Secretaresse in Utrecht nodig? Met ruim 2.500 aangesloten secretaresses vindt u altijd de secretaresse die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de secretaresse met het beste aanbod!
Inmiddels kan ik bogen op ruim 23 jaar ervaring als allround managementondersteuner, met als basis een afgeronde HBO-opleiding management. Naast vakinhoudelijke vaardigheden bezit ik ook persoonlijke eigenschappen, die samenwerking nog prettiger maken: flexibiliteit, geen 9-tot-5-mentaliteit, gestructureerd werken en een hoge mate van servicegerichtheid. Kortom: ik ben een zeer discrete professional met gevoel voor wat hoort én met gevoel voor humor.
U kunt mij onder andere inschakelen voor:
Tijdelijke of parttime secretariële ondersteuning
Optimaliseren/oprichten van uw receptie of (directie)secretariaat
Administratieve ondersteuning bij debiteurenbeheer of facturatie
Ondersteuning bij personeelszaken
Het oplossen van een (tijdelijk) capaciteitsprobleem
Vervanging bij zwangerschapsverlof
Het coördineren van bedrijfsverhuizingen
Het redigeren van teksten
Opstellen en ...
Bedrijfsassistent.nl is gespecialiseerd in het notuleren van bijeenkomsten:
- met een gevoelig of vertrouwelijk karakter;
- met complexe thema's;
- met groepen of leden;
- op het gebied van hrm en organisatieontwikkeling, ondernemerschap en marketing, inspraak en medezeggenschap, gezondheidszorg en onderwijs, belangenbehartiging.
Bedrijfsassistent.nl levert een notuliste die is opgeleid op HBO-niveau met 20 jaar werkervaring (o.a. als personal assistant en projectleider) en een brede algemene ontwikkeling.
De notuliste notuleert met 'de klant van de klant' voor ogen (de mensen die misschien niet in het overleg zitten maar wel belanghebbend zijn en de notulen ook zullen lezen). Een bijeenkomst is immers nooit doel op zichzelf. Daarom maakt de notuliste een verslag voor een ondernemingsraad dat ook leesbaar is voor medewerkers, een verslag voor een vertrouwenscommissie dat bruikbaar is in verdere besluitvorming, en...
Deksels en Meer Projectondersteuning is een veelzijdig bedrijf dat handen biedt waar u deze te kort komt.
Visie: projecten met zorg en aandacht (kwaliteit) afronden zodat het dekseltje er goed en stevig op past.
Projecten in beheer:
- organiseren van deelname aan vakbeurzen
- projectleiding nationale en internationale beroepenwestrijden voor de installatietechnische branche
- schrijven nieuwsbrieven, tevens: gehele begeleiding vormgeving- en drukproces
- organiseren zakelijke congressen / bijeenkomsten
- notuleren en uitwerken vergaderingen
- uitwerken interviews
- projectbeheer en schrijven handboeken (secretariaten en afdelingen)
- uitwerken rapporten
Naar gelang de behoefte kunnen projecten geheel of gedeeltelijk aangenomen worden.
Grotere projecten kunnen in samenwerking met partners uitgevoerd worden.
Ik ben een PA en PMO-er in hart en nieren die leergierig, creatief, representatief, eerlijk en verantwoordelijk is en ervan houdt zaken meteen aan te pakken. Ik ben een sociaal en proactief persoon, die zowel uitstekend in teamverband als zelfstandig kan werken. In mijn werk zie ik geen problemen, maar uitdagingen en oplossingen!
De laatste jaren heb ik bewezen dat ik operationeel heel sterk ben, zelfstandig projecten kan voeren, mij flexibel kan opstellen in een dynamische omgeving en een spin in het web ben.
Mijn kracht zit in:
het organiseren, plannen en coördineren van zaken, zoals events, etc.;
het versterken van reputatiemanagement en de dialoog met doelgroepen en stakeholders aangaan via Social Media.
YIC Consult is een organisatie die zich richt op coaching en training.
Zowel de coachingsdiensten als de trainingen zijn in te zetten voor het gehele Human Resource traject van selectie, doorstroom, motivatie, persoonlijke ontwikkeling, performance verbetering, (preventie)verzuimmanagement en uitstroom.
Wij coachen en trainen voor zowel organisaties als particulieren.
YIC Consult stelt zich steeds opnieuw tot doel om de persoonlijke wensen en ontwikkeling van cliënten op een juiste wijze af te stemmen op de mogelijkheden in en belangen van de (werk)omgeving. Wij bieden maatwerk, gericht op specifieke wensen van u als persoon of van de organisatie.
Muijen Secretariaatsdiensten is een eenmanszaak. Ik heb jarenlange ervaring in de profit- en non-profit sector als (directie) secretaresse en notulist. Door die ervaring ben ik in staat om mij snel in te werken bij een nieuwe opdrachtgever. Ik ben voor korte en lange periodes inzetbaar bijvoorbeeld ter ziektevervanging, zwangerschapsverlof, tijdelijke opvulling van een vacature of bij periodes van grote drukte. Als notulist notuleer ik alle soorten van vergaderingen: gemeenteraden, commissievergaderingen, bouwvergaderingen, OR-vergaderingen, etc.
Ik ben sinds kort ook werkzaam (als ZZP'er) als ambtelijk secretaris van een ondernemingsraad.
Hallo, mijn naam is Sanne Bouman. Ik ben gefascineerd door gesprekken en daarom ben ik in 2016 Gespreksadvies gestart.
Met Gespreksadvies geef ik een persoonlijke gespreksanalyse waarin ik let op alle technische aspecten in een gesprek. Ik geef inzicht in de gesprekstechnieken die mensen van nature al gebruiken en tips over hoe ze deze en andere technieken beter in kunnen zetten. Door mijn soms confronterende analyse en altijd persoonlijke advies krijgen mijn klanten meer zelfvertrouwen in hun eigen gesprekstechnieken en voeren ze zelfverzekerder gesprekken.
Daarnaast werk ik als freelance notulist.
Student Juridisch Werk is een sterk groeiende dienstverlener voor juridische werkzaamheden. Wij werken o.a. voor bekende advocatenkantoren, financiele instellingen en overheidsinstanties. Student Juridisch Werk werkt louter met high potential studenten en starters tegen een relatief laag tarief (euro 28.50 per uur). Elke student wordt door een ervaren jurist bijgestaan indien nodig. Twijfel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie over onze werkwijze!
Met vriendelijke groet,
Boudewijn Roelofsz
sandraverweij is een eenmanszaak die ondersteuning biedt op secretarieel gebied in de persoon van Sandra Verweij.
Sandra interesseert zich voor haar medemens en de drijfveer die zij hebben. Vanuit die gedachte probeert zij haar secretariële werkzaamheden te verrichten in combinatie met een hands-on mentaliteit. Persoonlijke aandacht, gastvrouwschap en empathie zijn voor haar belangrijke kernwoorden.
Sandra heeft jarenlange ervaring als helderdenkende bestuursondersteuner en het scheppen van orde in chaos.
Ik ben in staat mij snel te oriënteren op basis van gerichte opdrachten in complexe situaties en ben dan het meest thuis in de non profit en not for profit sector.
Ik heb een goede algemene ontwikkeling op basis van een HBO opleiding (Lerarenopleiding Gezondheidskunde met agogiek en psychologie als specialisaties) een opleiding public relations, cursus journalistiek en middel management.
Openbaar bestuur is mijn specialisatie als het gaat om inhoudelijke actuele kennis.
Kohana Support biedt freelance managementondersteuning aan directie, bestuur en management. Wanneer u tijdelijk behoefte heeft aan een ervaren, secretariële professional, bent u bij mij aan het juiste adres. Of het nu gaat om het vervangen van uw assistent vanwege zwangerschapsverlof, vakantie of ziekte, of het inspringen bij piekdrukte of een onvervulde vacature: ik stroomlijn uw dagelijkse gang van zaken.
Kohana Support is centraal gevestigd in Utrecht.
Bedrijven en organisaties kunnen mij inhuren om ad interim diverse events te organiseren en communicatieplannen en -projecten te ontwikkelen en uit te voeren. Daarnaast bied ik ook reguliere managementondersteuning aan.
Het organiseren en regelen van een evenement, bedenken van een concept, de locatie, artiesten, gastspreker, het hele uitnodigingstraject etc zijn de leukste zaken om voor een opdrachtgever te mogen uit voeren.
Pienk, Office professionals is dé specialist in vacatures op HBO niveau en MBO niveau: account manager, binnendienst medewerker, customer service medewerker, secretaresse, office manager, HR Adviseur en méér:
Pienk bemiddelt kandidaten op MBO en HBO niveau binnen de volgende disciplines: management ondersteuning & secretariaat, commercie & marketing, administratie en P&O.
Buro Multa is gespecialiseerd in management ondersteuning in de meest brede zin van het woord. Opdrachten bij zowel profit als nonprofit organisaties op het gebied van management ondersteuning, projectondersteuning (gecertificeerd Prince2) en ondersteuning bij P&O. Daarnaast kan Buro Multa worden ingehuurd voor adviezen en coaching op secretariaatsgebied.
SOLO SUPPORT biedt ondersteuning op MAAT op administratief, secretarieel en organisatorisch gebied. Mijn doel is u werk uit handen te nemen, zodat u zich kunt richten op uw core business!
Ik heb 15 jaar ervaring als directiesecretaresse in diverse branches.
Mijn persoonlijkheid laat zich omschrijven als open, opgewekt, professioneel en discreet.
A Solution staat voor secretariële en organisatorische ondersteuning op maat. Onze dienstverlening is zeer breed en u kunt met al uw vragen bij ons terecht. Wij leveren een breed scala aan diensten door ervaren en gemotiveerde mensen. Tevens beschikken wij over een groot netwerk van specialisten uit diverse disciplines.
Adequaat Office Support zorgt ervoor dat u kunt excelleren op het eigen vakgebied. Ik ben flexibel, efficiënt, discreet, zelfstandig en communicatief sterk op alle niveaus.
Ruim 24 jaar ervaring in managementondersteunende functies combineer ik met passie voor het directiesecretaressevak.
Goed bekend met het terrein van pensioenen en de sociale zekerheid in Nederland. Werk van uit het cliëntenperspectief in de sociale zekerheid.
Geef vaardigheidstrainingen aan groepen vrijwilligers, zoals vergadertechniek, communicatie, beleidsbeïnvloeding, samenwerken en gesprekstechniek.
I for Support kan worden ingeschakeld voor ondersteuning bij allerlei (kleine) administratieve en ondersteunende projecten.
Bijvoorbeeld het verzorgen van mailings, bijhouden van de administratie, notuleren en daarnaast het bieden van ondersteuning bij de organisatie van evenementen.
Uw HR budget te klein voor een HR professional? Geen probleem. Met de HR Back Up, heeft u altijd een volledige HR team tot uw beschikking, 24 uur per dag, 7 dagen per week!
Altijd uw HR op professioneel niveau, zonder inhuur van dure HR professionals!
SupportMyOffice is een secretariaatsservice, gespecialiseerd in het maken van transcripties. Onze transcribenten werken uw opname binnen 24 uur uit voor slechts €1,60 per minuut opname.
Senior support professional die breed inzetbaar is op het gebied van Facility Management, Office Management en in de ondersteuning van C Suite-level managers.