Administratieve kracht gezocht, Part-Time, voor Startende BV Import-Export
24 maart 2014
Vakgebied Secretarieel
Locatie:
Op vaste locatie
Locatie:
Op vaste locatie
Omschrijving
Administratieve kracht gezocht, Part-Time, voor Startende BV Import-Export
Deadline: zo snel mogelijk
Rechtsvorm: BV
Aantal medewerkers: 3 medewerkers
Aantal facturen per jaar: 100 tot 250
Werkwijze: op locatie
Werkzaamheden:
- Telefoon aannemen
- Invoeren mutaties
- Facturen inboeken
- en ander licht administratief werk
Toelichting op de werkzaamheden:
Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker, secretaresse of herintreder, voor ons onlangs gestarte en snelgroeiende bedrijf.
Allereerst zal het gaan om 8 tot 10 uur in de week, maar dat kan als de groei van ons bedrijf verder doorzet snel tot meer uren in de week groeien.
De werkzaamheden zijn onder meer het inboeken van facturen en andere administratieve zaken.
Daarnaast zijn er inkomende en uitgaande gesprekken via de telefoon.
Gezien we veel met Duitse firma's zakendoen is de beheersing van de Duitse taal een absolute pre.
Wij zoeken een zelfstandig werkend persoon voor een functie die als part-time zal beginnen en kan uitgroeien tot een volledige werkweek.
Rechtsvorm: BV
Aantal medewerkers: 3
Aantal inkomende en uitgaande facturen: tussen 100 en 250 per jaar
Bedrijfsomschrijving :
Startend bedrijf in import en export.
Secretaresse nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »