Typist in Noord-Brabant nodig? Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!
Tekstraket is in juni 2002 opgericht door Jessie van Loon (1977), freelance journalist en tekstredacteur. Ze schreef onder andere voor het Algemeen Dagblad, Health, Leef!, Zin, Nursing en diverse andere publieks- en vakbladen. Daarnaast redigeerde ze teksten voor de online medische encyclopedie van TWA Medic-info en heeft ze veel tekstredactie gedaan voor Sdu Uitgevers.
Human interest
De journalistieke teksten van Tekstraket hebben één ding gemeen: hun human interest-invalshoek. Zonder mensen geen nieuws, geen artikelen, geen lezers. Daarom staan in het werk van Tekstraket mensen centraal, met al hun leuke verschillen, bijzonderheden en interessante verhalen.
Gezondheid(szorg)
Jessie van Loon schrijft veel over gezondheid en welzijn. Dat dit een breed gebied is, blijkt uit de diversiteit aan artikelen en opdrachtgevers. De onderwerpen variëren van levensverhalen tot nieuwe medische ontwikkelingen, en van bespr...
YPE Office Support wil de dingen voor u structureren, oplossen, reorganiseren, ontzorgen. Dus effectief en efficiënt. Mogelijk wilt u zaken op de rit krijgen waarvoor u mij voor bepaalde tijd inhuurt. Maar als u nadien ook nog begeleiding op afstand wilt, is dit zeker mogelijk. Zowel op uw locatie maar ook vanuit mijn eigen kantoor. Ik kan ervoor zorgen dat u, zich met de essenties van uw bedrijf kunt bezig houden. Geen zorg of aandacht nodig voor alle randverschijnselen.Ik kan uw troubleshooter, sidekick of uw organisator zijn! Organisatie, uitvoering en begeleiding. Ik doe dit op projectbasis. Door mijn kennis en ervaring is het voor mij een uitdaging dit binnen een redelijke termijn te realiseren en wel op topniveau!
Kernkwaliteiten:
Een dynamisch organisatietalent (efficiënt en effectief)
Duidelijke focus op doel, prestatie, klantgerichtheid
Sterke helicopterview
Kwaliteit: belangrijk om werk goed te doen en al...
Uitstekende en professionele secretaresse met speciale aandacht voor de vormgeving van documenten of bestanden die aan derden worden gestuurd of getoond (brieven, presentaties, brochures, flyers, internet/e-mail).
Met ruim 18 jaar ervaring op het gebied van administratieve en secretariële ondersteuning, management assistentie en office management, kunt u met een gerust hart uw secretariële werkzaamheden aan mij overlaten. Op structurele basis, of incidenteel bij piekbelasting binnen uw onderneming bijvoorbeeld. Vertrouwelijkheid, kwaliteit en accuratesse staan daarbij centraal.
Alle werkzaamheden worden normaliter op afstand uitgevoerd, maar in onderling overleg kan in de regio Eindhoven Tilburg Breda ook worden gekozen voor dienstverlening op locatie.
Alle taken kunnen in het Nederlands of Engels worden uitgevoerd. Een greep uit de werkzaamheden die ik graag voor u verzorg:
- Correspondentie: brieven, rapporte...
Zelfstandig Office Manager
Als zelfstandig Office Manager ben ik zeer breed inzetbaar. Ik heb ruime ervaring in het vakgebied om professioneel en snel zaken op te pakken. Ik werk graag zelfstandig, maar ben binnen een team ook zeker een waardevol lid. Ik ben analytisch, assertief, positief en doelgericht ingesteld. Ik werk hard en graag en uit dat ook in mijn werk. Mijn specialiteit ligt op het gebied van een hands-on herstructurering van werkplekken voor een hogere efficiëntie binnen uw bedrijf. Ik zorg ervoor dat ú uw werk in een goed georganiseerde omgeving kunt uitvoeren.
Trainer / Coach
Sinds 2010 ben ik gecertificeerd persolog DISC trainer. Met de kennis van DISC wordt gekeken naar gedragsvoorkeuren van de deelnemers. Dit gedrag beïnvloed werksituaties, samenwerking binnen of met een team en persoonlijke groei. Door samen een traject door te lopen ben ik in staat een zeer passend persoonlijkheidsprofiel ...
Het dienstenpakket van Calculus Office Support is uitgebreid. Als uw personal assistent sta ik garant voor een efficiënte organisatie, beheer en uitvoering. Tijdelijk, structureel of periodiek. Flexibel inzetbaar precies wanneer u dat nodig heeft. Ik werk op afstand vanuit mijn eigen kantoor of op uw locatie. Samen met u zoek ik graag naar de beste oplossing voor het werk dat gedaan moet worden. Op basis van een heldere offerte en/of opdrachtbevestiging. Zodat duidelijk is waar u op kunt rekenen.
Het juridisch secretariaat is mijn specialiteit. Met ruim 12 jaar ervaring snap ik precies welke ondersteuning een advocaat nodig heeft. Bijvoorbeeld bij het klaarmaken van processtukken, uitwerken van dictaten, voorbereiden van vergaderingen en onderhouden van contacten. Ik bied u ondersteuning op maat.Tijdelijk, bijvoorbeeld om achterstanden weg te werken, periodiek of structureel. Zo blijft uw service aan uw cliënten optimaal.
...
Wellicht kent u ons al, misschien ook niet. In dat geval willen we ons graag eerst even aan u voorstellen. Al ruim 10 jaar plaatsen wij op basis van detachering en werving & selectie uitstekend gekwalificeerde kandidaten op de terreinen management support, communicatie, HR en project support. In gevallen van drukte, ziekte of zwangerschap doen profit- en non-profitorganisaties, gemeenten en overheid een beroep op ons om samen een passende personele oplossing te vinden.
Iedere organisatie, al dan niet commercieel, wil op volle kracht vooruit en eruit halen wat erin zit. Dat valt niet altijd mee: nieuwe projecten dienen zich aan. reorganisaties en veranderingen blijken noodzakelijk, belangrijke pionnen doen een stap terug wegens ziekte, vakantie of zwangerschap. In al deze gevallen bieden wij uitkomst en helpen wij u graag de juiste pion op de juiste plek te zetten.
Betrokkenheid, zorgvuldigheid, inzet en enthousiasme kenmerken onze...
k ben een jonge dynamische vrouw, die graag krachten bundelt. Ik zet mijzelf graag in voor diverse opdrachten om het bedrijf/individu in kwestie te helpen daar waar nodig is. Ik heb ruime ervaring op het gebied van managementondersteuning, training en coaching.
Als freelancer heb ik verschillende functies bekleed als teamleider secretariaat, directiesecretaresse, managementassistente, secretaresse en medewerkster administratie en heb ik ervaring met het verbeteren van de efficiency en opzetten van organisatieplannen omtrent dit onderwerp.
Als trainer en coach ben ik ook breed inzetbaar. Voor zowel diverse afdelingen binnen bedrijven als individuele trajecten op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en communicatie reik ik tools uit om meer tot de kern te komen. Ook het verzorgen van secretariaatsgerichte vakken vanuit mijn praktijkervaring en theorie is mijn manier om kennis te delen en te verspreiden. Ik combineer praktische...
Vanuit GO 4 it NOW! ondersteun ik met plezier enthousiaste zelfstandige professionals en managementondersteuners die het geweldig vinden om voor hun team, leidinggevende(n) of hun klantende rots in de branding te zijn en die vaak worstelen met bepaalde taken door de hoge eisen die er aan hen gesteld worden.
Enkele voorbeelden van hun worsteling kunnen zijn hun planning, structuur van werkzaamheden, prioriteiten stellen en het professioneel opzetten van een digitaal archief of secretariaat.
Al ruim drie decennia heb ik eerst in loondienst en de laatste 13 jaar als freelancer in diverse branches in verschillende uitvoerende en leidinggevende managementondersteunende functies op HBO+ niveau gewerkt.
Wat mij in deze functies aantrekt is hoe groter de chaos, hoe meer ik intens geniet om dit te (laten) structureren op een wijze, waardoor alle betrokkenen optimaal genieten en zakelijk profiteren van het eindresultaat.
Mijn bovenstaa...
Het kan wel eens voorkomen dat u handen tekort komt. Bijvoorbeeld door een nieuw project dat moet worden gestart of een evenement dat plaats gaat vinden waardoor u uw vaste krachten tijdelijk mist. Misschien is uw medewerker ziek of met zwangerschapsverlof?
Bottom line is: u heeft flexibele en kortdurende ondersteuning nodig!
Lokken Management Support levert u secretariële dienstverlening op afstand. Heeft u bijvoorbeeld incidenteel behoefte aan een notulist of wilt u een reguliere vergadering laten notuleren en uitwerken dan bent u bij LMS aan het juiste adres. Overige dienstverlening kan bestaan uit bijvoorbeeld:
- Uitwerken van rapporten;
- Uitwerken van geluidsbanden en interviews;
- Redigeren van teksten;
- Verzorgen van facturatie;
- Powerpoint presentaties;
- Opstellen van handboeken;
- Versturen van mailingen.
In overleg is er veel mogelijk! Vaak meer dan u denkt.
Ik profileer mezelf door snel en accura...
Sinds dit jaar ben ik 10 jaar freelance secretaresse.
Daarvoor heb ik jaren als secretaresse en office manager gewerkt in vaste dienstverbanden in diverse branches (detailhandel, groothandel, advocatuur, zorgverlening).
Mijn drijfveer om zelfstandige te worden is destijds geweest maar vormt dit nog steeds: persoonlijke ontwikkeling en het verder professionaliseren van mezelf als secretaresse.
Er is namelijk een groot verschil tussen een vast dienstverband en het freelanceschap. Ik heb geen spijt gehad van deze beslissing want tot nu toe heb ik veel geleerd van al mijn opdrachten en hebben mijn opdrachten tot veel voldoening geleid.
Ook na 10 jaar is het nog steeds een uitdaging en vormt het mijn inspiratie om zelf een opdracht binnen te halen en deze opdracht tot volle tevredenheid van de klant af te ronden.
Ik ben een professionele freelancer en een goede en ervaren directiesecretaresse/PA met tevens ervaring in het office...
Emma Handson Mobiel Dicteren is een begrip op het gebied van spraak naar tekst. Het is niet meer nodig zelf uw gedachten, rapporten en gespreksverslagen uit te werken: met één telefoontje spreekt u uw tekst in en ontvangt u het dictaat perfect uitgewerkt binnen 24 uur retour. Voor ons team van ruim 20 acurate medewerkers is dit hun dagelijks werk. Daarnaast kunt u bij Emma Handson terecht voor secretariële ondersteuning, management support, notuleerservice, telefoonservice en persoonlijke assistentie (PA).
Algemene Informatie
Steeds meer organisaties stappen over op flexibel, tijd- en plaatsongebonden werken. Emma Handson levert uiteenlopende ondersteunende kantoordiensten aan diverse grote en kleine organisaties. Dat varieert van dicteer- en telefoondiensten tot uitgebreide secretariële ondersteuning. Door toepassing van moderne informatie- en communicatiemiddelen ondersteunen wij organisaties tot ver over...
Een secretaresse levert een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit van het werk van u als opdrachtgever. Daarvoor is zij dienstverlenend en klantgericht ingesteld en stelt u en uw werk centraal. Zij is stressbestendig, alert en schakelt moeiteloos over van de ene klus naar de andere. Als alles anders loopt dan verwacht dan komt haar improvisatietalent goed van pas.
Het vak van secretaresse is en blijft sterk in ontwikkeling, hiermee natuurlijk ook de dienstverlening. Hieronder een beknopte weergave van de mogelijke diensten:
secretariële diensten
bijeenkomsten organiseren, documenten opmaken (cursusmateriaal, brieven, offertes), e-mailbeheer, mailing verzorgen, mailing nabellen, powerpointpresentatie maken, planningen maken, uitwerken van dictaten en interviews, database opschonen
administratieve ondersteuning
crediteurenbeheer, debiteurenbeheer, facturen inboeken
Staan uw werkzaamheden er niet bij, laat het weten. ...
Sneller en beter resultaat op de Duitse markt?
Dat bereikt u met taccit aan uw zijde.
Ik adviseer en ondersteun bedrijven die zaken doen met Duitsland.
Taal en cultuur
In Duitsland gelden andere regels voor de omgang met zakenpartners dan in Nederland. Dat hebt u misschien al ondervonden. taccit is zeer vertrouwd met de taal en cultuur van beide landen. Uw contacten met Duitse organisaties verlopen beter, wanneer u mijn ruime ervaring als secretaresse inschakelt.
taccit als bruggenbouwer
taccit overbrugt op professionele wijze de cultuurverschillen met uw Duitse klanten en zakenpartners. Hoe?
Zakelijke correspondentie en vertalingen
Nuttige kledingtips
Handige contactadressen
Organisatie van zakenreizen en klantbezoeken
Ontvangst op beurzen
En meer!
Benut uw kansen in Duitsland
taccit heeft de ingangen en secretariële expertise die uw bedrijf helpen om kansen in Duitsland beter te benutten. Bespaar tijd en...
Support Unlimited biedt uw organisatie professionele, resultaatgerichte en deskundige managementondersteuning. Voor het goed, ordelijk en efficiënt laten verlopen van bedrijfsprocessen is een goede ondersteuning van het management noodzakelijk. Managementondersteunende professionals zijn vaak de spil in de managementketen.
Uw organisatie kan te maken krijgen met een te krappe personeelsbezetting of een piekbelasting tijdens een projectperiode. Sonja Horsthuis biedt u in deze situaties een passende oplossing.
Voor tijdelijke vervanging van uw personal assistant/management assistant/directiesecretaresse ben ik, door mijn jarenlange ervaring, direct inzetbaar. Ik voer efficiencyverbeteringen binnen secretariaten door en heb kennis van het HR-werkveld en ervaring met communicatie-/projectwerkzaamheden.
Specialties: Support Unlimited biedt u professionele, resultaatgerichte en deskundige managementondersteuning binnen een breed ...
Wilt u als ondernemer meer vrije tijd?
Schakel Sicto in. Sicto biedt secretariële en management ondersteuning volledig afgestemd op uw specifieke wensen.
Accuratesse, betrokkenheid en eigen initiatief staan bij Sicto hoog in het vaandel.
Het werk dat ik o.a. doe, is:
(Complex) agendabeheer
Voorbereiden/notuleren vergaderingen en follow-up van de gemaakte afspraken
Beheren inboxen e-mail, e-mail screening, acties opvolgen
Verzorgen correspondentie
Verzorgen mailings/facturering
Organiseren promotionele activiteiten, bijv. golfdagen
Redigeren van teksten
Voorbereiden presentaties
Voorbereiden brochures, flyers, uitnodigingen etc.
Voorbereiden beleidsstukken
Beheren/opzetten personeelsadministratie
Opzetten conference calls
Boeken van reizen, hotels, diners etc.
Archiveren
Contactenbeheer
Project begeleiding
Ik werk op flexibele basis, ongeacht het aantal uren. Dat kan zijn bij u op locatie...
Na jarenlang bij een wereldwijd opererende handelsonderneming als directiesecretaresse werkzaam te zijn geweest, heb ik het roer omgegooid en ben ik aan de slag gegaan als virtueel professional. Ik heb mijn certificering behaald bij de Academie voor Virtueel Professionals.
Ik bied secretariële en/of administratieve ondersteuning aan. Dit kan virtueel, maar indien gewenst, ook op locatie. Mijn aanbod bestaat uit diverse pakketten, maar ik ben uiteraard vanaf een paar uur per week of maand inzetbaar. Een combinatie van pakketten of werken op projectbasis behoort eveneens tot de mogelijkheden. Als je opdrachten of werkzaamheden hebt, die niet in één van de pakketten zijn omschreven, vraag het mij dan even. Wellicht is daar een mouw aan te passen.
Ook voor het uitwerken van uw transcripties of het notuleren van uw vergaderingen kunt u mij inschakelen. Als virtueel professional, heb ik veel mogelijkheden om u te ond...
De Notulant is gespecialiseerd in de verslaglegging van vergaderingen, bijeenkomsten en studiedagen op een breed terrein. De Notulant werkt veel voor de overheid - provinciaal en lokaal - en voor profit- en non-profit organisaties.
Eind 2002 is De Notulant gestart (voorheen Tempelaars Notuleer Service), naast het werken in loondienst als parttime secretaresse. Sinds januari 2008 ben ik fulltime met De Notulant bezig, gezien de groei die mijn bedrijfje meemaakte in de loop der jaren. Inmiddels beschikt De Notulant over een aantal freelancers waarvan dankbaar gebruik gemaakt wordt, zodat de continuïteit van dienstverlening naar de klanten toe kan worden geoptimaliseerd. Aan deze freelancers worden hoge eisen gesteld zodat de kwaliteit van dienstverlening wordt gewaarborgd. Bij vergaderingen wordt zoveel mogelijk dezelfde notulist ingezet. In de praktijk blijkt dit bijna altijd mogelijk.
Kiezen voor De Notulant is kiezen voor k...
Key2Support!
Secretariële ondersteuning in de ruimste zin des woords!
- Van agendamanagement en telefoonbeantwoording tot transcriptie en uitwerken van geluidsmateriaal en hand geschreven teksten in het Nederlands, Frans en Engels.
- Van het beheren van het adressenbestand tot het verzorgen van mailingen.
- Van het plannen, organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen tot het coördineren en maken van presentaties en rapportages.
- Van het coördineren en bewaken van projectplannen tot het voorbereiden, opstellen of controleren van overeenkomsten.
- Van het plannen, organiseren en voorbereiden van nationale en internationale reizen, vergaderingen en klantbezoeken tot het organiseren van bijeenkomsten.
Wie haalt U met mij in huis?
Mensen die mij kennen typeren mij als energiek en gemotiveerd, klantgericht, consciëntieus en integer. Goed is niet goed genoeg, het kan altijd beter kenmerkt mijn werk...
Als Coach en Professional Organizer breng ik orde aan in huis én hoofd. Ik ga uit van de kracht van de persoon zelf. Door de juiste vragen te stellen en dit duidelijk terug te koppelen kan ik iemand inzicht geven in zijn/haar leven. Samen werken we aan het persoonlijke proces wat iemand weer in de goede richting brengt.
Ook thuis of op het werk kan de structuur kwijt zijn waardoor je geen overzicht meer hebt. Dit geeft onrust en onvrede. Samen beginnen we aan de klus om orde op zaken te stellen. Ik geef je de juiste motivatie en tips om vervolgens zelf stappen te zetten en overzicht te houden.
Je kunt mij inschakelen bij:
Opruimen huis/werkplek
Archiveren administratie
Organisatorische begeleiding bij scheiding, ziekte, burn-out, verhuizing, solliciteren, rouwverwerking (life-change-events)
Doorbreken van patronen
Motiveren en stimuleren om het beste uit jezelf te halen
*** GEWERKT TOT 2013 ***
ABS is een snelgroeiend fullservice secretariaatbureau dat sinds 2007 gevestigd is in Oisterwijk.
Het uitgebreide dienstenportfolio van ABS omvat de verzorging van alle in- en uitgaande telefonie, waaronder telefoonservice, helpdeskfuncties, marktonderzoeken en acquisitie, en het voeren van volledige administraties en alle aanverwante secretariële diensten.
Mijn functie als Secretaresse/receptioniste voer ik al een tijdje met veel plezier uit. Mijn werkzaamheden zijn voornamelijk agendabeheer, telefoneren en correspondentie. Ook werk ik veel met dataverwerkingen in Excel.
Ik heb mijn diploma Secretaresse sinds 2009. Tevens heb ik mijn diploma Grafisch vormgever op zak sinds 2011.
Ik heb ruime ervaring met het office 2003, 2007 én 2010 pakket. Ik heb veel verstand van mediavormgeving, agendabeheer, notuleren & correspondentie.
Support2Business is uw flexibele schil op het gebied van dienstverlening. In het bedrijfsleven wordt bezuinigd. Ondersteunende functies verdwijnen en worden vervangen door pc en tablets. Hierdoor is er weinig tijd om processen te analyseren, plannen te evalueren en gesprekken uit te werken. Support2Business wil voor bedrijven en instellingen de vraagbaak zijn, de steun en toeverlaat, degene die de puntjes op de i zet. Als flexibele schil kan Support@business het verschil maken en zorg dragen voor managers en bedrijfsprocessen zonder verplichtingen tot langdurige kosten.
Bent u op zoek naar financieel advies, secretariële ondersteuning of heeft u hulp nodig bij het organiseren van uw evenement? Dan zit u op het juiste adres. Support2Business is de oplossing. Vanaf onze eigen locatie of bij u op kantoor zetten wij de puntjes op de i.
SB10 management support biedt professioneel maatwerk op freelance basis (VAR row). SB10 management support is hierbij gericht op het midden- en kleinbedrijf, non-profit organisaties en verenigingen en stichtingen.
Gaat het om:
notuleren van vergaderingen
uitwerken en redigeren van teksten in uw huisstijl
vormgeving en opmaak van uw drukwerk
schrijven van doelgroepgerichte teksten
organiseren van vergaderingen/bijeenkomsten
onderhouden van uw website
Samen met u zoekt SB10 management support naar een passende, betaalbare en waar mogelijk online oplossing, zodat u zich weer kunt richten op uw kernactiviteiten.
SB10 management support onderscheidt zich van andere managementondersteuners door een persoonlijke aanpak en een extra aanbod van diensten op het terrein van communicatie en grafische vormgeving.
Ervaren directiesecretaresse binnen verschillende (commerciële) organisaties. Tevens ervaring als officemanager in een meer ambtelijke organisatie.
Sinds medio 2008 werkzaam als zelfstandig ondernemer op het gebied van officemanagement en management support.
Ruime ervaring in het notuleren van de meest uiteenlopende vergaderingen. Denk aan: gemeenteraadsvergaderingen, bestuursvergaderingen, ledenvergaderingen, visitaties, commissies, overlegvergaderingen OR etc.
Specialismen
- officemanagement
- ondersteuning directie en management
- notulist
- administratieve ondersteuning
- agendabeheer
- boeken van uw zakenreizen en hotels
- correspondentie
- data entry
- evenementen support
- facturatie en boekhouding
- organiseren van beurzen en evenementen
- uitwerken van transscripties
- projectondersteuning
Van Heertum Administratie is een dienstverlenende organisatie met als product:
* transcriberen van interviews
* ondersteuning voor alle voorkomende secretariële werkzaamheden.
* ondersteuning van uw bedrijf op boekhoudkundig en administratief gebied, volledig afgestemd op uw wensen.
* Van Heertum Administratie is inzetbaar voor zowel kleinere opdrachten als ook voor grotere projecten.
* Van Heertum Administratie werkt op locatie bij haar opdrachtgevers, zodat u uw administratie geen dag hoeft te
missen of ze neemt de administratie mee naar kantoor en werkt het daar verder voor u uit.
Voor nadere informatie kunt u uiteraard geheel vrijblijvend contact met mij opnemen via het online contactformulier of bel voor een persoonlijk gesprek direct op nummer: 06-222 55 989
Verlenen van flexibele inzetbare secretariële, administratieve, telefonische, verkoopondersteuning (telesales) in de ruimste zin van het woord. Ondersteuning wordt verleend zowel structureel, incidenteel als projectmatig waarbij kwaliteit, klantgerichtheid en commercieel resultaat als belangrijke uitgangspunten worden gehanteerd.
Specialisatie secretarieel: notuleren, transcriptie van geluidsbestanden op het medisch/specialistische vlak zoals Expert Input Meetings, symposia, congressen, Phase I,II en II trials en het (her)structureren van secretariaten.
Specialisatie sales/telefoon: telefonische acquisitie, het genereren van kwalitatieve verkoopafspraken, marktonderzoek, omzetverhoging, leadgeneratie, databasebeheer, bereikbaarheidservice, customer service.