Trainer gezocht voor het trainen van klantenservice (15 personen): boekenleverancier
12 februari 2014
Vakgebied Bedrijfstraining
Locatie:
Op vaste locatie
Locatie:
Op vaste locatie
Omschrijving
Trainer gezocht voor het trainen van klantenservice (15 personen): boekenleverancier
Omschrijving
Wij zijn een grote leverancier voor boeken van het voortgezet onderwijs. Onze klantenservice heeft in de loop der jaren een belerende toon ontwikkeld aan de telefoon, richting de klant.
Dit willen wij graag afleren. De klant moet centraal komen te staan.
Daarnaast vinden we het belangrijk dat het complete team elkaar feedback durft te geven en dat terugkoppelingen van collega's worden geaccepteerd als opbouwende kritiek.
We zoeken een bedrijf met ervaring wat betreft het trainen van de klantenservice.
Datum en tijd:
We zoeken in de maand februari of maart een trainer die ons in een dag/dagdeel veel kan leren (evt. met herhalingsdag).
Soort trainer
Klantgericht
Aantal deelnemers:
15
Locatie van de training:
Op locatie van de opdrachtgever te Ede
Bedrijfsomschrijving
Grote leverancier voor boeken
Communicatietrainer nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van trainers. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »