Categorie
Freelance of tijdelijk secretariaatswerk
Gedurende hoeveel dagen, weken of maanden heeft u werk?
20 uur per week met uitloop naar 40 uur
Waar moeten de werkzaamheden worden uitgevoerd?
Op ons kantoor, gevestigd te: Rijswijk
Toelichting op de werkzaamheden
Functie omschrijving:
Wij zijn per direct op zoek naar een enthousiaste, secretaresse die zelfstandig aan het werk kan voor 20-40 uur per week (dit kan in overleg). Het is een kleinschalig bedrijf met veel opties en mogelijkheden, je kunt het secretariaat geheel naar je eigen hand zetten. Heb je net je secretaresse opleiding afgerond Schoevers of vergelijkbaar dan bieden wij jou de kans.
We zijn flexibel met werkuren, ook voor schoolverlaters met secretaresse opleiding . Deze plek is afwisselend en uitdagend en vergt een mate van flexibiliteit en commercieel talent.
De werkzaamheden op de salesafdeling zullen bestaan uit het beantwoorden van de telefoon, het versturen van informatiemappen. Na enige tijd zul je meegaan met de verkoopgesprekken en zullen de werkzaamheden zich uitbreiden tot het voorbereiden van shows en feestpartijen, het maken van partysheets en alle uit de verkochte partijen voortvloeiende werkzaamheden. Ook ondersteuning bij acquisitie is een deel van je taken.
De werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Het te woord staan van klanten via telefoon, mail en / of direct contact;
- Commerciële administratie;
- Verkoopgesprekken voeren (telefoon);
- Offertes verwerken en opvolgen;
- Commerciële administratieve verwerken (offertes, filing, order bevestiging, factureren etc.);
- Website beheer;
- Het inlezen en opnemen van procedures en bestaande concepten;
- Het versturen van informatie;
- Het plaatsen van opties;
- Het maken en opschonen van het data bestand;
- Notuleren van vergaderingen;
- Het uitnodigen van accounts voor bezoek van onze feestlocaties;
- Het maken van offertes alsmede bijhorende calculaties;
- Het assisteren bij het tot stand komen van een relatiedag;
- Het assisteren bij alle op de salesafdeling voorkomende werkzaamheden;
- Het notuleren bij vergaderingen;
- Het bezoeken beurzen alsmede bemanning van eventuele gehuurde stands;
- Het maken van Party sheets en voorbereiden van shows;
- Ondersteuning bij acquisitie is een deel van je taken;
- Orderwijzigingen verwerken en dit correct communiceren naar de klant;
- After sales traject opvolgen en begeleiden.
-Boekhoudingen
Minimale eisen:
Nederlands in woord en geschrift;
Beheersing van de Engelse taal is een pré;
Duitse taal is een pré niet vereist;
Goede organisatorische eigenschappen;
Grote mate van zelfstandigheid.
- Representatief voorkomen;
- Flexibel;
- Ervaring als Secretaresse niet vereist wel een pre
-School verlaters ook welkom(minimaal Schoevers of vergelijkbare opleiding)
- MS office ervaring (word en Excel).
Wij bieden:
- Goede verdiensten in overleg doorgroei mogelijkheden;
- Werken in een gezellig en dynamisch werkomgeving;
- Leuke en jonge collega's.
- leuk jong bedrijf
Eisen:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau;
-Secretaresse opleiding afgerond
- Per direct beschikbaar;
- Ervaring met administratieve werkzaamheden een pre
Lijkt je dit een leuke uitdaging en denk je dat je het enthousiasme en creativiteit bezit om ons team te komen versterken, neem dan direct contact met ons op.
Secretaresse nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van secretaresses. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »