Frans of Deens sprekende customer servicemedewerker
22 januari 2013
Delft Zuid-Holland
Vakgebied Secretarieel
Omvang:
Langdurige samenwerking
Omvang:
Langdurige samenwerking
Locatie:
Regelmatig persoonlijk contact
Locatie:
Regelmatig persoonlijk contact
Omschrijving
Voor onze afdeling Customer Service zoeken wij enthousiaste mensen. Spreek jij Frans of Deens (moedertaal), ga jij ervoor onze buitenlandse klanten optimale service te geven en heb je bovendien affiniteit met ICT? Dan zien we je reactie graag tegemoet. Het betreft voor minimaal 2 dagen in de week.
Taakomschrijving:
- Je hebt persoonlijk contact met klanten en signaleert wat er bij hen speelt;
- Je brengt klantprofielen in kaart en verdiept je in hun werkprocessen;
- Je doet suggesties voor verbeteringen op product- of serviceniveau;
- Je verstrekt informatie aan klanten (via website, tijdens congres of seminar);
- Je handelt bestellingen af inclusief de bijbehorende administratie;
- Je geeft ondersteuning aan sales in Nederland en buitenland;
- Je denkt mee over marketingactiviteiten.
Gewenst profiel:
- Je werkt/denkt op hbo- of wo-niveau;
- Je hebt een proactieve werkwijze;
- Je communiceert vriendelijk en duidelijk;
- Je bent opgeruimd en georganiseerd van aard;
- Je hebt affiniteit met techniek (IT);
- Je beheerst meerdere talen (gezien onze recente uitbreidingen hebben mensen die Frans en/of Deens spreken een pre).
Secretaresse nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »