Voor het opzetten van een adressenbestand van mijn secretariaatsbureau ben ik op zoek naar een secretaresse.
Er moet een adressenbestand worden opgezet waaruit verschillende rapporten kunnen worden uitgedraaid in het programma Acces. De werkzaamheden kunnen vanuit huis worden gedaan. Wel graag iemand uit de omgeving van Amsterdam (straal 15-20 km) zodat face to face overleg mogelijk is.
Ik heb al een aantal offertes ontvangen, maar nog geen geschikte professional gevonden die aan de omschrijving voldoet.
De laatste week van december moet het bestand klaar zijn.
Ervaring met werken in Acces is een vereiste.
Een VAR-verklaring vereist.
Maximaal tarief exclusief BTW is €25,-
Secretaresse nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »