temporary in-office resource to provide a tailored service. My expertise comes from 15 years experience of financial management of leading European NGOs. Anticipating the needs of key funders, such as Foundations and the European Commission, enhances confidence and encourages lasting commitment. My experience allows me to anticipate, analyse and act for effective financial management. Helping organisations save time and money. You can use...

Amstelveen (Noord-Holland)
(for English see below) SpijkerFiscaal is een fiscaal juridisch adviesbureau gevestigd in Amstelveen, welke zich bezig houdt met nagenoeg alle facetten die met het belastingrecht te maken hebben. De werkzaamheden bestaan uit: - het geven van fiscaal advies, zowel nationaal als internationaal - veel expertise ten aanzien van expats, zowel met advisering als het verzorgen van de emigratie/immigratie aangiftes - het bijstaan van belastingplichtigen in discussies met de Belastingdienst - het verzorgen van aangiftes inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting SpijkerFiscaal is gevestigd in het centrum van Amstelveen in het stadshart. U bent van harte welkom voor een kennismaking op kantoor. Kijk ook op de website www.spijkerfiscaal.nl voor meer informatie. SpijkerFiscaal is a fiscal legal consultancy firm based in Amstelveen, which deals with almost all aspects of tax law. The activities consist of: - giving t...

Amstelveen (Noord-Holland)
Ockhuysen is specialist in het uitvoeren en optimaliseren van administratieve processen met als doel kostenbesparing en beheersing. Ons doel is de ondernemer en zijn bedrijf van adequate administratieve ondersteuning en financiële informatie te voorzien tegen de laagst mogelijke en meest transparante kosten. Betrouwbare en tijdige financiele informatie is voor het aansturen van een onderneming van het grootste belang. De diensten van Ockhuysen: Financieel/administratief: Het tijdig en exact registreren van uw administratie Het verstrekken van periodieke financiële management informatie het samenstellen van uw jaarrekening het verzorgen van KVK stukken en andere noodzakelijke bescheiden Fiskaal: Het verzorgen van al uw noodzakelijke aangiftes Het verstrekken van fiscaal en financieel advies Ockhuysen is ambitieus en voorloper op het gebied van geautomatiseerde gegevensverwerking. Wij investeren constant in...

Haarlem (Noord-Holland)
Heeft u behoefte aan een ervaren boekhouder of bedrijfscoach? Ik ben beschikbaar om bij u te werken tussen de 4 en de 24 uur per week in loondienst of op basis van ZZP. Voor een korte of langere periode tegen een aantrekkelijk tarief. Wat kan ik voor u betekenen? Accuraat bijhouden van de gehele administratie. Ik heb meer dan dertig jaar ervaring met vele boekhoudprogramma's en andere software (bijvoorbeeld Microsoft Office). Rapportages maken. Niet alleen het vastleggen van het verleden, maar ook proactief meedenken voor de toekomst. Wat kan er beter? Jaarstukken opstellen of voorbereiden richting de accountant en daarmee veel accountantskosten besparen. Alle voorkomende belastingaangiftes regelen. Debiteuren- en crediteurenadministratie optimaliseren. Betalen debiteuren wel op tijd? Ik ga er achteraan (op een doortastende manier). Leiding geven. Ik heb ook veel leidinggevende ervaring en kan teams aansturen. Functione...

Hilversum (Noord-Holland)
Even iets over ons kantoor: Wij oefenen onze praktijk mijn praktijk uit sinds 1992 en richt mij met name op ondernemers uit het midden-en kleinbedrijf. Wij hebben een kantoor waarbij U zich gelijk thuis zult voelen. Betrokkenheid bij het slagen van Uw onderneming en de motivatie om uw resultaten te verbeteren staan bij mij hoog in het vaandel. Wij beschikken uiteraard over de nodige kennis en papieren. Ons kantoor is aangesloten bij het College van Belastingadviseurs. Zelf ben ik gecertificeerd belastingconsulent CB U kunt bij ons terecht voor de volgende dienstverlening: Opzetten en inrichten van boekhouding op maat Verwerking van boekhoudingen/aangiften BTW Salarisadministratie en aangiften Winst/verliesrekening en balans, samenstellen jaarrekening Gecertificeerde aangiften Inkomstenbelasting,omzetbelasting en vennootschapsbelasting Debiteuren / Crediteurenbeheer Facturering en meer..... Indien u dit wens...

Amsterdam (Noord-Holland)
De IFAA groep bestaat uit drie onderdelen; IFAA Bedrijfs- en salarisadministratie, IFAA Belastingadviseurs en IFAC Accountants & Adviseurs. De IFAA groep bestaat voornamelijk uit jonge professionals. Binnen de organisatie(s) wordt op basis van onderling vertrouwen en een sterk kwaliteitsbewustzijn met elkaar samengewerkt. Open en eerlijk, direct en duidelijk. Door elkaar onderling te vertrouwen en het voortdurend leveren van kwaliteit, kan er een relatie van vertrouwen ontstaan met de opdrachtgever. Tezamen met het verzorgen van maatwerk vormt dit de kern van hetgeen IFAA nastreeft. Goede bereikbaarheid en duidelijke communicatie staan daarom binnen onze organisatie centraal. IFAA koppelt kennis en ervaring aan geestdrift en inzet, van binnen en buiten de eigen muren. Daarbij volgen de medewerkers doorlopend opleidingen en trainingen om aan de gewenste persoonlijke groei en vaktechnische kennis te kunnen voldoen. Als organisatie...

Bussum (Noord-Holland)
Ben HEAO afgestudeerd Accountancy RA variant. Op dit moment volg ik nog opleidingen (permanente educatie) bij het Register Belastingadviseurs, waar ik ingeschreven sta als belastingconsulent. Al 12 jaar ben ik succesvol werkzaam in verschillende branches, waaronder Accountancy (grote Internationale ondernemingen en MKB) en Bank-en verzekeringswezen. Uitstekende kennis van administratieve organisatie, financiële verslaggeving en fiscale onderwerpen. Sinds 5 jaar heb ik een eigen bedrijf (Johan Koumans Financial Professional Consultancy). Zeer ervaren Belastingconsulent/ Boekhouder. Voor zowel particulieren als ondernemingen. Gespecialiseerd in de volgende zaken: Opzetten van een goede en effectieve administratie Voeren van uw administratie Opstellen van Balans en Winst/ Verliesrekening Verzorgen van het deponeren van jaarstukken Onderhouden van contacten met Accountants Opstellen van Fiscale aangiften (Inkoms...

Amstelveen (Noord-Holland)
Borrie Accountants is een al ruim 60 jaar bestaand accountantskantoor. Bij het kantoor werken 16 accountants samen met andere specialisten zoals fiscalisten en hun medewerkers, in totaal circa 110 mensen. De huidige organisatie heeft kantoren in Amsterdam en Rotterdam waarbij de no-nonsense mentaliteit binnen de gehele organisatie overeind is gebleven. Naast de oorspronkelijke accountancywerkzaamheden, zijn binnen de Borrie-groep specialismen ontstaan zoals Borrie Belastingadviseurs, Borrie Corporate Finance, Borrie Expatriate Service en Borrie Real Estate Tax. De Borrie groep onderscheidt zich onder meer van andere dienstverleners door de uiterst platte organisatiestructuur. Niet voor niets is het credo van Borrie: Deskundig en betrokken Cruciaal in onze manier van werken is de menselijke verbinding die ontstaat in een lange termijnrelatie: onze adviseurs staan met twee benen in de wereld van onze klant en houden zich op de hoog...

Bennebroek (Noord-Holland)
ACCOUTANCYPLUS Is SPARRINGPARTNER REORGANISEERT uw administratie Geeft INZICHT in het reilen en zeilen van uw bedrijf REALISEERT besparing op uw administratiekosten Zorgt ervoor dat u als ondernemer zelf aan de KNOPPEN zit En natuurlijk zorgen we ook voor of zijn we behulpzaam bij: - Opstellen jaarrekening - Aangiften - Begrotingen - Salarisadministratie Ons UITGANGSPUNT is: De ondernemer is BAAS over zijn EIGEN administratie!! Een online boekhoudpakket gekocht of misschien wel op proef genomen? Tussen de 2 en/of 6 maanden lopen heel wat ondernemers vast in een online programma. Dat kan komen door meerdere oorzaken. Kennis van administratie, tijdsgebrek i.v.m. werkzaamheden, inrichting pakket, advisering met inrichting administratie, enz Natuurlijk is er een helpdesk, die u graag willen helpen en als klant willen houden. Zij verdienen aan het pakket, niet aan hoe u het gaat gebruiken. AccountancyP...

Zandvoort (Noord-Holland)
MR BUSINESS PARTNERS verzorgt de administratie, de jaarrekeningen en fiscale aangiftes voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf, maar is bovenal sparringpartner. MR BUSINESS PARTNERS is het verlengstuk van uw bedrijf. Zo kunt u zich concentreren op de zaken waarvoor u de organisatie uiteindelijk bent gestart.MR BUSINESS PARTNERS biedt u altijd een oplossing aan die volledig op maat van uw bedrijf is gesneden. De aanpak van MR BUSINESS PARTNERS kenmerkt zich door een uitstekende service, flexibiliteit, tijdige en juiste rapportage en een goede advisering. Kortom, een partner die pro-actief meedenkt. MR BUSINESS PARTNERS is gespecialiseerd in het voeren van de boekhouding voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf en startende ondernemers. Wij hebben kwaliteit, betrouwbaarheid en een persoonlijke relatie hoog staan. U kunt bij ons terecht voor al uw vragen op administratief gebied.Heeft u specifieke vragen, bel, fax of e-mai...


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024