Directiesecretaresse gezocht voor vakantieperiodes en piekmomenten Zorginstelling Amsterdam (min. 24u per week)


13 juli 2016
Amsterdam
Noord-Holland

Vakgebied Secretarieel
Deadline:
Binnen 30 dagen
Omvang:
Langdurige samenwerking
Locatie:
Op vaste locatie

Omschrijving

Directiesecretaresse gezocht voor vakantieperiodes en piekmomenten Zorginstelling Amsterdam (min. 24u per week)

Stad: Amsterdam

Toelichting:
I.v.m. vakantieperioden van onze huidige directiesecretaresse zoeken wij een directiesecretaresse die op zzp basis op onregelmatige momenten kan vervangen. Soms voor een periode van 2 weken, soms voor een periode van een week. Ook bestaat de mogelijkheid dat er op momenten extra inzet gevraagd kan worden, buiten de vakantie perioden van de huidige secretaresse om.

Dienstverband: op ZZP basis
Periode: van augustus t/m september (vakantie) + piekmomenten
Aantal uur: min. 24 uur per week

DE FUNCTIE
In deze zelfstandige spilfunctie werk je in een enthousiaste omgeving. Je vormt een tandem met de directeur maar hebt daarnaast veel contact met
externe partijen.

Je bent verantwoordelijk voor de gehele administratieve, secretariële en organisatorische ondersteuning van de directie. Daarnaast coördineer je alle activiteiten rond de Raad van Toezicht en de Raad van Advies.

Belangrijk in de functie is dat je beschikt over een initiatiefrijke houding en
fungeert als klankbord voor de directie

WAT BRENG JIJ MEE?
Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en hebt minimaal 5 jaar werkervaring als directiesecretaresse. Het MS Office pakket heeft geen geheimen voor jou. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend. Organiseren zit jou in het bloed en je
bent een kei in notuleren. Je doorziet snel werkprocessen.

Als persoon ben je daadkrachtig, flexibel en beschik je over goede sociale en communicatieve vaardigheden.


Secretaresse nodig?

Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Gratis en zonder verplichtingen!
Offertes aanvragen »

Aanmelden als professional?

Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti!
Aanmelden als professional »

Eerdere offerte-aanvragen voor een secretaresse

Secretaresse gezocht voor het bijwerken van prijslijsten, subsidies aanvragen, vliegtickets regelen, klanten te woord staan: Vastgoed Bedrijf
Toelichting op de werkzaamheden Secretaresse gezocht voor: prijslijsten bijwerken, subsidies aanvragen, vliegtickets regelen, klanten te woord staan. Bedrijf Wij zijn o.a. bezig met de verhuur van woningen en het organiseren van huisvesting voor minderjarigen die onder voogdij van de Nederlandse overheid staan.... » meer
Secretaresse gezocht ter ondersteuning eigenaar/directeur voort dagelijkse beheer agenda /mailbox/voorkomende correspondentie: Design Bureau
Toelichting op de werkzaamheden: Voorlopig als tijdelijke vervanging ivm versneld zwangerschaps verlof maar bij goede klik meer mogelijk. Secretaresse gezocht ter ondersteuning eigenaar/directeur voort dagelijkse beheer agenda /mailbox/voorkomende correspondentie. Team Werkzaam met team van 15 medewerkers Waarvoor... » meer
Secretaresse gezocht voor juridisch werk, afspraken maken, notuleren en kantoorwerk: Gezondheidszorg
Waarvoor zoekt u een secretaresse? Personal assistant Toelichting Het gaat om een paar maanden werk waarbij er herhaaldelijk bekeken wordt of het goed gaat en of de werkdruk het nodig heeft een verlenging van onze samenwerking te realiseren. Juridisch werk (zaak voorbereiden) Huishoudelijk en kantoorwerk Afspraken... » meer
Secretaresse gezocht voor 1 dag per week: Psychologenpraktijk in Rotterdam
Toelichting Ik beheer een psychologenpraktijk en momenteel is er reeds één secretaresse werkzaam gedurende vier dagen per week. Ik ben op zoek naar een aanvullende secretaresse die één dag per week beschikbaar is, met de mogelijkheid tot extra inzet tijdens de zomerperiode wanneer mijn huidige ... » meer
Secretaresse gezocht om (vanuit eigen locatie) telefoon aan te nemen en afspraken in te plannen
Ik ben op zoek naar een secretaresse die op uur basis werkt. Wij krijgen gemiddeld 300 telefoontjes per maand tussen 8:00 en 17:00 die moeten opgenomen worden of terug gebeld worden. Gespreksverslag moet via onze CRM opgeslagen worden. Twee keer per week moeten 30-50 lopende leads gebeld worden of ze nog meer informatie ... » meer

» Meer offerte-aanvragen voor secretaresses

Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024