Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Typisten in Utrecht

Typist in Utrecht nodig?
Met ruim 2.500 aangesloten typisten vindt u altijd de typist die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van typisten. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de typist met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Driebergen-Rijsenburg (Utrecht)
Frederiks Management Ondersteuning (FMO) is gestart in februari 1999. Vanuit FMO zijn de werkzaamheden die ik uit kan voeren gevarieerd, zoals onder andere: ingezet worden voor het besturen van projecten; het overnemen van managementtaken voor kleinere afdelingen; de functie waarnemen van managementassistente; het uitvoeren van allerlei administratieve werkzaamheden; het verrichten van onderzoek om gegevens te verzamelen; het opzetten van een archief; het voorbereiden van presentaties; het tijdelijk waarnemen van functies; Gedurende 16 jaar ben ik werkzaam geweest binnen de gezondheidszorg, waarvan ongeveer 8 jaar in een managementpositie. Tevens heb ik vele jaren opleidingen gegeven binnen het vakgebied van de gezondheidszorg. Ook ben ik gedurende één jaar docente geweest voor Microsoft basispakketten. De werkzaamheden die toen zijn uitgevoerd zijn zeer uiteenlopend van aard en richtten zich op de va...

Vleuten (Utrecht)
Inmiddels kan ik bogen op ruim 23 jaar ervaring als allround managementondersteuner, met als basis een afgeronde HBO-opleiding management. Naast vakinhoudelijke vaardigheden bezit ik ook persoonlijke eigenschappen, die samenwerking nog prettiger maken: flexibiliteit, geen 9-tot-5-mentaliteit, gestructureerd werken en een hoge mate van servicegerichtheid. Kortom: ik ben een zeer discrete professional met gevoel voor wat hoort én met gevoel voor humor. U kunt mij onder andere inschakelen voor: Tijdelijke of parttime secretariële ondersteuning Optimaliseren/oprichten van uw receptie of (directie)secretariaat Administratieve ondersteuning bij debiteurenbeheer of facturatie Ondersteuning bij personeelszaken Het oplossen van een (tijdelijk) capaciteitsprobleem Vervanging bij zwangerschapsverlof Het coördineren van bedrijfsverhuizingen Het redigeren van teksten Opstellen en ...

Amersfoort (Utrecht)
VA voor ZZP & klein MKB Online marketing Tekstschrijven Backoffice Procesoptimalisering -> Klaar voor meer tijd? SHARP Support is er voor: * De veel te drukke ZZP'er: als ZZP'er ben je ooit begonnen en kon je waarschijnlijk alle interne processen zelf nog uitvoeren. Nu ben je zó gegroeid dat je het te druk hebt om alles te doen en lopen je interne processen in de soep. Je hebt te veel werk om het zelf te doen en te weinig om iemand in loondienst aan te nemen (met alle risico's van dien). Precies dan ben je bij mij aan het goede adres. * De kleine MKB organisatie die geen personeel wilt: je hebt een team om je heen gebouwd met allemaal professional. De professional die tot nu toe ontbrak is degene die achter de schermen zorgt dat alles op rolletjes loopt. Je wil iemand niet in loondienst, veel te veel risico en veel te hoge kosten. Dan ben je bij mij aan het goede adres. * De 'Ik ben hard aan...

Elst (Utrecht)
De Projectcoördinator méér dan een standaard PMOer! Een PMOer voert taken uit zoals het opstellen van hoofdpuntenrapportages, planningen en financiële overzichten, De Projectcoördinator gaat evenwel verder. De Projectcoördinator neemt naast bovengenoemde taken de complete projectsturing uit handen van de projectmanager, richt processen in, doet de scope bewaking en het risicomanagement (dit is dus meer dan alleen maar het vullen van een risk-log). Met een sportieve gedrevenheid die De Projectcoördinator in het bloed zit, stelt deze werkpakketten samen voor de collega-teamleden met oog voor de competenties én het eindresultaat dat moet worden behaald. Bovenstaande geeft de projectmanager alle ruimte om zich bezig te houden met het tegenwoordig o zo belangrijke omgevingsmanagement en strategisch denken, m.a.w. de projectmanager kan zijn focus richten naar de buitenkant van het projec...

Nieuwegein (Utrecht)
Ik heb jarenlange ervaring opgedaan op het gebied van management assistente. Dit heb ik weten te bereiken door voor vele verschillende opdrachtgevers te hebben mogen werken. Hierdoor heb ik diverse branches leren kennen, zowel non-profit organisaties, overheid, charitatieve instellingen en commerciële bedrijven. Hierdoor heb ik een breed scala aan werkervaring opgebouwd in de afgelopen 20 jaar. Deze werkervaring maakt dat ik mij snel kan verplaatsen in allerlei projecten. Ik merk dat ik hiermee veel te bieden heb als project manager en management ondersteuning in het algemeen. Daarom heb ik PER Management Services opgericht. Een bedrijf dat jou helpt je projecten te managen. Door mijn breed scala aan werkervaring kan ik zowel in grote als kleine organisaties gemakkelijk mijn draai vinden. Ik ben een uitstekende planner en weet van aanpakken. Als multi tasker heb ik veelzijdig organisatie talent weten te ontwikkelen met een resultaa...

Odijk (Utrecht)
Door betrokkenheid bij organisaties heb ik steeds meer aandacht gekregen voor de interne bedrijfsvoering. Niet alleen in geld, maar ook in tijd zie ik steeds vaker mogelijkheden waar rendement te behalen is. Soms ligt de oplossing voor de hand, soms is er eerst een andere denkwijze nodig. En dan nog tijd creeeren om het een en ander vorm te geven?! In een adviserende rol maar ook vanuit een hands-onaanpak help ik u (weer) op weg. - Snel ingewerkt - Veel branches werkzaam geweest - Aanpakker - Flexibel en stressbestendig - Zeer representatief en communicatief vaardig - Een daadkrachtige persoonlijkheid - Geen '9 tot 5' type . Het secretaresse vak is voor mij nooit standaard geweest. Koude acquisitie behoorde ook tot mijn taken en zo ook het volledig voeren van de boekhouding, organiseren van grootschalige evenementen, bedrijfsverhuizingen et cetera. Door mijn houding, nl. enthousiast, positief, commercië...

Houten (Utrecht)
Stylo is secretariaat en tekstredactie Ytzen Lont. Stylo schrijft met beleid. Gericht op secretariële beleidsondersteuning en tekstredactie: ik heb veel gewerkt voor universiteit, overheid en stedebouwkundige bureaus, o.a. penvoering bij ruimtelijke-ordeningsprojecten, redigeren van ontwikkelings-, structuur- en bestemmingsplannen, inspraakverwerking, bestuurlijke besluiten, maar ook publieksgerichte brochures en journalistieke teksten. In opdracht van de Directie Human Resources van de Universiteit Utrecht verzorgde ik de tekstredactie van nieuwsbrief en website voor het programma Paola, Verbetering dienstverlening HR. "Dank voor je inzet, betrokkenheid en mooie, to the point geschreven nieuwsbrieven en andere vormen van communicatie voor Paola. Het was altijd heel prettig om jou input te leveren en dan vervolgens een verhaal te krijgen dat een weergave was van hetgeen was ingebracht. Je zal denken 'dat is mijn va...

Amersfoort (Utrecht)
Accent Management Support biedt parttime secretariële ondersteuning op projectmatige of incidentele basis. Door onze jarenlange ervaring op het gebied van management en office support, kunnen wij een breed pakket aan diensten leveren. Door zelfstandig, flexibel en proactief te zijn, is onze werkstijl praktisch en doelgericht. Grote en kleine organisaties, verenigingen en stichtingen kunnen gebruikmaken van onze dienstverlening. Dit kan variëren van eenmalig enkele uren tijdsinzet tot wekelijkse parttime ondersteuning op het secretariaat of bij een project. Het uitbesteden van het notuleren van vergaderingen, bijeenkomsten, brainstormsessies en dergelijke behoren eveneens tot de mogelijkheid. Graag willen wij u ondersteunen bij zaken die u of uw secretaresse noodgedwongen moet laten liggen wegens tijdgebrek. De werkzaamheden kunnen op uw kantoor plaatsvinden of vanaf onze eigen werkplek. Wij hebben geen 9 tot 5 mentali...

Woerden (Utrecht)
3maal-S is een bureau voor secretariële dienstverlening en biedt een compleet dienstenpakket voor bedrijven, stichtingen en verenigingen. 3maal-S biedt alle faciliteiten die garant staan voor een professionele secretariaatsservice. Kortom, 3maal-S zorgt voor continuïteit in uw bedrijf en is een uitkomst voor elk bedrijf dat handen tekort komt. Van telefoonservice tot aan het onderhouden van uw website, van het notuleren van uw vergadering tot het organiseren van een bijeenkomst of symposium: wij bieden u een breed scala aan secretariële faciliteiten. Deze faciliteiten kunt u op uurbasis of projectbasis afnemen. Wij werken in principe vanuit onze vestiging in Woerden, maar wij kunnen ook opdrachten bij u op locatie uitvoeren. Snelheid, accuratesse en gedrevenheid in het werk zijn de kenmerken van 3maal-S. Binnen ons team van goed opgeleide medewerkers krijgt u te maken met een vaste contactpersoon die graag met u mee...

Utrecht (Utrecht)
Bedrijfsassistent.nl is gespecialiseerd in het notuleren van bijeenkomsten: - met een gevoelig of vertrouwelijk karakter; - met complexe thema's; - met groepen of leden; - op het gebied van hrm en organisatieontwikkeling, ondernemerschap en marketing, inspraak en medezeggenschap, gezondheidszorg en onderwijs, belangenbehartiging. Bedrijfsassistent.nl levert een notuliste die is opgeleid op HBO-niveau met 20 jaar werkervaring (o.a. als personal assistant en projectleider) en een brede algemene ontwikkeling. De notuliste notuleert met 'de klant van de klant' voor ogen (de mensen die misschien niet in het overleg zitten maar wel belanghebbend zijn en de notulen ook zullen lezen). Een bijeenkomst is immers nooit doel op zichzelf. Daarom maakt de notuliste een verslag voor een ondernemingsraad dat ook leesbaar is voor medewerkers, een verslag voor een vertrouwenscommissie dat bruikbaar is in verdere besluitvorming, en...

Nieuwegein (Utrecht)
ECS, bureau voor secretariële diensten is 10 jaar geleden opgericht door Elise Comes en Marion van den Biezenbos, die daarvoor reeds vele jaren in loondienst samen een secretariaat vormden. ECS houdt zich bezig met het (op uurbasis) voeren van externe secretariaten voor o.a. diverse ondernemers- en huisartsenverenigingen alsmede het secretarieel ondersteunen van ZZP-ers. Denk hierbij aan het redigeren van teksten / rapportages en het verzorgen van de facturering. Ook het uitwerken van digitale bandopnamen is een structurele activiteit voor bijvoorbeeld het RIVM en een grote leasemaatschappij. Alle werkzaamheden worden door Elise en Marion zelf uitgevoerd, er wordt geen gebruik gemaakt van externe ingehuurde krachten. Zij staan garant voor kwaliteit, flexibiliteit en persoonlijke betrokkenheid. Ons uurtarief is afhankelijk van de aard van de werkzaamheden en de afspraken die gemaakt worden bij structurele ondersteuning ...

Nieuwegein (Utrecht)
Bolwerk Management Support is een onderneming die flexibele management- en office support levert aan bedrijven, ondernemers, stichtingen en verenigingen. Heeft u een drukke periode? Gaat uw secretaresse met vakantie? Gaat uw assistente met zwangerschapsverlof? U heeft/wilt geen eigen secretaresse maar u heeft periodiek wel ondersteuning nodig? Het pakket aan diensten van Bolwerk Management Support is breed, denk aan werkzaamheden als: - organisatorische en administratieve ondersteuning - office management - organisatie van bijeenkomsten - voorbereiden en notuleren van vergaderingen - bijwerken van databases - uitwerken van geluidsopnamen - facturering en debiteurenbewaking - mailings en uitnodigingen (plus evt. responsverwerking en follow-up) - correspondentie, rapporten, nieuwsbrieven etc. - planning van uw (technisch) personeel U kunt ons bereiken op M 06 537 490 71 E info@bm-support.nl W www.bm-support.nl

Zegveld (Utrecht)
Anouk Secretariaat Online is een bureau voor secretariële ondersteuning, zoals het notuleren van besprekingen, vergaderingen, seminars, conferenties en hoorzittingen. Anouk Secretariaat Online heeft jarenlange notuleerervaring voor bedrijven, de overheid en non-profitorganisaties waaronder: - Woning- en utiliteitsbouw (bouwdirecties en aannemers) - Commerciële zorgaanbieders/leveranciers (Wmo en AWBZ gerelateerd (directies, management-teams en projecten) - Scholen en overkoepelende organisaties in basis- en voortgezet onderwijs (besturen, mede-zeggenschapsraden en commissies) - Gemeenten en Provincies - Ziekenhuizen, verpleeg- en verzorgingshuizen (raden van bestuur, directies, managementteams en commissies) - Woningbouwcorporaties als ook overkoepelende en/of samenwerkende organisaties in de volkshuisvestingsector - Verenigingen en stichtingen Voor meer informatie en contact: www.anouksecretariaat.nl

Houten (Utrecht)
Secretariële ondersteuning voor bedrijven, kleine ondernemers en ZZP'ers. Flex Office Support stemt haar ondersteuning af op Uw wens. Dit kan zijn voor projecten op locatie, ondersteuning op afstand in abonnement vorm of eenmalige opdrachten. Als ZZP'er of kleine ondernemer heeft u geen fulltime ondersteuning nodig, terwijl een aantal uur per maand ideaal zou zijn. Komt u handen tekort terwijl er nodig een offerte of een belastingaangifte de deur uit moet? Wij helpen u graag! Er zijn 2 mogelijkheden: 1. U kunt kiezen voor onze Support on Demand. Er ontstaat een pakket van diensten op maat, welke maandelijks zullen worden uitgevoerd. U kunt hierbij tevens kiezen voor Office Online, zodat u overal inzicht heeft in uw dossiers. 2. U heeft niet direct behoefte aan Support met een bepaalde regelmaat. Hiervoor is het mogelijk afspraken te maken op basis van gewerkte uren.

Leusden (Utrecht)
Secretary in Projects: De professional die ervoor zorgt dat uw werk doorgaat! Jozefien Valk heeft ruim 20 jaar ervaring als directiesecretaresse/office manager in diverse grote organisaties. Zij is een professional in haar vakgebied en heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Projectmatig werken is op haar lijf geschreven. Kernwoorden om haar te typeren: daadkrachtig, positief, wilskracht, betrouwbaar, ondernemend en flexibel. Als ZZP'er werkt Jozefien Valk onder de naam Secretary in Projects en heeft zich gespecialiseerd in managementondersteuning voor MKB, multinationals en non-profitorganisaties. Secretary in Projects kan u helpen als het gaat om: - vervanging bij ziekte, zwangerschapsverlof, vakantie - voeren van projectsecretariaat (Prince 2 Foundation) - opzetten of reorganiseren van een secretariaat. - coaching/begeleiding

Hoogland (Utrecht)
Notuleer- en tekstbureau De Jongvrouw uit Hoogland houdt zich bezig met notuleren en tekstcorrectie. Wij leveren u een ervaren notulist op HBO-niveau die dankzij haar ervaring en goede voorbereiding vergaderingen over vrijwel elk onderwerp, voor bedrijfsleven, (semi-) overheid en not-for-profit organisaties kan notuleren. U krijgt een objectief verslag in onberispelijk Nederlands, waarin de essentie van de vergadering, de argumenten, besluiten en actiepunten duidelijk zijn vastgelegd. Verslagvormen: – besluitenlijst – samenvattend verslag – woordelijk verslag/transcriptie – verslag van een congres of seminar NIEUW! De Jongvrouw kan ook als social notulist verslag doen tijdens uw event, workshop of seminar via relevante, informatieve en originele live tweets. Voor meer interactie en een groter bereik.

Amersfoort (Utrecht)
Een mens is steeds in beweging, een bedrijf ook. Soms leidt dit tot conflicterende belangen. Veranderingen in de persoonlijke situatie of binnen het bedrijf kunnen veel stress veroorzaken. Werknemers die langdurig onder stress staan vormen een bedreiging voor de continuïteit van uw onderneming. Naast persoonlijk productiviteitsverlies kan al snel een spiraal van negativiteit op de werkvloer ontstaan. Als deze toon eenmaal is gezet is het lastig (maar met deskundige begeleiding niet onmogelijk) om het tij te keren. Pasadera biedt kortdurende individuele coachingstrajecten aan. Doel is de werknemer meer inzicht in zichzelf, in beperkende overtuigingen en wensen en dromen te geven, waardoor deze een nieuwe impuls aan de carrière kan geven. Specialiteit: - Rouw- en verliesbegeleiding - Stressmanagement - Verandermanagement

De Meern (Utrecht)
Deksels en Meer Projectondersteuning is een veelzijdig bedrijf dat handen biedt waar u deze te kort komt. Visie: projecten met zorg en aandacht (kwaliteit) afronden zodat het dekseltje er goed en stevig op past. Projecten in beheer: - organiseren van deelname aan vakbeurzen - projectleiding nationale en internationale beroepenwestrijden voor de installatietechnische branche - schrijven nieuwsbrieven, tevens: gehele begeleiding vormgeving- en drukproces - organiseren zakelijke congressen / bijeenkomsten - notuleren en uitwerken vergaderingen - uitwerken interviews - projectbeheer en schrijven handboeken (secretariaten en afdelingen) - uitwerken rapporten Naar gelang de behoefte kunnen projecten geheel of gedeeltelijk aangenomen worden. Grotere projecten kunnen in samenwerking met partners uitgevoerd worden.

Nieuwer-Ter-Aa (Utrecht)
Schoenmaeckers in Progress is de interim tak van Duurzaamheid op Kantoor. Schoenmaeckers in Progress heeft zich in de loop der tijd ontwikkeld als een Interim Service kantoor dat staat voor projectmatige en ondersteunende werkzaamheden voor een breed scala aan bedrijven en instellingen. Werklust, kunde en dienstbaarheid staan hierbij centraal. Kenmerkend voor de dienstverlening is de actieve en betrokken benadering. Schoenmaeckers in progress hecht er veel waarde aan dat de opdrachten met veel kunde en plezier worden uitgevoerd. Het gaat erom dat de klant niks merkt van de tijdelijke uitval aan vaste werkkracht en dat de projecten lopen zoals ze moeten lopen. Schoenmaeckers in progress pakt de werkzaamheden snel en accuraat op. De opdrachten lopen uiteen van projectmanagement tot office management.

Wijk bij Duurstede (Utrecht)
MultiTekst is gespecialiseerd in tekstgerelateerde dienstverlening, met name op het gevied van braille. Verder heb ik veel ervaring met het maken van transcribties (o.a. via deze site) en notuleren (o.a. voor Bartiméus in Doorn). Een enkele keer krijg ik het commentaar dat mijn offertes er niet professioneel uitzien. Dit komt o.a. door mijn visuele handicap. Het feit dat ik een visuele en licht-motorische beperking heb verhindert mij echter niet om u een goede transcriptie of goede notulen te bezorgen. Notuleren doe ik overigens, evenals transcriberen, op afstand. Wanneer u mij een opname levert van de bespreking, zorg ik voor de rest. Ik ben zeer flexibel en bereid om 's avonds en in het weekend te werken/bereikbaar te zijn. Met vriendelijke groet, Dennis ten Boske Multitekst

Montfoort (Utrecht)
Wie ben ik in een notendop? Mijn naam is Lisa van Rooijen, ik houd ontzettend van leren, en heb dan ook een hoop studies achter de rug. Daarnaast heb ik een hart voor reizen en de wereld ontdekken. Momenteel werk ik als freelancer op verschillende gebieden, voornamelijk in de zorg en op secretarieel gebied. Relevant voor hier, is dat ik gespecialiseerd ben in academisch Engels en Nederlands, en dat ik dan ook in beide talen foutloos transcribeer. Door mijn opleidingen heb ik veel ervaring van het geven, transcriberen en analyseren van interviews. Door mijn werkervaring binnen het transcriberen en vertalen, heb ik deze ervaring nog verder uitgebreid. Wat persoonlijke interesses: Milieu, duurzaamheid, voeding, permacultuur, reizen, DIY.

Soest (Utrecht)
Onder een goede secretariële ondersteuning wordt verstaan iemand die breed inzetbaar en zelfstartend is. Iemand die in no time een verlengstuk van de organisatie is en alles regelt op een onzichtbare manier. Van het wegwerken van achterstanden tot het optimaliseren van bestuurssecretariaten. Allround assistentie biedend. Een ondersteuner pur sang! Door de vele jaren ervaring, opgedaan in de profit en non-profit sector, MKB maar ook internationale organisaties, zie ik het telkens weer als een uitdaging de spilfunctie in te nemen. Natuurlijk, door mijn hands-on mentaliteit vergezeld van humor en een dienstverlenende attitude, lijkt het vanzelfsprekend dat ik vanaf mijn jongste jaren, met veel plezier, ervoor kies secretaresse te zijn!.

Leersum (Utrecht)
Het Notuleercentrum is hét kennis- en expertisecentrum op het gebied van notuleren in Nederland. Het Notuleercentrum zet ruim 100 notulisten in en heeft een landelijke dekking. Veel opdrachtgevers maken gebruik van de diensten van Het Notuleercentrum BV vanwege de grote capaciteit aan notulisten of vanwege de moeilijkheidsgraad van de te notuleren bijeenkomsten. Het Notuleercentrum heeft een zakelijke relatie met haar opdrachtgevers, waarbinnen het persoonlijke contact een belangrijke rol speelt bij de onderlinge communicatie. Door op een doordachte wijze gebruik te maken van (internet-)technologie worden bedrijfsprocessen steeds verder gestroomlijnd waardoor ook in de toekomst een goede prijs-/prestatieverhouding gewaarborgd blijft.

Utrecht (Utrecht)
Ik ben een PA en PMO-er in hart en nieren die leergierig, creatief, representatief, eerlijk en verantwoordelijk is en ervan houdt zaken meteen aan te pakken. Ik ben een sociaal en proactief persoon, die zowel uitstekend in teamverband als zelfstandig kan werken. In mijn werk zie ik geen problemen, maar uitdagingen en oplossingen! De laatste jaren heb ik bewezen dat ik operationeel heel sterk ben, zelfstandig projecten kan voeren, mij flexibel kan opstellen in een dynamische omgeving en een spin in het web ben. Mijn kracht zit in: het organiseren, plannen en coördineren van zaken, zoals events, etc.; het versterken van reputatiemanagement en de dialoog met doelgroepen en stakeholders aangaan via Social Media.

Utrecht (Utrecht)
YIC Consult is een organisatie die zich richt op coaching en training. Zowel de coachingsdiensten als de trainingen zijn in te zetten voor het gehele Human Resource traject van selectie, doorstroom, motivatie, persoonlijke ontwikkeling, performance verbetering, (preventie)verzuimmanagement en uitstroom. Wij coachen en trainen voor zowel organisaties als particulieren. YIC Consult stelt zich steeds opnieuw tot doel om de persoonlijke wensen en ontwikkeling van cliënten op een juiste wijze af te stemmen op de mogelijkheden in en belangen van de (werk)omgeving. Wij bieden maatwerk, gericht op specifieke wensen van u als persoon of van de organisatie.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024