Secretaresse(s) gezocht voor receptiewerkzaamheden, met tijd voor eigen werk: Zakelijke en Facilitaire dienstverlening
25 januari 2018
Almere Flevoland
Vakgebied Secretarieel
Deadline:
Zo snel mogelijk
Deadline:
Zo snel mogelijk
Omvang:
Langdurige samenwerking
Omvang:
Langdurige samenwerking
Locatie:
Op vaste locatie
Locatie:
Op vaste locatie
Omschrijving
Secretaresse(s) gezocht voor receptiewerkzaamheden, met tijd voor eigen werk: Zakelijke en Facilitaire dienstverlening
Toelichting
Wil jij als freelance/ zzper betaald krijgen om de receptie te bewaken?
Daarnaast de vrijheid hebben om je eigen werk hier achter de receptie uit te voeren op rustige momenten.
Dat kan bij één van onze opdrachtgevers in Amsterdam. Wij zijn op zoek naar meerdere freelancers/ zper voor drie diverse locaties in Amsterdam ( woensdag donderdag vrijdag)
De werkomgeving van de receptioniste
Je komt te werken bij de receptie van een verzamelpand op een eerste klas locatie in Amsterdam. Er werken veel diverse mensen hier en jij bent het visitekaartje van het pand. Je begroet mensen en maakt hen, indien nodig, wegwijs. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor diverse taken.
De opdracht van de receptioniste
Tijdens een werkdag zit je achter de balie en zorg je o.a. dat mensen toegang krijgen tot de parkeerplaats, neemt postpakketten aan en pakt storingen m.b.t. het pand op en schrijft de bezoekers in.
Op het moment dat je geen werkzaamheden voor het verzamelpand hoeft uit te voeren, krijg je de tijd om aan je eigen werkzaamheden voor jouw bedrijf uit te voeren.
Dit kan je eigen administratie zijn, maar ook een opdracht/werkzaamheden voor je eigen klanten die jij op afstand kan uitvoeren.
Kortom, je krijgt zitgeld om achter de receptie te zitten en tergelijk verdien je aan je eigen klanten/opdrachten Een win-win situatie!
Receptiewerkzaamheden
Het ontvangen van huurders en bezoekers
Het beheren van de locatie (parkeerplaatsen, facilitymanagement e.d.)
Het fungeren als eerste aanspreekpunt voor diverse zaken in en om het pand
Het uitvoeren van diverse administratieve taken ten behoeve van de receptie
De functie eisen voor de opdracht van receptioniste
Je hebt relevante werkervaring, kan zelfstandig te werk gaan, stress bestendig.
Je bent bereid naar Amsterdam te reizen. Dit kan met auto of OV (parkeerplaats beschikbaar)
Als persoon ben je spontaan, zeer representatief, klantvriendelijk en werk je nauwkeurig.
Je bent 1 of 2 dagen per week beschikbaar
Je kan op zeer korte termijn starten
Wij bieden voor deze opdracht
De mogelijkheid om naast deze opdracht, tijd te krijgen om je eigen werkzaamheden uit te voeren
Gratis toegang tot een zeer groot netwerk
De mogelijkheid om je bedrijf zichtbaarheid te geven aan de huurders en onze website
Netwerkavond(en) met de andere receptioniste ondernemers om ons netwerk te delen en ingangen te creëren
Of je nu een tekstschrijver, Virtual Assistant of boekhouder bent.
Wij zijn op zoek naar meerdere ondernemers die gezamenlijk de bezetting willen garanderen.
Ben jij een leuke, hippe, spontane en gedreven ondernemer? Lijkt het je interresant om je onderneming meer zichtbaarheid te geven en ben je voor een langere periode beschikbaar?
Offerte
Geïnteresseerd? Stuur je cv + motivatie + foto via deze site en dan hoop ik snel kennis met je te mogen maken.
Secretaresse nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »