Secretaresse gezocht voor diverse secretariele werkzaamheden bij nationale Branchevereniging in Noord- en Midden-Limburg


7 augustus 2017
Woerden
Utrecht

Vakgebied Secretarieel
Deadline:
Zo snel mogelijk
Omvang:
Langdurige samenwerking
Locatie:
Op vaste locatie

Omschrijving

Secretaresse gezocht voor diverse secretariele werkzaamheden bij nationale Branchevereniging in Noord- en Midden-Limburg

Plaats: Woerden

Type werkzaamheden: Notuleren, beheren agenda, diverse secretariële diensten

Toelichting
Functieomschrijving regiosecretaresse Noord- en Midden-Limburg

Werkzaamheden

opstellen agenda bestuursvergadering in overleg met voorzitter cq. secretaris afdeling
versturen agenda aan bestuursleden per mail ca. 2 weken voor vergadering
notuleren bestuursvergaderingen afdelingen KHN (hierbij is geen woordelijke verslaglegging noodzakelijk)
opstellen actielijst naar aanleiding van bestuursvergadering
uiterlijk 2 weken na bestuursvergadering : versturen notulen en actielijst naar bestuursleden per mail
notuleren en opstellen actielijst naar aanleiding van ledenvergadering met leden van betreffende afdeling
eventueel :
opstellen uitnodigingen of nieuwsbrieven naar leden en per mail versturen naar secretariaat in Woerden
bestuurswijzigingen per mail via secretariaat in Woerden

Aantal uren
vergaderingen duren ca. 2 uur.
Inschatting uitwerken en versturen notulen : ca. 1 uur per vergadering
regiobestuur Noord-en Midden-Limburg vergadert ca. 4 x per jaar
De volgende afdelingsbesturen maken momenteel gebruik van de regiosecretaresse :
Maas en Niers (Gennep en omgeving) ca. 5 x per jaar
Horst aan de Maas (ca. 5 x per jaar)
Venlo (ca. 7 x per jaar)
Leudal (ca. 5 x per jaar)
Peel en Maas (ca. 5 x per jaar)
Beesel-Reuver (ca. 4 x per jaar)
Weert (ca. 5 x per jaar)

Daarnaast kan er voor incidentele (voor)overleggen met de gemeente een beroep gedaan worden op de regiosecretaresse.

Locaties:
Wisselend bij locaties in Noord- en Midden-Limburg

Functievereisten:
Kunnen werken met Word en e-mail
Accuraat
Samenvatten van discussies
beschikking over eigen vervoer
MBO-niveau
Affiniteit met de horecabranche is een pré, doch geen must

Bijzonderheden
afdelingsbesturen vergaderen meestal 4 a 5 x per jaar. Vergaderingen vinden in principe overdag (niet in het weekend) plaats, met name in de maanden februari, mei, september en november. De data van deze reguliere vergaderingen worden veelal per kalenderjaar vooraf in overleg vastgesteld.
ledenvergaderingen vinden meestal 1 x per jaar plaats (geen vaste periode)

Vergoeding:
Nader te bepalen.
Is mede afhankelijk van de wijze waarop deze wordt ingevuld. Hiervoor zijn diverse mogelijkheden, zoals:
all-in tarief per vergadering
op basis van uurtarief
incl./excl. reiskostenvergoeding
via payroll-constructie

Dit alles op basis van de huidige werkwijze. Deze kan in de nabije toekomst anders gaan uitpakken.

Bedrijfsinformatie: nationale branchevereniging


Secretaresse nodig?

Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Gratis en zonder verplichtingen!
Offertes aanvragen »

Aanmelden als professional?

Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti!
Aanmelden als professional »

Eerdere offerte-aanvragen voor een secretaresse

Secretaresse gezocht voor verschillende werkzaamheden (4-6 uur in de week): Fiscaal Adviesbureau
Waarvoor zoekt u een secretaresse? Notuleren Toelichting In verband met mijn eigen bedrijf heb ik een assistent nodig die voor mij de volgende werkzaamheden verricht: Uittypen van mails Teksten samen met mij opstellen en verzenden Archiefwerkzaamheden Moet bekend zijn en ervaring hebben met volgende programmas:... » meer
Secretaresse gezocht voor Licht administratief werk voor een Service Administratie
Waarvoor zoekt u een secretaresse? Anders (geef toelichting) Toelichting Licht administratief werk voor een service administratie. 8 uren er week Deadline Graag zo spoedig mogelijk Bedrijf Service Administratie... » meer
Personal assistant gezocht (zzp) voor fiscaal adviesbureau: 2 halve dagen in de week
Plaats: Alphen a/d Rijn Toelichting De werkzaamheden worden op kantoor verricht (Alphen aan den Rijn) Het zijn typwerkzaamheden, dus vlot typen is vereist en omdat het om hoogwaardig werk gaat fiscaal advies/onder geheimhouding. Ik ben erbij om de teksten te formuleren. Goede beheersing Nederlandse taal. Ook archiefw... » meer
Personal assistant gezocht (zzp) voor fiscaal adviesbureau: 2 halve dagen in de week
Waarvoor zoekt u een secretaresse? Personal assistant Toelichting De werkzaamheden worden op kantoor verricht (Alphen aan den Rijn) Het zijn typwerkzaamheden, dus vlot typen is vereist en omdat het om hoogwaardig werk gaat fiscaal advies/onder geheimhouding. Ik ben erbij om de teksten te formuleren. Goede beheersing ... » meer
Secretaresse gezocht voor werken bij kerkelijke organisatie in Amsterdam (16-20u per week)
Vacature: Secretaresse (v/m/x) Ben jij een gedreven secretaresse die graag wil werken in een kerkelijke organisatie? Dan is deze functie iets voor jou. Deze vacature kan zowel in loondienst als door een freelancer worden ingevuld. 16-20 uur per week, werktijden in overleg in te vullen. Over ons We zijn een kleine... » meer

» Meer offerte-aanvragen voor secretaresses

Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025