Notulist in Limburg nodig? Met ruim 2.000 aangesloten notulisten vindt u altijd de notulist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van notulisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de notulist met het beste aanbod!
Een goed secretariaat is gedreven, flexibel, discreet en vindingrijk.
Secretariaatsbureau CORRECT voert uw kantoorwerkzaamheden uit.
Dit betekent dat u bij mij terecht kunt voor het uitbesteden van secretariële, administratieve en organisatorische werkzaamheden die zich bij u voordoen.
U maakt uw wensen en eisen kenbaar waarna wij samen met u kijken naar wat voor de situatie binnen uw bedrijf de beste oplossing is.
Op mijn kantoor werk ik uw opdrachten vakkundig en accuraat uit. Uiteraard in uw huisstijl.
De werkzaamheden kunnen zowel incidenteel, als op regelmatige basis, kortere of langere periodes die kunnen variëren van enkele uren, dagen tot weken of maanden waarbij zowel vanuit ons kantoor als op locatie gewerkt kan worden.
Wij staan garant voor een enthousiaste, besluitvaardige en initiatiefrijke kracht die direct voor u aan de slag kan.
Tevens biedt Secretariaatsbureau Correct ook een telefoo...
Notuleerservice NotuLimburg
NotuLimburg verzorgt op professionele wijze de verslaglegging van uw vergaderingen. Tijdens de vergadering maakt de notulist aantekeningen met behulp van de laptop en neemt de vergadering op (tenzij anders is overeengekomen). Binnen 5 werkdagen na de vergadering wordt het uitgewerkte verslag in het gewenste format aan de opdrachtgever verstrekt.
Elian Stassen-Dritty is oprichter van NotuLimburg. Zij heeft meer dan 35 jaar ervaring in ondersteunende en secretariële werkzaamheden en notuleren. In 2008 heeft zij Maurits Secretariaat en Ondersteunende Diensten en NotuLimburg opgericht. Elian streeft naar langdurige samenwerkingen met opdrachtgevers. Met enkele opdrachtgevers werkt zij al sinds de oprichting samen.
Ook buiten kantooruren staat Elian voor u klaar.
Tevens beschikbaar voor transcriptie-werkzaamheden (zeer veel ervaring).
The Lingua Franca Academy is a small but very dynamic company. We provide training, coaching and translations. Everything related to language is our passion.
Thanks to our broad network of freelancers, we can provide a wide range of works in various fields : translations, copywriting, rewriting, speech coaching, etc. Our scope not only concentrates on European languages, but we also offer Asian languages such as Malay (Bahasa Melayu) and Chinese (Mandarin).
Don't hesitate to contact us for any information you might need !
Na 20 jaar ervaring met taal en secretariële werkzaamheden voor diverse bedrijven, heb ik in 2010 besloten om zelfstandig door te gaan met datgene waar ik goed in ben: taalondersteuning in de breedste zin van het woord: brieven schrijven, notuleren, klachten afhandelen, corrigeren en redigeren van teksten, teksten schrijven voor website, magazine en nieuwsbrief en verder alle taalwerkzaamheden die een nauwkeurige en serieuze instelling vereisen waarbij de insteek is dat 100% inzet leidt tot 100% tevredenheid bij de opdrachtgever.
Ervaren secretaresse / management assistente / ambtelijk secretaris Ondernemingsraad / notulist.
Als secretaresse veelal gewerkt binnen HR afdelingen
van diverse grote en kleine bedrijven en organisaties.
Veel ervaring als notuliste in allerlei situaties.
Onder andere vakbondsoverleg, Ondernemingsraads- en Overlegvergaderingen, werkoverleg, afdelingsoverleg, bestuursoverleg en jaarvergaderingen Limburgse Bond van Tamboerkorpsen, etc.etc.
Notuleren is voor mij een hobby, een manier om creatief met taal om te gaan.
Admedico is gespecialiseerd in:
secretariaatswerkzaamheden
tekstverwerking
notuleren
ledenadministraties
mailings
medische correspondentie
ambtelijk secretariaat
Maatwerk voor een scherpe prijs
De diensten van Admedico kunnen volledig worden aangepast aan uw wensen. Admedico werkt, al naar gelang uw wensen, vanuit haar eigen kantoor of vanuit uw kantoor. U kunt Admedico inhuren voor bepaalde of onbepaalde tijd, voor een vast of variabel aantal uren dan wel op oproepbasis.
BLINCK Organisatie & Ondersteuning biedt secretariële ondersteuning / management assistentie aan kleine tot middelgrote bedrijven. Door jarenlange ervaring ben ik van alle markten thuis: van projectmanagement tot data-entry, van het organiseren van (internationale) vergaderingen of evenementen tot notuleren en agendabeheer. Een van de specialisaties is het omgaan met teksten, zowel op inhoudelijk vlak als op grammaticaal- en spellinggebied, ook in het Frans, Engels en Duits.
20 jaar secretariële ervaring, o.a. bij de NAVO (privékantoor van de Secretaris Generaal) in Brussel, Philips, ASML. Agendabeheer, correspondentie, archivering, telefoonverkeer en het bewaken van deadlines, voorbereiding en het notuleren van (internationale) vergaderingen, boeken van reizen, declaraties.
Accuraat, betrouwbaar, proactief, flexibel. Daarnaast ben ik beëdigd freelance vertaler-revisor Engels. Werk op locatie is ook mogelijk in beide gevallen.
O-Solutions is een klein bureau dat zich richt op de verslaglegging van allerlei soorten bijeenkomsten, zowel in de non-profit als in de profitsector. O-Solutions wil graag de volledige zorg over uw verslagleging van u overnemen en doet dit al jaren met een scherp gevoel voor service, detail en betrouwbaarheid. Dit betekent dat u verzekerd bent van objectieve en perfecte notulen.
Een ervaren, enthousiaste, initiatiefrijke, meedenkende secretaresse ondersteunt u bij elke taak, opdracht of project. Open-minded is een kernwoord voor ASIST! Altijd goed luisteren naar en in gesprek - het liefst persoonlijk - gaan met de klant, is een streven dat goed wordt uitgevoerd. Meer informatie leest u op onze website www.asistzakelijk.nl
Minoscribo is een jong bedrijf met Suzanna als eigenaar. Ik ben uw secretariële duizendpoot op afstand met ruim 15 jaar ervaring op dit vlak.
Uittypen van documenten, notuleren, verwerken van enquêtes, maken van presentaties in Powerpoint enz.
Indien gewenst zijn referenties opvraagbaar!
Maak uw wens kenbaar en Suzanna gaat ermee aan de slag!
Telia Support kan worden gezien als de personal assistant van iedere ondernemer. Door goede samenwerking met zeer sterke partners worden uw zakelijke uitdagingen altijd door een expert behandeld. Wij begeleiden starters en MKB bedrijven in alle facetten van ondernemen van juridischadvies tot het organiseren van een openingsfeest.
WinWin Administratie biedt u deskundige hulp bij uw administratie en fiscale zaken.
Bij WinWin Administratie kunt u rekenen op een persoonlijke benadering, no-nonsens mentaliteit en snelle accurate hulp.
Bespaar 40% of meer op uw huidige accountantskosten en vraag een offerte via onze homepage.
Het verrichten van administratieve en secretariele ondersteuning c.q. werkzaamheden aan derden.
Ik ben inmiddels 17 jaar werkzaam als directiesecretaresse c.q. bestuurssecretaresse en heb daarnaast regelmatig grote vergadering (gemeenteraad en raad van bestuur) genotuleerd.
De betrouwbaarste en efficiëntste manier voor het transcriberen van audiobestanden. Bijvoorbeeld voor uw vergaderingen, onderzoeken of scriptie. Wij vinden het belangrijk dat studenten de kans krijgen om naast hun studie een flexibele en interessante bijbaan hebben.
Na 28 jaar in loondienst werkzaam te zijn geweest de grote stap eindelijk gewaagd om voor mezelf te gaan beginnen.
28 jaar ervaring als secretaresse op diverse afdeling, tevens ervaring als management assistente / directiesecretaresse en personeelszaken.
Adsist staat voor flexibele, professionele dienstverlening op maat. Adsist biedt ondersteuning wanneer dat nodig is. Dit kan zijn op afstand of op locatie. Adsist ontzorgt ondernemers en zorgt voor meer rust, meer resultaat en meer omzet.