Boekhouder in Zuid-Holland nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Voor al uw administratie en belastingzaken. Van simpele administraties tot complexe holdingstructuren en outsourcing, voor alles hebben wij een maatwerkoplossing. Ook voor salarisadministratie bent u bij ons aan het juiste adres. Onze diensten omvatten alles op administratief - en fiscaal gebied. Kijk op onze site voor een uitgebreide omschrijving van al onze diensten. Mail of bel voor een vrijblijvende prijsindicatie.
SRaa: wel de kennis en kunde maar niet de kosten van de grote accountantskantoren!
Uw financiële huisarts!
Referenties:
Accountant met oog voor de klant
Sraa doet niet alleen onze administratie, zij denken mee. Er is sprake van vertrouwen. De kosten zijn alleszins redelijk.
Petra Kapper, De Weg
07-10-2011
Goede accountant
SRAA is een fijn bedrijf met korte lijnen en flexibel ingesteld.
Wij zijn niet voor niets al 15 jaar tevreden klant bij SRAA
Wilbert
van Dijkhuizen warmtetechniek, Nieuwkoo...
Vanuit een praktijkervaring van meer dan 30 jaar op het gebied van zowel Accountancy als Fiscaal advies, zijn wij een onderneming gestart met de extra module opleidingen. In de praktijk merken wij veelal eenzijdigheid op het vakgebied. Door een opleiding te lanceren die Accountancy combineert met belastingrecht en loonadministratie, alsmede een verdieping in het civiele recht ontstaat er voor de praktijk een kennisbron waar het bedrijfsleven wat aan heeft. Het is prettig voor het management van een onderneming van zijn administrateur niet alleen een advies te krijgen over de financiële situatie, maar tevens de fiscale aspecten te kunnen belichten, waardoor het management van een onderneming meer tools in handen heeft om beleidsmatig bij te sturen waar nodig.
Ons servicepakket voor de ondernemer is als volgt samengesteld:
- Het verzorgen van uw financiële administratie
- Het doen afgeven van een samenstellingsverklaring...
Administratiekantoor CijferAdvies Pijnacker is primair gespecialiseerd in het voeren van administraties voor zzp’ers en bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf (mkb).
Wij hebben kwaliteit, openheid, vertrouwen en een persoonlijke relatie hoog in het vaandel staan. De klant hoeft zich geen zorgen te maken over de administratie, hij kan bij ons terecht voor alle vragen op administratief gebied. Wij staan garant voor een correcte opzet en verzorging van de volledige boekhouding eventueel aansluitend met maand- of kwartaalrapportages. Ook verzorgen wij de aangifte BTW, advies over de financiële situatie en eventuele verbeter-/aandachtspunten. Wij maken gebruik van de modernste software van Exact Online.
De klant kan indien gewenst zelf meekijken in de administratie zonder zelf verantwoordelijk te zijn voor de verwerking hiervan. Indien gewenst kunnen wij de klant begeleiden bij zijn administratieve processen waarbij wij de...
HAAZER administratie- & advieskantorr is een jong en dynamisch kantoor dat zich met haar administratieve en fiscale dienstverlening richt op het midden- en kleinbedrijf. Wij bieden onze diensten aan tegen zeer scherpe tarieven waarbij kwaliteit, betrokkenheid en continue communicatie met onze klanten bij ons in een hoog vaandel staan. Wij hechten dan ook veel waarde aan een langdurige relatie met onze klanten.
HAAZER administratie- & advieskantoor kan een breed scala aan diensten aanbieden tegen zeer scherpe tarieven. Onderstaand vindt u korte beschrijving van ons dienstenaanbod. Indien u meer informatie wenst omtrent onze dienstverlening bespreken wij dit uiteraard zeer graag met u.
Administratieve dienstverlening
Het verzorgen van de boekhouding
Het verzorgen van salarisadministraties
Het verzorgen van de aangiften omzet- en loonbelasting
Opstellen van (liquiditeit)prognoses
Opst...
BEZOEKLOCATIES: ROTTERDAM - HILLEGERSBERG, BERGSCHENHOEK, DELFT, ZOETERMEER
Financiële fiscale juridische dienstverlening
MBR is een vaste groep van specialisten voor financiële fiscale en juridische dienstverlening en adviseert en ondersteunt sinds 1992 ondernemers in het MKB op dit gebied. Onze manier van werken, onze kennis en jarenlange ervaring zorgen voor een goede en passende dienstverlening.
Naast de adviseurs voor financiële fiscale en juridische dienstverlening zijn er diverse specialisten verbonden die hun specialisme en ervaring hebben liggen op aanpalende ondernemerschaps- en (strategische) organisatiegebieden. MBR benadert de vraagstukken integraal die altijd een oplossing oplevert, die rekening houdt met alle factoren die van belang zijn.
Administraties, jaarrekeningen en aangiften
MBR werkt verder met Maasdelta Adviseurs. Maasdelta ondersteunt jou compleet met jouw financiële administratie ...
PFD (Potuijt Financiële Dienstverlening) verzorgt voor zzp-ers en kleine bedrijven, alle denkbare werkzaamheden op het gebied van boekhouding en administratie.`
Uw administratie uitbesteden als ZZP’er is een verstandig besluit. De meeste ondernemers verdienen de kosten van het uitbesteden namelijk ruimschoots terug. Dit mede doordat u als ZZP’er uw tijd en focus volledig kan steken in uw onderneming. Het voeren van een goede boekhouding kost namelijk veel tijd en kennis. Daarnaast profiteert u van fiscale voordelen en diverse mogelijkheden op het gebied belastingtechnische zaken.
PFD staat voor Persoonlijke aandacht en Bereikbaarheid.
U krijgt geen rekening voor dat ene telefoontje met een vraag over uw boekhouding of een andere administratieve vraag. Dit telefoontje kunt u ook in de avond of op zaterdag doen, omdat ik begrijp dat u doordeweeks gewoon aan het werk bent. We kunnen zelfs op zaterdag een afspraak ...
Werkzaamheden:
Administratie- en belastingadvieskantoor. Werkzaamheden: het verwerken van volledige administratie, het behandelen van aangifte omzet en vennootschapsbelasting, het verwerken van salarisadministraties, het verzorgen alle soort particuliere aangiftes (inkomstenbelasting en alle toeslagen), het opstellen van de jaarrekening(en) en het adviseren en begeleiden van starters (bijv. adviesgesprek starter, opstellen ondernemingsplan). Financial coaching, bedrijfsbegeleiding en aanvullende financiële diensten (begeleiding bij financieringsaanvraag, verzekeringen etc.) zijn ook via ons kantoor bespreekbaar.
Tarief ondernemer:
Wij werken met vaste prijzen per boekjaar, dus géén "uurtje factuurtje". Het standaardpakket bestaat uit het volledig verwerken van uw administratie (kas-, bank-, verkoop- en inkoopboek), het verwerken van de aangifte(s) BTW en/of Vennootschapsbelasting, het opstellen van de j...
Fidor (www.fidor.nl) is een klein accountantskantoor met vestigingen in Ridderkerk en Middelharnis.
Fidor accountants & belastingadviseurs is het kantoor voor u als ondernemer die een accountant wil die echt met u meedenkt. Fidor is een creatieve samenvoeging van de Italiaanse woorden 'Fidem' (vertrouwen) en 'Valore' (waarde). Dit zijn geen loze kreten, maar woorden die in onze dienstverlening centraal staan.
Fidor is van toegevoegde waarde bij de financiële bedrijfsvoering van uw onderneming.
Wij streven vanuit onze passie naar het opbouwen en onderhouden van een vertrouwensrelatie met onze klanten. Bij de uitvoering van ons werk zullen wij altijd het doel van de individuele ondernemer centraal stellen. Uw drijfveer en doel is namelijk uniek en dient in onze optiek optimaal ondersteund te worden. Onze werkwijze kenmerkt zich door dicht bij de ondernemer te staan om zo op de hoogte te blijven van de recent...
Hak + Baak is een actieve organisatie met circa 50 medewerkers. Onze accountants, belasting- en management-adviseurs werken vooral voor het mkb, stichtingen en verenigingen.
De dienstverlening die wij bieden is gebaseerd op wederzijds vertrouwen en het leveren van een blijvend toegevoegde waarde.
Onze regionale en landelijke klanten kunnen rekenen op degelijke accountancy en fiscaal juridische advisering, op open en eerlijk zaken doen, én op een pro actieve houding van onze medewerkers.
Hak + Baak kijkt verder dan de cijfers. Als klant krijgt u van ons een heldere vertaling naar een strategie voor de toekomst.
Wij zijn niet voor niets de accountants met een PLUS.
Bij Hak + Baak staat de klant op de eerste plaats. Wij ondersteunen bedrijven en non-profitorganisaties op de manier en met de dienstverlening waar zíj behoefte aan hebben. De kracht van ons kantoor ligt dan ook in onze betrouwbaarheid en onze betr...
Administratiekantoor Senator Administraties & Advies B.V. uit Zoetermeer heeft meer dan 25 jaar ervaring in de bedrijfsadvisering, boekhouding, boekhoudkundig advies en belasting aangiftes.
Doelstelling van administratiekantoor Senator is u als succesvol ondernemer in het midden- en kleinbedrijf (Mkb) terzijde te staan op een zo breed mogelijk financieel terrein. We spelen in op de werkelijke vraagstukken die ondernemers in de verschillende groeifases doormaken.
Doel van onze diensten is u, als ondernemer, een helder inzicht te verschaffen in uw financiële positie en in uw bedrijfsontwikkeling.
De controle en interpretatie van de administratieve gegevens zijn belangrijke stuurmiddelen voor u als ondernemer. Daarom denken we proactief mee in bedrijfsvoering en interessante mogelijkheden voor bijvoorbeeld besparingen.
Administratiekantoor Senator kan of de volledige boekhouding voeren van uw onderneming of u voert zelf i...
Wij zijn een administratiekantoor gericht op het midden- en kleinbedrijf.
Wij zijn gevestigd in Rotterdam.
Hieronder kunt u het verschil lezen tussen ons en een accountantskantoor.
In eerste instantie zijn de activiteiten van beide gelijkwaardig. Zowel het administratiekantoor als de accountant fungeren als administrateur of boekhouder voor derden. Beide verwerken in bijna alle gevallen de administratie en/of stellen de jaarcijfers op en verzorgen fiscale aangiften.
In andere gevallen verstrekt een accountant een accountantsverklaring. Deze verklaring mag en kan niet door een administratiekantoor worden verstrekt. De accountantsverklaring wordt bij wet gevraagd van ondernemingen die aan bepaalde voorwaarden voldoen, meestal bij een Besloten en een Naamloze Vennootschap (ofwel B.V. en N.V.). Zo wordt er gekeken tot welke categorie de onderneming behoort, waarbij een onderscheid gemaakt wordt tussen klein, middelgroot en groot. A...
BTW is mijn passie! Wat is uw passie?
Iedere ondernemer heeft te maken met omzetbelasting (btw). De btw staat bij ondernemers echter vaak niet bovenaan op de agenda. Dit is echter ook niet onbegrijpelijk, bovenaan op de agenda staat de bedrijfsactiviteit van de onderneming. Men dient echter niet uit het oog te verliezen dat elke ondernemer ook de wettelijke verplichtingen waaronder de btw verplichtingen in acht dient te nemen. In dat kader stel ik mezelf graag aan u voor.
Wie ben ik?
Mijn naam is Joanna Rossa. Btw is mijn passie. Ik adviseer Nederlandse en buitenlandse ondernemingen met betrekking tot de btw met een betrokken, praktische en eigentijdse aanpak. Daarnaast werk ik nauw samen met accountants-, belastingadvies- en administratiekantoren.
Wat kan ik voor u betekenen?
U kunt bij mij terecht voor praktische alle btw vraagstukken die spelen in uw onderneming.
Aan startende ondernemers biedt ik een starters pakke...
Administratie-, Belastingadvies- en Consultancy kantoor
Heliotrooplaan 356, 2555 MK 's-Gravenhage
KvK - nummer 58331220, BTW-nummer NL0770.12.318.B01
Beconummer: 644407
Tel: 070 70 70 477
Fax: 070 21 26 755
Senior partner: Anthony J.W. Graafland
Mobiel: 06 4318 9627: E-mail: ajwgraafland@ajw-abc.nl
Heldere, begrijpelijke rapportages, conform de wettelijke eisen*:
Jaarrekeningen, omzetbelasting, vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting, loonbelasting, fiscaal Advies.
Een gedegen administratie - grootboekadministratie, debiteuren- en crediteurenadministratie, voorraadadministratie, in- en verkoopadministratie, loonadministratie.
Ons administratiekantoor is samengesteld uit een team van vakbekwame administrateurs en belastingadviseurs.
* Wat is er nieuw sinds 2013
Vanaf 2013 moet de jaarrekening volgens een uniforme standaard ingediend worden. Het zogenaamde SBR Protocol**. ajw-ABC dient geheel volgens d...
Novens Accountants, kantoor Brittenburg
Novens Accountants is een samenwerkingsverband van zes accountantskantoren gevestigd in de Randstad, te weten Noordwijk, Voorhout, Noordwijkerhout, Katwijk, Haarlem en Aalsmeer.
Op onze vestigingen zijn inmiddels meer dan 50 mensen werkzaam. Binnen deze vestigingen bedienen wij ruim 700 relaties, voornamelijk ondernemers uit het midden en kleinbedrijf. Onze dienstverlening is breed van aard. Hierin is onder meer begrepen de controle en samenstelling van jaarrekeningen, verzorgen van fiscale aangiften en advisering in de brede zins des woords. Onze dienstverlening is zowel gericht op het midden- en kleinbedrijf (MKB) als op (middel)grote ondernemingen.
De naam Novens is afgeleid van 2 latijnse woorden, te weten 'novum' en 'ens'. 'Novum' betekent nieuw of opkomend en 'ens' betekent menselijk, creatie of leven. Wij trachten met Novens onze cliënten binnen...
Beste ondernemer,
Als accountant werk ik met directeuren, bestuurders en ondernemers aan de juiste strategische beslissingen zodat hun bedrijf nog gezonder en duurzamer wordt. Door de administratie eerst helemaal te digitaliseren loopt deze volledig automatisch en biedt het 24/7 inzicht in de cijfers.
We voeren elk kwartaal sparringgesprekken over de ontwikkelingen en de ambities van het bedrijf. Ik ben daardoor een partner aan de zij van de klant, zodat deze succesvoller ondernemen.
Cijfers als strategisch instrument
Strategische accountancy betekent dat cijfers worden gebruikt als strategisch instrument voor een heldere bestemming en een duidelijke route. Met een duidelijk verband tussen je bestemming en je route ben je in staat om onderweg alternatieve wegen te bewandelen om toch op koers te blijven.
Voordelen van OAMKB
- professional aan je zij
- online administraties
- 24/7 inzicht in je cijfers
- all-in vast maand...
Wat betekent CijferMeester Leiden voor u?
* U doet zaken met een ondernemer zoals u!
* Betaalbare en transparante prijzen, zonder verrassingen achteraf.
* Gratis financieel en fiscaal advies bij een maandabonnement.
* Maandabonnement al mogelijk vanaf € 65- ex btw per maand.
* Digitale aanlevering is mogelijk, zeulen met mappen is verleden tijd.
* Continuïteit gewaarborgd, dankzij het landelijk netwerk.
* Kennisnetwerk, met 60 collega's antwoord op al uw vragen.
* Betrokkenheid, tijd en aandacht voor u.
* Pro actief.
* Voor zzp'er en MKB.
* Maar aangifte inkomstenbelasting voor particulieren is uiteraard ook mogelijk.
Wie zit er achter het CijferMeester kantoor in Leiden?
De eigenaar van het CijferMeester administratiekantoor te Leiden is Fred Brokaar.
Fred Brokaar is een ondernemer, zoals u! Als CijferMeester is hij onderdeel van een landelijk netwerk van specialisten, hierdoor geniet u de voordelen...
Steens & Partners is een team van accountants en belastingadviseurs, dat garant staat voor een brede en veelzijdige dienstverlening. Wij zijn specialisten, die onze opdrachtgevers persoonlijk begeleiden op het complete administratieve en financieel-strategische traject.
Accountancy:
- Controleren, beoordelen en samenstellen van jaarrekeningen
- Ondersteuning van buitenlandse bedrijven die zich in Nederland willen vestigen
- Het verstrekken van bedrijfseconomische adviezen
- Begeleiding van startende ondernemers
Belastingadvies:
- Fusies en splitsing van bedrijven en vennootschappen
- Bedrijfsopvolgingen
- Directeur-grootaandeelhoudersproblematiek
- Loonbelasting en overdrachtsbelasting
- Pensioenen
- Vermogende particulieren (vermogensbelasting, beleggingen, emigratie en immigratie)
- Successieplanning
- Aangiften inkomstenbelasting en aangiften vennootschapbelasting (inclusief opstellen van bezwaarschriften en het voe...
Climb2Success is dat andere administratiekantoor. Wij nemen u de zorg van uw financiële administratie uit handen. Maar we doen meer. Ons bureau biedt u financiële diensten gecombineerd met interculturele training en coaching binnen uw organisatie. Bent u een ZZPer, MKBer of multinational? Nederlandstalig of anderstalig? Bij ons is uw boekhouding in goede handen. En ook nog voor een aantrekkelijk tarief. Schakel ons in voor uw boekhouding, dan kunt u ontspannen ondernemen.
Accountant van de toekomst
Steeds meer bedrijven hebben de behoefte om synergie te creëren tussen de financiële en bedrijfseconomische bouwstenen van hun organisatie. Daarom houdt Climb2Success zich ook bezig met de mens en het proces achter de getallen. Naast de verzorging van uw boekhouding, belastingaangiften en jaarrekening, bieden wij u een innovatieve aanpak voor het oplossen van managementproblemen, kostenvermindering en verhoging van u...
Administratie is voor een ondernemer of ZZP'ers die bijvoorbeeld in de bouwwereld werkt niet altijd even prettig. Na een lange dag op de werkvloer lekker languit op de bank is er vaak niet bij. De administratie roep! Doe ik wel op vrijdag denkt u dan! Maar op vrijdag gaat alleen het factuur eruit en de rest blijft liggen. En voor u het weet heeft u een heleboel kassabonnetjes, inkoopfacturen en bankafschriften leggen. Die stapel wordt alleen maar groter en groter. En dan gaat het fout bij de aangiftes van de omzet, want die moeten op tijd de deur uit. Dit is een bekend verhaal bij veel van de kleine ondernemers en zelfstandigen zonder personeel. Resultaat, veel onnodige boetes, naheffingsaanslagen en dwangbevelen. Maar wat nog erger is. Een grote puinhoop van een administratie. Hoe kom je eruit en hoe maak je er een gedegen boekhouding van? Nou! Daar zijn wij voor!!!
Het voordeel van een administratie buiten de deur is dat u allee...
Beste,
Mijn naam is Patryk Przybyla en hiermee wil ik mij voorstellen als uw toekomstige boekhouder.
In 2019 ben ik begonnen met mijn eenmanszaak - Administratiekantoor ZDP in Beverwijk. Op dit moment bevindt mijn kantoor in Schiedam.
Ik beheers de Nederlandse, Engelse en Poolse taal, ik ben opgegroeid in Beverwijk waar ik met niveau 4 ben afgestudeerd voor de opleiding Bedrijfsadministrateur.
Na het afronden van mijn opleiding ben ik in dienst getreden bij Tata Steel Nederland als de teamleider van de afdeling Crediteurenadministratie waar ik twee jaar stage heb gedaan tijdens mijn opleiding.
Ik was verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
- boeken van facturen
- opstellen van maandelijkse en jaarlijkse rapportages
- in contact blijven met klanten (service desk werkzaamheden)
- opstellen van winst- en verlies balans
In 2019 heb ik besloten om met mijn eigen eenmanszak te starten waarmee ik tot nu toe bezig ...
Jazz richt zich met name op de startende ondernemer, de ZZP-er, de eenmanszaak (met of zonder personeel) en de V.O.F. maar onderscheidt zich door de jarenlange ervaring aan de detailhandel kant, waardoor zij zich goed kan verplaatsen in de ondernemer en zijn of haar onderneming. Hoewel Jazz zich met name richt op bovengenoemde ondernemingen, kan je natuurlijk ook bij Jazz terecht als je een B.V. hebt.
Jazz begrijpt dat jij als ondernemer geen interesse hebt in boekhoudkundige termen, maar dat je gewoon wilt weten hoe je er voor staat in je onderneming, dat jij een helder antwoordt wil op jouw vragen en dat je zeker wilt weten dat je administratie in kundige handen is, zodat jij met je onderneming bezig kan zijn.
Je kunt als ondernemer bij Jazz terecht voor advies, het verzorgen van de gehele administratie of een gedeelte hiervan, aangiftes omzetbelasting (btw), aangifte inkomstenbelasting, het opmaken van de jaarrekening, het in...
MPR Accountants B.V. is een accountantskantoor dat zich specialiseert en zich richt op de behoeften van het Midden -en Klein Bedrijf (MKB). Wij staan voor hoogwaardige kwaliteit op gebied van fiscale advisering, assurancediensten en administratieve dienstverlening.
Naast de opdrachten die ons op directe wijze bereiken, fungeren wij als verlengstuk voor administratiekantoren en accountants die gebruik willen maken van de specialistische kennis en ervaring die bij onze professionals aanwezig is.
Onze filosofie is cliëntgerichtheid in denken en doen. Wij denken kritisch en proactief met u mee teneinde tot adequate oplossingen te komen zodat u zich kan richten op uw onderneming.
De expertise, kennis en kunde van onze specialisten is van veel waarde. Dit is echter niet de enige basis waarop MPR Accountants oplossingen kan bieden die onze cliënten echt helpen. Onze specialisten combineren niet alleen de aanwezige expertise...
C. Wang Registeraccountant is opgericht door de heer drs. C. Wang RA in mei 2001.
De heer C. Wang is zijn loopbaan in de accountancy begonnen bij Deloitte & Touche te Leiden in het jaar 1996.
In het jaar 1997 heeft de heer C. Wang zijn titel drs. behaald aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. In 1999 is de heer C.Wang afgestudeerd als RA.
Na zijn Deloitte & Touche periode heeft de heer C. Wang een tijdje bij de gemeente Spijkenisse gewerkt.
Na zijn periode bij de gemeente Spijkenisse is de heer C.Wang werkzaam geweest bij Tempelman & Partners Registeraccountants.Na ruim 3 jaar bij Tempelman & Partners te hebben gewerkt, heeft de heer C. Wang een overstap gemaakt naar BAS consultancy.
Nadat de heer C. Wang aan de consultancy heeft geroken, besloot hij terug te keren naar de accountancy, om voor zicht zelf te beginnen.
Vanaf start heeft de organisatie alleen maar groei meegemaakt. Voor de komende jaren verwacht de heer C...
Wilt u zich focussen op uw onderneming? Dan bent u bij ons aan het goede adres.
Wij dragen zorg voor uw administratie en uw belastingaangiften.
CijferMeester (M. Jaafari) heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van financiën om uw administratie op betrouwbare wijze en met redelijke kostprijs uit te voeren. Omdat boekhouden een vak is en de belastingaangifte veel specifieke, jaarlijks veranderende kennis vereist, nemen de meeste ZZP'ers of ondernemingen liever een expert in de arm. In ons optiek een verstandige keuze. Op deze manier is men in staat zich te focussen op het ondernemen, terwijl alle andere verplichtingen hier omheen door experts wordt uitgevoerd.
Tevens willen wij optreden als sparringpartner. Wij luisteren proactief naar uw wensen. Wij staan graag dicht bij uw onderneming en bieden graag ondersteuning met kwaliteit in het nemen van moeilijke of belangrijke beslissingen. Wegens brede ervaring en kennis ...
Korte lijnen, heldere afspraken, flexibiliteit en snelle service
Administratiekantoor Breider Belasting- en Adviesbureau te Zwijndrecht staat voor ervaring en kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Breider Belasting- en Adviesbureau is zelf een eenmanszaak en begrijpt hierdoor de zaken waar de kleine ondernemers, zzp-ers, starters en DGA's tegenaan lopen des te beter.
Het klantenbestand van Breider Belasting- en Adviesbureau bestaat voor zeker 90% uit kleine zelfstandigen, van kapper tot stukadoor, van trimsalon tot klusbedrijf, van autorijschool tot hovenier, en zo kunnen wij nog wel even doorgaan. Ook ondernemingen in de verzekeringen, automatisering en webshop branche zijn ons niet vreemd.
Vooral in alle takken van de bouwwereld is het aanbod groot.
De werkzaamheden die wij verrichten zijn alle soorten werkzaamheden die van een administratiekantoor en belastingadviseur verwacht mogen worden.
De meest voorkomende werkza...