Secretaresse in Amersfoort nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
VA voor ZZP & klein MKB Online marketing Tekstschrijven Backoffice Procesoptimalisering -> Klaar voor meer tijd?
SHARP Support is er voor:
* De veel te drukke ZZP'er: als ZZP'er ben je ooit begonnen en kon je waarschijnlijk alle interne processen zelf nog uitvoeren. Nu ben je zó gegroeid dat je het te druk hebt om alles te doen en lopen je interne processen in de soep. Je hebt te veel werk om het zelf te doen en te weinig om iemand in loondienst aan te nemen (met alle risico's van dien). Precies dan ben je bij mij aan het goede adres.
* De kleine MKB organisatie die geen personeel wilt: je hebt een team om je heen gebouwd met allemaal professional. De professional die tot nu toe ontbrak is degene die achter de schermen zorgt dat alles op rolletjes loopt. Je wil iemand niet in loondienst, veel te veel risico en veel te hoge kosten. Dan ben je bij mij aan het goede adres.
* De 'Ik ben hard aan...
Accent Management Support biedt parttime secretariële ondersteuning op projectmatige of incidentele basis. Door onze jarenlange ervaring op het gebied van management en office support, kunnen wij een breed pakket aan diensten leveren. Door zelfstandig, flexibel en proactief te zijn, is onze werkstijl praktisch en doelgericht.
Grote en kleine organisaties, verenigingen en stichtingen kunnen gebruikmaken van onze dienstverlening. Dit kan variëren van eenmalig enkele uren tijdsinzet tot wekelijkse parttime ondersteuning op het secretariaat of bij een project. Het uitbesteden van het notuleren van vergaderingen, bijeenkomsten, brainstormsessies en dergelijke behoren eveneens tot de mogelijkheid.
Graag willen wij u ondersteunen bij zaken die u of uw secretaresse noodgedwongen moet laten liggen wegens tijdgebrek. De werkzaamheden kunnen op uw kantoor plaatsvinden of vanaf onze eigen werkplek. Wij hebben geen 9 tot 5 mentali...
Notuleer- en tekstbureau De Jongvrouw uit Hoogland houdt zich bezig met notuleren en tekstcorrectie. Wij leveren u een ervaren notulist op HBO-niveau die dankzij haar ervaring en goede voorbereiding vergaderingen over vrijwel elk onderwerp, voor bedrijfsleven, (semi-) overheid en not-for-profit organisaties kan notuleren. U krijgt een objectief verslag in onberispelijk Nederlands, waarin de essentie van de vergadering, de argumenten, besluiten en actiepunten duidelijk zijn vastgelegd.
Verslagvormen:
– besluitenlijst
– samenvattend verslag
– woordelijk verslag/transcriptie
– verslag van een congres of seminar
NIEUW!
De Jongvrouw kan ook als social notulist verslag doen tijdens uw event, workshop of seminar via relevante, informatieve en originele live tweets. Voor meer interactie en een groter bereik.
Een mens is steeds in beweging, een bedrijf ook.
Soms leidt dit tot conflicterende belangen. Veranderingen in de persoonlijke situatie of binnen het bedrijf kunnen veel stress veroorzaken. Werknemers die langdurig onder stress staan vormen een bedreiging voor de continuïteit van uw onderneming. Naast persoonlijk productiviteitsverlies kan al snel een spiraal van negativiteit op de werkvloer ontstaan. Als deze toon eenmaal is gezet is het lastig (maar met deskundige begeleiding niet onmogelijk) om het tij te keren.
Pasadera biedt kortdurende individuele coachingstrajecten aan. Doel is de werknemer meer inzicht in zichzelf, in beperkende overtuigingen en wensen en dromen te geven, waardoor deze een nieuwe impuls aan de carrière kan geven.
Specialiteit:
- Rouw- en verliesbegeleiding
- Stressmanagement
- Verandermanagement
Ik heb ruim 20 jaar werkervaring.
Mijn loopbaan ben ik begonnen bij een verzekeringsbedrijf. Daarna heb ik diverse secretariële en administratieve functies vervuld, mijn laatste functie was projectmedewerkster bij een ingenieursbureau.
Dit jaar ben ik gestart met mijn eigen bedrijf. Ik maak ontwerpen die afgedrukt kunnen worden op canvas, poster en tuindoek. Naast het ontwerpen wil ik me graag bezighouden met het uitwerken van verslagen, het maken van rapporten en verdere secretariële werkzaamheden. Ik ben accuraat en werk snel.
Training en advisering bij het organiseren en optimaliseren van de werkplek, werkwijze en werkplanning, Tijdens de training krijgt u inzicht in werkprocessen en hoe u die efficienter kunt inrichten,
Informatiestromen binnen het bedrijf kunnen efficienter, zoeken wordt vinden, dit bespaart tijd.
Ik geef begeleid en adviseer bedrijven bij het opzetten van bibliotheken, archieven en (vak) documentaties,
Er ontstaat rust, ruimte en evenwicht, meer tijd voor creativiteit en vrije tijd, hetgeen het bedrijf en prive ten goede komt.
Onder de naam KVR werk ik. Mijn strategie is een beperkt aantal terugkerende opdrachtgevers houden, waarmee ik een persoonlijke band opbouw.
En via dit netwerk heb ik tot voor kort steeds onafgebroken gewerkt. Maar de tijden veranderen dus ik richt mij nu ook op u.
Ik werk als secretaresse, notulist of projectassistent.
Door mijn werkervaring in met name de zorg, bouw en welzijn, van uitvoerend tot en met strategisch- of directieniveau, kan ik terugvallen op een brede werkervaring, die ik graag verder uitbreid.
TEMP staat voor Tijdelijk Extra Management Ondersteuning Projecten.
Hieronder valt een breed scala aan activiteiten zoals onder meer organiseren, structureren, administreren, informeren, communiceren, budgetteren, notuleren, redigeren. Kort gezegd een tijdelijke ondersteunende kracht en bindend element achter de schermen. Als freelancer gemakkelijk tijdelijk of op reguliere invalbasis inzetbaar ook voor allerhande kleinere opdrachten.
Hallo,
Als (student) schrijftolk werk ik met een veyboard, een toetsenbord waarmee een hogere typ snelheid wordt word bereikt. Als schrijftolk tolk je dat wat gesproken wordt, simultaan voor een doof/slechthorend persoon.
Daarnaast heb ik 2 jaar voor de politie, getuige verhoren woordelijk uitgetypt. Hier heb ik dus veel ervaring in, en zoek nu opnieuw naar soort gelijke opdrachten.
Groeten ilse peeters
Na een 10-jarige carrière switch (zorg) wil ik nu weer terug in mijn oude vak, waarin ik 30 jaar werkervaring heb. Ik heb veelal gewerkt als Office Manager bij internationale bedrijven. Een CV kan ik desgewenst overleggen.
In eerste instantie gaat mijn voorkeur uit naar opdrachten op afstand, maar ik houd alles open. Het is echter wel de reden waarom ik mijn vakgebieden daarop heb toegespitst.
Verkopen is een kunst. SalesArt houdt zicht bezig met doelgerichte (telefonische) acquisitie. Dit betekend dat wij samen met u een specifieke markt (koud) benaderen met uw specifieke dienst en/of product.
Wat levert dat op? 1. Afspraken 2. Marktonderzoek 3. Naamsbekendheid.
Op een professionele manier zonder door te drukken worden gedegen afspraken gemaakt met beslissers in uw branche.
Heb je wel heel veel taken, maar kom je niet toe aan datgene waar jij goed in bent en blij van wordt? Of je hebt tijdelijk extra hulp nodig tijdens/door vakanties, ziekte en zwangerschapsverlof?
Verspil niet langer tijd aan het bedenken van een oplossing.
Als allround virtual assistant help ik je graag op afstand.
Jouw leven vergemakkelijken heeft mijn hoogste prioriteit.
Als freelance secretaresse, management assistente en office manager ben ik in allerlei rollen op diverse plekken in bedrijven en organisaties inzetbaar. Mijn werkhouding is oplossing gericht, gedreven, creatief en betrouwbaar. Ik beschik over een enthousiaste persoonlijkheid en heb organisatietalent. Tevens heb ik een enorme ervaring in verschillende bedrijfstakken.
Interim secretaresse - congresorganisatie - Engels vertaalwerk.
Mijn doel is om organisaties tijdelijk van dienst te zijn: voor de duur van een project, tijdens zwangerschapsverlof, vakantie of drukke periodes.
Dit kan zowel op locatie als virtueel.
Tevens vertaal ik zakelijke documenten en websites vanuit en naar het Engels.
Ruime ervaring als (directie) secretaresse, office manager, account manager, project/ programma coördinator. Ervaring met het opstarten van bedrijven op commercieel en administratief gebied.
Gedreven persoonlijkheid, creatief, organisatorisch sterk, initiatiefrijk, humor, accuraat, flexibel, commercieel.
Inique4U is de specialist op het gebied van backoffice, office management en secretariële tijdelijke ondersteuning.
Inique4U in een notendop: flexibel, vernieuwend, creatief, daadkrachtig en betaalbaar.
Freelance secretaresse voor invulling van tijdelijke ondersteuning. Denk hierbij aan (directie)secretaresse, managementassistent, office manager, PA, back office, front office, projectondersteuning